Advertisement
Celeb Buzz By: Salma Syahbuddin 05 April 2020 (14:22)

2018 DIJANGKA TAHUN LEBIH INDAH AMAR BAHARIN

Semenjak mendirikan rumah tangga bersama pelakon jelita Amyra Rosli, nama Amar Baharin dikatakan senyap seketika dalam dunia hiburan tanahair.  Amar menjelaskan dia masih ada dalam industri namun dia kini busy mengikuti setiap perkembangan anak sulungnya iaitu Aqeef Anaqi. 

Amar Baharin bersama anaknya, Aqeef Anaqi

“sebenarnya saya sekarang ni drama yang telah ditayangkan di tonton, 15 episod tapi selepas habis je Kalis Kasih punya penggambaran, saya terus decide untuk bercuti sampai bulan 12 ni sebab menunggu detik-detik bahagia Amyra melahirkan anak”

“dan saya sebenarnya ada banyak tawaran-tawaran pada bulan itu tapi saya dah decide untuk tidak bekerja jadi terpaksa menolak tawaran tersebut kerana fokus terhadap kandungan Amyra”

Amar dan Amyra ketika Aqeef Anaqi masih dalam kandungan

Namun, Amar juga mengakui tahun 2018 merupakan tahun yang sangat sibuk bagi dirinya mahupun Amyra. Kerana, beliau sudah menerima tawaran berlakon drama bersiri 100 episod yang akan memulakan penggambaran nya pada Januari nanti.

” dan In shaa allah 2018 saya jangka agak sibuk sebab sekarang pun dah bermula satu tawaran drama 100 episod yang akan bermula pada januari nanti jadi saya rasa jadual tu agak padat dan saya dan Amyra bersama-sama akan membusy kan diri lepas anak dah sedikit besar” 

Amar, Amyra dan bayi sulung mereka

Di tanya mengenai harapan Amar menjelang 2018, Amar berharap agar anaknya membesar dengan sihat dan kariernya bersama Isteri semakin berkembang. Memandangkan tahun 2017 ini kedua-duanya banyak berehat dari dunia lakonan.

“dalam 2018 saya rasa banyak benda-benda yang indah saya akan tengok, perkembangan dia dan dari segi karier saya harapkan ada sesuatu yang boom terjadi dalam 2018 sama ada saya ataupun isteri saya”

So, kepada semua peminat Amar Baharin yang rindu untuk melihat pelakon kesayangan mereka ini beraksi, bolehlah menonton Kalis Kasih hanya di tonton.com.my!

| ARTIKEL Xtra

Celeb Buzz Fri, 14 Sep 2018

Tak Bertegur Dengan Heroin, Apa Jawab Syafiq Kyle Eh?

Pasangan pelakon ini pernah digosipkan bercinta pada tahun lalu namun dinafikan oleh keduanya. Agak-agak selepas tayangan Langsuir, adakah Syafiq dan Hannah akan berlakon bersama lagi?

Celeb Buzz Fri, 10 May 2019

Hafiz Hamidun ‘Sihat’ Sebab Dah Jumpa Pengganti?

Akui Hafiz, dia kini dalam proses memilih. Wow siapa agaknya wanita bertuah tu?

Celeb Buzz Tue, 21 Nov 2017

Scam RM30,000 Datuk Seri Vida Nyaris Jadi Mangsa

Jangan ingat kita orang luar sahaja yang terkena scam, Datuk Seri Vida pun nyaris jadi mangsa. Kalau tak dah kerugian RM 30,000

FEATURED Mon, 26 Feb 2018

TWEET BERBAUR LUCAH, ALAHAI WANITA SEKARANG!

Ada yang ‘sama naik’ dan ada juga yang mengecam perbuatan wanita itu. Apapun, admin harap awak sebagai seorang wanita, jaga adab dan maruah ya dik!

Celeb Buzz Tue, 17 Sep 2019

Biji Biji x TSyahmi, The First Ever Fashion Collection In Malaysia To Preserve Sustainable Designs

The collaboration between Biji Biji, Tsyahmi, and Nakakoma Orimono injects a fresh take on sustainable fashion.

Celeb Buzz Wed, 13 Nov 2019
Hiburan Tue, 26 Jun 2018

G-Dragon’s Detailed Personal Info Leaked Online by ‘Fan’

It is extremely detailed that it’s so creepy. No wonder he needed privacy at the hospital.

Celeb Buzz Tue, 10 Jul 2018

Tahniah! Tauke Bakal Terima ‘Orang Baru’

Tauke memaklumkan isterinya kini hamil empat bulan dan meminta agar peminat di luar sana mendoakan agar proses kehamilan isterinya berjalan lancar. Semoga semuanya lancar ya… Amin!

Events Sun, 3 Mar 2019

李幸倪终于回马开唱!星途艰辛爸爸很自责

李幸倪终于回马开唱!出道10年星途艰辛,让爸爸很自责是否给女儿选错了路~

| Live TV

Advertisement

| TRENDING

| DRAMA

| FILEM

| APLIKASI COOL