Hiburan By: Salma Syahbuddin April 27, 2018 @ 6:43am

Aksi Intim Remy Ishak Dalam…?

Kalau selalunya hero kita ni beraksi dilayar perak dengan memegang watak pahlawan, hero dalam cerita cinta, atau seorang yang psiko. Namun, kali ini kita bawakan kepada peminat-peminat Remy Ishak adegan yang pastinya panas untuk tatapan korang semua.

Untuk peminat mahupun netizen diluar sana yang meminati artis kelahiran Negeri Sembilan ini, pastinya anda sudah mengenali dan mengikuti setiap filem, drama atau apa sahaja tentang aktiviti seorang yang bergelar Remy Ishak kan? Jadi, apa kata kita saksikan antara adegan hot pelakon macho ini!

Seksi  tak? Haa, adegan Remy Ishak tanggalkan baju kat depan Tiz Zaqyah ni, korang semua boleh lihat menerusi drama yang mengangkat nama beliau dalam dunia lakonan. Drama Nur Kasih arahan pengarah terkenal Khabir Bhatia ini sememangnya meninggalkan kesan kepada peminat drama melayu tempatan. Walaupun drama ini sudah lama disiarkan, iaitu pada tahun 2009, namun ianya masih meniti dibibir peminat-peminatnya sehinggalah sekarang.

Ini antara salah satu babak yang menjadi sebutan menerusi drama tersebut. Scene yang melibatkan Tiz Zaqyah dan Remy ini juga dipetik dari drama tersebut. Dimana, ini adalah scene melibatkan kedua-dua pelakon selepas sahaja diijabkabulkan. Ketika ini Remy memberitahu kepada Tiz Zagyah (Nur Amina) bahawa beliau tidak akan menyentuhnya walaupun Nur Amina sudah sah menjadi miliknya. Kenapa? Korang kenalah tengok  Nur Kasih okay!

Yang ni pulak, memang intim! Scene ni  ketika hero pujaan korang semua masih belajar kat luar negara.  Ketika beliau tengah angau bercinta dengan kekasihnya, Katrina Anne Carlson. Hurm, bukan main lagi kan? Siap peluk macam tak nak lepas! So, kepada korang semua yang rindu atau yang belum menyaksikan drama 26 episod ini, jangan risau! korang semua boleh saksikan siaran ulangan drama Nur Kasih hanya di tonton!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 7 Aug 2018

Tahniah! Fizi Ali Bakal Jadi Papa

Doakan yang baik-baik. Masih awal untuk bercerita tentang hal ini, doakan ya…

Hiburan Wed, 10 Apr 2019

‘Jodoh Saya Kuat Dengan Raihan’- Sharifah Khasif

Konsert ‘Qasidah Night’ pada 27 April nanti turut diserikan dengan penampilan penyanyi lagenda Dato Jamal Abdillah.

Events Sat, 2 Nov 2019

EXO “EXplOration” Fifth World Tour in Kuala Lumpur on December 14

Mark you calendar! This stage is about to take you into an out-of-the-world experience.

Fab Foodies! Tue, 22 May 2018

Transformation Tuesday: This Old Junk Turned into KL’s First Class Dining Hot Stop

Plane in the City is one of the newest experiences everyone must try.

Hiburan Thu, 4 Jan 2018

Ayda Jebat Kongkong Siapa ?

Ayda Jebat dikatakan mengongkong di atas dasar cemburu betul ke?

Hiburan Thu, 1 Aug 2019

Aiman-Zahirah Pilih Februari 2020

Sementara itu, Aiman juga memaklumkan majlis perkahwinan akan diadakan di Kuala Lumpur.

Hiburan Mon, 7 May 2018

Dipuji Netizen, Betulkah Intan Liana Makin Cantik?

Beliau mengakui mendapat pelbagai jenis tawaran termasuklah tawaran peragaan dan menjadi model untuk beberapa jenis produk kecantikan

Hiburan Mon, 14 Oct 2019
Hiburan Sun, 8 Apr 2018

Awas! Padam Nama Siti Nurhaliza Kalau Tak…

Saya menafikan sekeras-kerasnya berita itu (jika dirujuk pada saya) dan tidak pasti tujuan pihak yang menulis berita palsu itu.

Hiburan Sat, 26 Jan 2019

Tya Ariffin Teruja Followers Cecah Sejuta, Cayalah!

Memang seronok tengok posting Tya setiap hari, penuh dengan positiviti!

| Live TV