Advertisement
FEATURED By: Syafiqa Irdina 09 April 2020 (05:34am)

Saksikan Persembahan Teater Akrobatik Paling Memukau Dalam IMAGINATRICKS Hanya Di Genting Highlands!

Buat korang yang suka menonton persembahan teater dan muzikal atau yang sudah lama tidak menonton persembahan silap mata antarabangsa, inilah masanya untuk korang berhibur melihat kesemua persembahan menarik ini dalam Imaginatricks!

Di Imaginatricks, korang bakal menyaksikan persembahan menakjubkan yang menggabungkan pelbagai aksi akrobatik, lagak ngeri, komedi, trik silap mata, tarian dan nyanyian oleh pakar-pakar terbaik dunia! Xtra guarantee persembahan ini bakal membuatkan korang berasa teruja.

 

Sumber: www.blogrwgenting.com.my

 

Persembahan yang ditunjukkan di sini bakal menguji pandangan dan pemikiran pengunjung. Ha, korang mesti tertanya-tanya kan persembahan apa yang bakal ditunjukkan nanti?

Antara persembahan yang bakal menghiburkan korang adalah :

Persembahan Komedi Badut

Penampilan badut dengan gaya yang santai dan menghiburkan penonton dengan lawak mimik muka beliau semestinya akan buat korang tak kering gusi! Kemunculan pelawak dari Ukraine, Oleksii Krasnykh yang cukup mencuit hati ini confirm buat  korang ketawa terbahak-bahak!

Sumber: Berita Harian

 

Tarian Ala Broadway Dengan Kostum Yang Menarik

Yas! Korang bakal melihat pembukaan tarian oleh ramai penari sexy dengan mengenakan kostum yang menarik dan menunjukkan persembahan tarian yang perfect daripada negara luar lain.  Yang pastinya, tarian yang dipersembahkan memang awesome

 

Sumber: www.blogrwgenting.com.my

 

Persembahan Akrobatik Yang Legend!

Yang ini memang rare! Korang mesti  takut nak tengok persembahan akrobatik di Imaginatricks kali ni. Kenapa?Sebab persembahan ketika menyeberangi seutas tali yang direntang tinggi melintasi pentas utama memang cukup mengerikan. 

Shout out to kumpulan kreatif Agosta Artist Co dari Russia yang berpengalaman lebih dari 35 tahun! Kerana aksi melintasi tali tanpa sebarang peralatan perlindungan di tubuh mereka dan hanya berbekalkan sebatang kayu sahaja memang cukup menggerunkan semua penonton yang hadir.

Kalau korang nak merasai sendiri pengalaman menyaksikan persembahan akrobatik ini, mungkin sudah tiba masanya korang datang berkunjung ke sini.

 

Sumber: www.blogrwgenting.com.my

 

Jaringkan Gol Dengan Aksi Akrobatik?

Ini adalah salah satu perkara wajib yang korang patut saksikan ketika berada di Imaginatricks, Genting. Korang juga mesti akan teruja menonton 18 pemain bola keranjang dari Hungary menjaringkan gol dengan aksi akrobatik bukan?

Persembahan ini merupakan satu-satunya versi bola keranjang di dunia yang beraksi di atas pentas teater. Malah, ada di antara mereka merupakan pemain pasukan bola keranjang Hungary dan pernah menyertai acara NBA dan FIBA sejak 15 tahun lalu. Hebat kan!

 

 Sumber: www.blogrwgenting.com.my

 

Rutin Adagio Skating Ais

Bukan itu sahaja guys, Xtra rasa persembahan ini dapat membuatkan korang tenang seketika. Kerana, persembahan rutin Adagio Skating Ais yang indah mengikut rentak lagu ini mampu memukau sesiapa sahaja yang melihatnya. 

 

Sumber: www.blogrwgenting.com.my

 

Kesemua persembahan ini dibawakan khas daripada Paris ke Genting Highlands. Malah,  persembahan ini didatangkan khas untuk memberi hiburan kepada pengunjung yang hadir. Dan, semestinya, pertunjukkan selama satu jam ini tidak cukup untuk korang yang pertama kali menyaksikan Imaginatricks.

+Harga Tiket 

Buat korang yang teringin atau sudah bosan dengan aktiviti luar, apa kata korang datang dan dapatkan tiket serendah  Rm196 (lebih pilihan), RM 146 (PS1), dan RM 96 (Galeri). Yuran pemprosesan tambahan sebanyak RM4.00 akan  dikenakan. Ahli GRC bakal menikmati diskaun 10% standard melalui tunai, kad kredit, atau penebusan Genting Points.

Oh ya! Imaginatricks ini boleh ditonton sehingga tahun hadapan ya! Bermula 25 Mei 2019 hingga 24 mei 2020, slot persembahan adalah pada setiap hari iaitu pada jam 8 malam kecuali pada hari Ahad pada jam 4 petang.  

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari www.rwgenting.com.my atau hubungi sahaja talian +03 2718 1118!

Amacam guys? Enjoy!

| ARTIKEL Xtra

Celeb Buzz Sat, 16 Jun 2018

Sehelai Pun Cukuplah…

Kata penyanyi lagu Misteri ini, sehelai baju raya tidak mendatangkan masalah buat dirinya memandangkan dia tidak akan memakainya sepanjang hari. Wah…baguslah Ernie ni, jimat!

Celeb Buzz Fri, 25 May 2018

Kenapa Sajat Marah?

Bagi Sajat, beliau kurang selesa kerana solekan dan baju yang dikenakan tidak sesuai. Dan, disebabkan hal tersebut beliau malas mahu meneruskan penggambaran seperti yang dijanjikan

FEATURED Tue, 4 Dec 2018

Tiga Maut Akibat Letupan Di Kompleks City One Megamall

Restoran berkenaan akan dibuka secara rasmi esok dan hari ini pekerja restoran berkenaan serta pekerja kontrak sedang sibuk membuat persiapan akhir.

Celeb Buzz Sun, 1 Dec 2019
Events Thu, 14 Mar 2019

Tosca at Double Tree by Hilton Melaka Brings You a Reversal 5-Course Meal

Enjoy a delicacy of Italian dishes served backwards!

Celeb Buzz Mon, 8 Jan 2018

“JUST CUCI JE LEPAS TUE” – DAPHNE IKING PEGANG ANJING, PERSOAL ISU AGAMA

Caption yang agak sarkastik telah diberikan kepada peminat-peminat beliau yang besar kemungkinan akan mengecam dan mengkritik tindakan Daphne memegang anjing tersebut

Celeb Buzz Thu, 16 Nov 2017

Bagaikan Jatuh Di Timpa Tangga Untuk Kamal Adli

Lepas satu-satu masalah timbul, baru lepas gagal dalam percintaan kali ini tentang diri yang mengalami kemalangan

Celeb Buzz Thu, 15 Aug 2019

Berhibur Sambil Menang Wang Tunai Bernilai RM2K !

Hantarkan jawapan dan slogan yang kreatif okay!

Hiburan Wed, 14 Aug 2019

我们青涩岁月里的独有记忆和情谊!

无拘无束的求学生涯,让「过去」自由奔腾,也让「如今」站稳了脚跟。

Celeb Buzz Fri, 16 Feb 2018

AKHIRNYA, DRE KEMBALI KE PANGKUAN NEDIM

Detik-detik pertemuan antara Nedim dan Dre turut menarik perhatian netizen dan followers Nedim di laman instagram beliau. Malah mereka turut berkongsi perasaan tersebut

| Live TV

Advertisement

| TRENDING

| DRAMA

| FILEM

| APLIKASI COOL