Hiburan By: Salma Syahbuddin December 26, 2017 @ 11:05am

2018 DIJANGKA TAHUN LEBIH INDAH AMAR BAHARIN

Semenjak mendirikan rumah tangga bersama pelakon jelita Amyra Rosli, nama Amar Baharin dikatakan senyap seketika dalam dunia hiburan tanahair.  Amar menjelaskan dia masih ada dalam industri namun dia kini busy mengikuti setiap perkembangan anak sulungnya iaitu Aqeef Anaqi. 

Amar Baharin bersama anaknya, Aqeef Anaqi

“sebenarnya saya sekarang ni drama yang telah ditayangkan di tonton, 15 episod tapi selepas habis je Kalis Kasih punya penggambaran, saya terus decide untuk bercuti sampai bulan 12 ni sebab menunggu detik-detik bahagia Amyra melahirkan anak”

“dan saya sebenarnya ada banyak tawaran-tawaran pada bulan itu tapi saya dah decide untuk tidak bekerja jadi terpaksa menolak tawaran tersebut kerana fokus terhadap kandungan Amyra”

Amar dan Amyra ketika Aqeef Anaqi masih dalam kandungan

Namun, Amar juga mengakui tahun 2018 merupakan tahun yang sangat sibuk bagi dirinya mahupun Amyra. Kerana, beliau sudah menerima tawaran berlakon drama bersiri 100 episod yang akan memulakan penggambaran nya pada Januari nanti.

” dan In shaa allah 2018 saya jangka agak sibuk sebab sekarang pun dah bermula satu tawaran drama 100 episod yang akan bermula pada januari nanti jadi saya rasa jadual tu agak padat dan saya dan Amyra bersama-sama akan membusy kan diri lepas anak dah sedikit besar” 

Amar, Amyra dan bayi sulung mereka

Di tanya mengenai harapan Amar menjelang 2018, Amar berharap agar anaknya membesar dengan sihat dan kariernya bersama Isteri semakin berkembang. Memandangkan tahun 2017 ini kedua-duanya banyak berehat dari dunia lakonan.

“dalam 2018 saya rasa banyak benda-benda yang indah saya akan tengok, perkembangan dia dan dari segi karier saya harapkan ada sesuatu yang boom terjadi dalam 2018 sama ada saya ataupun isteri saya”

So, kepada semua peminat Amar Baharin yang rindu untuk melihat pelakon kesayangan mereka ini beraksi, bolehlah menonton Kalis Kasih hanya di tonton.com.my!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Fab Foodies! Tue, 2 Oct 2018

Berbau Tapi Bagus Untuk Kesihatan, Jom Makan Petai?

Petai yang berbau tetapi diamalkan sebagai ulam kerana banyak khasiat. Antara yang dikongsikan untuk anda

Trending Hari Ini Fri, 1 May 2020

“Maaf, Perjalanan Rentas Negeri Untuk Sambutan Aidilfitri Tidak Dibenarkan” – PM

Jangan bersedih, ini semua untuk kebaikan kita jugak ok?

Hiburan Tue, 24 Sep 2019

‘Saya Sedar Diri Lagi’- Kenapa Tu Nabil Ahmad?

Hobi saya memang menyanyi tetapi belum sampai…

Hiburan Tue, 6 Aug 2019

Farah Nabilah Tunang Senyap-Senyap?

Apapun, kami doakan yang terbaik buat Farah Nabilah okay!

Hiburan Wed, 27 Feb 2019

Misteri Dilaila Tayang 2 Versi Babak Akhir Berbeza Di Pawangan Berlainan

Sesuatu kelainan di industri filem Misteri Dilaila Tayang 2 Versi Babak Akhir Berbeza Di Pawangan Berlainan

Hiburan Mon, 7 Oct 2019
Hiburan Sat, 2 Jun 2018

Lega! Semua Dah Berakhir

Saya menaruh harapan yang sangat tinggi terhadap ‘aku janji’ dari pihak dia yang telah difailkan di mahkamah akan menjadi noktah buat semua.

Hiburan Mon, 25 Jun 2018

Cayalah! Majlis Ramah Mesra Bersama Pelakon ‘Pulang’ Gamat

Suasana menjadi lebih gamat apabila pengacara majlis, Haziq menjemput lima orang peminat naik ke pentas dan melakonkan beberapa babak yang ada di dalam filem Pulang. Kelakar habis!

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

GEMPAR! KIP BUAT APA DI ARGENTINA

Siapa yang tidak kenal dengan “Super KIP” negara kan? Di awal usia 19 tahun , Khairul Idham Pawi atau “Super KIP” ini telah melakar sejarah dalam dunia permotoran Negara apabila muncul sebagai juara ketika perlumbaan di Argentina baru-baru ini.

Hiburan Tue, 16 Jan 2018

Mungkin Belum Ada Rezeki Lagi – Marsha

Tidak pernah tertekan dan masih menanti dengan sabar kerna belum ada rejeki lagi

| Live TV