Hiburan By: Salma Syahbuddin December 26, 2017 @ 11:05am

2018 DIJANGKA TAHUN LEBIH INDAH AMAR BAHARIN

Semenjak mendirikan rumah tangga bersama pelakon jelita Amyra Rosli, nama Amar Baharin dikatakan senyap seketika dalam dunia hiburan tanahair.  Amar menjelaskan dia masih ada dalam industri namun dia kini busy mengikuti setiap perkembangan anak sulungnya iaitu Aqeef Anaqi. 

Amar Baharin bersama anaknya, Aqeef Anaqi

“sebenarnya saya sekarang ni drama yang telah ditayangkan di tonton, 15 episod tapi selepas habis je Kalis Kasih punya penggambaran, saya terus decide untuk bercuti sampai bulan 12 ni sebab menunggu detik-detik bahagia Amyra melahirkan anak”

“dan saya sebenarnya ada banyak tawaran-tawaran pada bulan itu tapi saya dah decide untuk tidak bekerja jadi terpaksa menolak tawaran tersebut kerana fokus terhadap kandungan Amyra”

Amar dan Amyra ketika Aqeef Anaqi masih dalam kandungan

Namun, Amar juga mengakui tahun 2018 merupakan tahun yang sangat sibuk bagi dirinya mahupun Amyra. Kerana, beliau sudah menerima tawaran berlakon drama bersiri 100 episod yang akan memulakan penggambaran nya pada Januari nanti.

” dan In shaa allah 2018 saya jangka agak sibuk sebab sekarang pun dah bermula satu tawaran drama 100 episod yang akan bermula pada januari nanti jadi saya rasa jadual tu agak padat dan saya dan Amyra bersama-sama akan membusy kan diri lepas anak dah sedikit besar” 

Amar, Amyra dan bayi sulung mereka

Di tanya mengenai harapan Amar menjelang 2018, Amar berharap agar anaknya membesar dengan sihat dan kariernya bersama Isteri semakin berkembang. Memandangkan tahun 2017 ini kedua-duanya banyak berehat dari dunia lakonan.

“dalam 2018 saya rasa banyak benda-benda yang indah saya akan tengok, perkembangan dia dan dari segi karier saya harapkan ada sesuatu yang boom terjadi dalam 2018 sama ada saya ataupun isteri saya”

So, kepada semua peminat Amar Baharin yang rindu untuk melihat pelakon kesayangan mereka ini beraksi, bolehlah menonton Kalis Kasih hanya di tonton.com.my!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 3 Dec 2017

Fathia Latiff Sebak Dapat Pujian Tun Mahathir

Nur Fathia merupakan salah seorang selebriti tanah air yang kini dilihat semakin berani menyuarakan pendapat berkaitan politik walaupun kadang-kadang apa yang diperkatakan oleh pelakon wanita ini adalah isu yang sudah berlalu. Lebih menarik lagi, baru-baru ini […]

Hiburan Thu, 10 Oct 2019
Hiburan Mon, 15 Jul 2019

Fizz Fairuz Tolak Pelakon Baharu?

Betul ke ni Datuk tiada ‘rasa’?

Hiburan Wed, 13 Jun 2018

Perkahwinan David-Victoria Mula Goyang?

Pasangan selebriti popular yang berkahwin hampir 20 tahun itu dilaporkan sudah lama berdepan dengan masalah perkahwinan namun keretakan hubungan mereka tidak diketahui umum.

Hiburan Sat, 9 Feb 2019

Megat Mentor 7 Takut Dibandingkan Dengan Kaer

Buat pertama kali, single Tetap Kamu merupakan gandingan Megat dan Amylea Azizan. Pasti meletop!

Hiburan Wed, 8 Jan 2020

Hanya Bergurau, Elly Mazlein Tak Marah Dengan Gelaran ‘Janda’

Kak Lina Pom Pom memang seorang yang sangat ‘chill’!

Hiburan Mon, 3 Jun 2019

’Cukup Buat Saya Macam Pengemis’- Bekas Isteri Cef Fikree Kecewa Kena Halau Rumah

Saya tu perempuan, awak tu lelaki. Berhenti, tolong berhenti membuli…

Hiburan Fri, 13 Apr 2018

Sajat Pun Buat ‘Tour’ Di Rumah Sendiri?

Dalam episod kali ini Sajat juga turut berjumpa kawan baiknya iaitu Dato Aliff Syukri untuk membincangkan tentang perniagaan mereka. Dah alang-alang berjumpa tu apalagi, Sajat sempat menari Panama Dance dengan abang terlajak laris kita ni tau! 

Hiburan Mon, 3 Sep 2018

Chazynash Kini Pegang Watak Utama Dalam Sitkom Terbaharu ntv7

Mengakui terdapat sedikit cabaran berdepan dengan kamera dan sebagainya, bagaimanakah agaknya Chazy dan isteri mengatasi masalah tersebut?

Events Tue, 3 Sep 2019

Swiss Dream Circus Gerenti Luar Biasa!

Swiss Dream Circus happening giler!

| Live TV