Hiburan By: SGMS Faida April 17, 2018 @ 8:24am

Achey Tuju Lagu Untuk Makcik Bawang

Apabila isu ditiupkan, ada berita nak disampaikan,
Apabila isu disebarkan, ada cerita nak dibincangkan…
Datanglah, berkumpulah, Ayuh! Bertukar!
 
Haa dengar tu apa yang Achey nak pesan pada makcik bawang di luar sana yang suka sangat nak bincang topik menyimpang. Fenomena makcik bawang di laman sosial dilihat semakin ‘kritikal’. Alahai, nama pun ‘bawang’ kan, habis semua topik pasal orang lain dikupasnya… 
 
Jom layan lagu daripada Achey ni…Uhuiiii…Makcik Bawang Kembali, Makcik Bawang Di Sini! 
 
 
Video yang dimuatnaik di laman Youtube sejak semalam ini sudah ditonton hampir 94,000 orang. Wow, luar biasa ni Achey. Tapi memang best lagu ni, korang kena layan ok!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 18 Jun 2018

Netizen Mahu Nora Danish Ganti Neelofa

Netizen suka akan gandingan Nora bersama Nabil sememangnya menjadi.

Events Sat, 28 Sep 2019

《铜话鼓事》104大马世界首演!铜鼓大阵势奏响天籁之音

《铜话鼓事》汇集马印精英 10月大马首演!鼓声结合人声叙述人生故事~

Hiburan Tue, 4 Dec 2018

Dari Penyanyi Popular Ke DJ Orang Kahwin, Siapa Orangnya?

Tidak salah menjadi deejay kenduri kahwin kerana masih dalam bidang yang masih berkaitan dengan seni

Hiburan Mon, 18 Feb 2019

Altimet Lega Aplikasi Recite Kini Terima 57,000 Pengguna, Alhamdulillah!

Besar harapan saya untuk membangunkan aplikasi agar lebih maju di masa hadapan. Jika berjaya dan pulangannya besar, saya berniat untuk bawa sekampung mengerjakan Umrah

Hiburan Tue, 19 Nov 2019
TECH Thu, 26 Apr 2018

Baru Beli Komputer? Baca 6 Panduan Ini Untuk Setiap Port & Adapter Yang Ada

Panduan untuk tentang Port & Adapter di setiap komputer riba atau lebih dikenali ‘laptop’

Events Mon, 5 Mar 2018

Anuar Zain impikan ‘Royal Albert Hall, London’

“Siapa tak nak pergi ke luar Negara. Kalau ada rezeki memang saya berminat dan tidak akan menolak untuk menghiburkan rakyat Malaysia  di sana,” tambah pemilik nama sebenar, Shahrul Anuar Zain ini.

Hiburan Mon, 25 Feb 2019

‘Mungkin Saya Bukan Artis Viral…’- Hazami Kecewa Nama Terus Tenggelam?

Macam saya kata tadi, pada masa ini sama ada seseorang itu boleh menyanyi atau tidak, itu tidak penting. Yang penting perlu viral untuk survive di dalam industri hiburan. Korang setuju tak?

Automobile Mon, 21 May 2018

Datuk Dahlan Zainuddin Terkejut Terima Cek Bernilai RM100,000

Jumlah ini adalah hasil sumbangan peribadi individu bernama Aryan Farhan, orang perseorangan dan sebuah syarikat sebagai tanda penghargaan buat Dahlan yang mengabdikan diri dalam bidang seni sejak 1975.

Hiburan Sun, 10 Mar 2019

Sayang Punya Pasal, Zara Zya Sanggup Hasilkan Supplement Untuk Kucing!

Beshetik juga dah makin berat, 13 kg dah tau!

| Live TV