Hiburan By: SGMS Faida October 23, 2018 @ 2:20pm

19 Tahun Berkahwin, Akhirnya Kajol…

Mungkin ramai yang jatuh cinta dengan gandingan pelakon Kajol dan Shah Rukh Khan dalam semua filem yang mereka lakonkan.

Lihat saja bagaimana betapa besar impak pasangan ini sehinggakan ramai yang berharap mereka adalah pasangan suami isteri di dalam dunia realiti.

Sebilangan besar peminat kecewa bila mendapat tahu pelakon kegemaran mereka ini memilih aktor Ajay Devgan sebagai suami. Alahai…jangan keliru, Shah Rukh Khan sudah mendirikan rumah tangga terlebih dahulu.

Baru-baru ini, heroin Kuch Kuch Hota Hai ini mendedahkan rahsia di sebalik perkahwinannya bersama aktor filem Singham 2.

“ Ramai yang menentang hubungan kami termasuklah keluarga sendiri. Ayah saya tidak bercakap dengan saya selama seminggu ketika beritahu ingin berkahwin.

“Saya masih ingat lagi kata-katanya iaitu saya masih muda dan kerjaya sedang berkembang mengapa perlu berkahwin secepat ini,” katanya.

Aktres berusia 44 tahun ini juga mengaku antara sebab mengapa perkahwinan mereka masih harmoni adalah kerana kehadiran dua cahaya mata.

“ Selain itu, kami juga bekerja dalam bidang yang sama. Kami perlu bertanggungjawab dengan anugerah yang diberikan ini dan perlu membesarkan mereka dengan baik,” katanya.

Kajol dan Ajay mendirikan rumah tangga pada 1999 dan dikurniakan dua zuriat yang diberi nama Nysa serta Yug.

Untuk rekod lama, perkahwinan Kajol turut mendapat tentangan dari sahabat Kajol sendiri iaitu Karan Johar. Hal ini mungkin dikaitkan dengan gosip-gosip lama Ajay.– Harian Metro

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 8 Oct 2018

Wanita Mengandung Ada Tabiat Pelik Kan? Mawar Rashid Kongsi Pengalaman

Cantiknya mommy to be ni! Macam wanita mengandung lain juga, Mawar Rashid turut berdepan dengan tabiat ‘mengidam’ benda pelik. Apa agaknya tu ya?

Hiburan Sat, 10 Feb 2018

LINDA ONN NAK LEPASKAN ‘BUAH HATI’

“Nak lepaskan sayang tapi itulah rasanya yang terbaik” coret Linda lagi.

Hiburan Fri, 23 Feb 2018

PANAS! ARTIS ASAL PERAK INI TERLIBAT ISU DADAH

Pihak polis juga memberitahu bahawa, pelakon yang berusia 26 tahun itu mengambil dadah dan mendapat bekalan tersebut sejak 6 bulan yang lalu

Hiburan Tue, 5 Mar 2019

Agaknya Kenapa Marsha Sebak Ketika Pelancaran Lagu Bimbang?

Bila dengar lagu Bimbangterus Min boleh imagine mesti drama Nur 2 ni lagi kontroversi

Hiburan Wed, 12 Sep 2018

Tahniah! Ayu Raudhah Hamil Anak Keempat

Rezeki Allah itu datang dalam berbagai bentuk yang diikuti tanda pagar Laura Zuleykha nak jadi kakak, suami nak anak ramai, Allah pun bagi… Tahniah Ayu & Zaquan!

Hiburan Thu, 18 Oct 2018
Hiburan Tue, 3 Sep 2019
Hiburan Wed, 21 Aug 2019

‘Itu Hanya Lakonan, Saya Masih Gagah’- Fikry Ibrahim Jawab Soalan Warganet

Takkan lah berlakon watak lembut bermakna dia tu betul-betul lembut…ye tak?

Hiburan Mon, 17 Dec 2018

TV3 Hidang Drama Menarik Sempena Akhir Tahun 2018

Saksikan drama terbaik sepanjang

Hiburan Tue, 17 Apr 2018

Hilang 10 Tahun, Kaer Azami Muncul Single Baru?

Kaer juga bakal muncul dengan album solonya pada Ogos tahun depan. Sama-sama kita nantikan okay!

| Live TV