Hiburan By: Salma Syahbuddin December 26, 2017 @ 11:05am

2018 DIJANGKA TAHUN LEBIH INDAH AMAR BAHARIN

Semenjak mendirikan rumah tangga bersama pelakon jelita Amyra Rosli, nama Amar Baharin dikatakan senyap seketika dalam dunia hiburan tanahair.  Amar menjelaskan dia masih ada dalam industri namun dia kini busy mengikuti setiap perkembangan anak sulungnya iaitu Aqeef Anaqi. 

Amar Baharin bersama anaknya, Aqeef Anaqi

“sebenarnya saya sekarang ni drama yang telah ditayangkan di tonton, 15 episod tapi selepas habis je Kalis Kasih punya penggambaran, saya terus decide untuk bercuti sampai bulan 12 ni sebab menunggu detik-detik bahagia Amyra melahirkan anak”

“dan saya sebenarnya ada banyak tawaran-tawaran pada bulan itu tapi saya dah decide untuk tidak bekerja jadi terpaksa menolak tawaran tersebut kerana fokus terhadap kandungan Amyra”

Amar dan Amyra ketika Aqeef Anaqi masih dalam kandungan

Namun, Amar juga mengakui tahun 2018 merupakan tahun yang sangat sibuk bagi dirinya mahupun Amyra. Kerana, beliau sudah menerima tawaran berlakon drama bersiri 100 episod yang akan memulakan penggambaran nya pada Januari nanti.

” dan In shaa allah 2018 saya jangka agak sibuk sebab sekarang pun dah bermula satu tawaran drama 100 episod yang akan bermula pada januari nanti jadi saya rasa jadual tu agak padat dan saya dan Amyra bersama-sama akan membusy kan diri lepas anak dah sedikit besar” 

Amar, Amyra dan bayi sulung mereka

Di tanya mengenai harapan Amar menjelang 2018, Amar berharap agar anaknya membesar dengan sihat dan kariernya bersama Isteri semakin berkembang. Memandangkan tahun 2017 ini kedua-duanya banyak berehat dari dunia lakonan.

“dalam 2018 saya rasa banyak benda-benda yang indah saya akan tengok, perkembangan dia dan dari segi karier saya harapkan ada sesuatu yang boom terjadi dalam 2018 sama ada saya ataupun isteri saya”

So, kepada semua peminat Amar Baharin yang rindu untuk melihat pelakon kesayangan mereka ini beraksi, bolehlah menonton Kalis Kasih hanya di tonton.com.my!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 3 Apr 2019

‘Syok Baring Kat Lantai, Sedar-Sedar Dah Dalam Ambulans’- Azhan Rani Kongsi Pengalaman Cemas Di Set Nur 2

Terima kasih doktor-doktor kat unit kecemasan sana. Walaupun dia kata dia benci Syed Hamadi tapi tetap cucuk jarum dengan penuh hemah kat aku.

Hiburan Thu, 28 Feb 2019

Dihujani Dakwaan Curang, Aliff Aziz Mohon Beri Ruang

Aliff sedang berbincang dengan keluarga dan mohon diberi ruang…

Hiburan Mon, 17 Sep 2018

Siapa Penyanyi Terkenal Yang Baru Ada Akaun Instagram?

Baru dibuka enam hari, penyanyi berusia 48 tahun itu sudah memiliki lebih 11,000 pengikut di Instagram.

Hiburan Wed, 4 Dec 2019

“Takkan Kita Tidur Dengan Bau Bawang Dan Cili?” – Jasmin Hamid

Betul juga tu…kebersihan dan penampilan diri amat penting, tak kiralah dah berkahwin atau belum.

Hiburan Sat, 16 Mar 2019

Al- Fatihah… Wafa Abdul Kadir Meninggal Dunia

Al-Fatihah…selepas lima tahun berjuang melawan kanser, Wafa Abdul Kadir meninggal dunia pada awal pagi tadi.

Hiburan Thu, 5 Apr 2018

Super Junior’s Donghae and Eunhyuk is Going Around Russia Asking for Food

They’re knocking from door to door at a neighbourhood in Russia.

Hiburan Sat, 18 Nov 2017

TIAP KALI NAK BUAT SOLO JE, SANGKUT – TAM SPIDER

“Saya nak ulang balik kejayaan dulu bukannya susah tapi sekarang saya faham ada ramai pendatang-pendatang baru dalam industri muzik jadi saya kena sokong mereka”.

Hiburan Fri, 12 Apr 2019

Meriahkan Jelajah Nur 2 Dan Temui Barisan Pelakon Di ISetan KLCC Esok!

Nak jumpa Ustaz Hamadi dan Aisyah dalam Nur 2? Jom kunjungi Isetan KLCC esok!

Hiburan Fri, 19 Jan 2018

黄明志再为四叶草打造洗脑歌 MV与台湾知名优管红人合作

大马网络红人Joyce四叶草推出首张专辑《我来自四叶草》,这次最新主打歌《莫名其妙爱上你》请来台湾优管红人(Youtuber)「这群人TGOP」和「重量级」合作拍MV,以校园纯爱剧情,一改红人搞怪形象,让MV一出街粉丝直夸“萌萌哒!”

| Live TV