Hiburan By: Salma Syahbuddin November 20, 2017 @ 6:50am

APA LAGI NI KAMAL ADLI?

Selepas isu putus dengan kekasihnya, Emma Maembong. Kali ni timbul pula isu salam cium tangan antara Kamal dan juga Emma. Hurmmm..Dah berbaik ke? Ini antara spekulasi yang sedang rancak diperkatakan didada-dada akhbar sejak beberapa hari ini. Apa cer sebenarnya kisah mereka?

Gambar salam cium tangan menarik perhatian netizen

Selepas Kamal memenangi pertandingan dalam satu rancangan realiti tv, ramai peminat dan pihak wartawan yang mendoakan agar perhubungan mereka segera dipercepatkan. Yelah… duit tu pun dah cukup untuk menampung majlis mereka kan? Namun, menurut Kamal itu bukan sebab utama yang perlu dilaksanakan selepas menjuarai program tersebut.

Menjawab persoalan mengenai isu cium tangan, Kamal mengakui dia dan Emma sudah berbaik semula. Baginya, dia memahami kenapa Emma mengeluarkan kenyataan yang mengangap hubungan mereka sudah putus. Bagi Kamal apa yang penting sekarang ini, hubungan mereka baik – baik sahaja.

Hubungan yang sudah mencecah usia 4 tahun itu bukanlah suatu tempoh yang singkat,dan Kamal juga mengakui bahawa dia mahu berkahwin dan berkeluarga. Namun, walaupun sudah cukup bersedia dengan segala komitmen, Kamal mengakui bahawa ada beberapa sebab yang menghalangnya untuk meneruskan niat tersebut. Baginya, biarlah halangan itu hanya dia sahaja yang tahu dan bukan untuk dikongsi bersama public.

“Hubungan kami dah empat tahun dan saya sudah bersedia untuk memberi komitmen perkahwinan, begitu juga dengan keluarga saya yang sudah memberi restu. Tetapi ada halangan yang wujud. Saya tak boleh beritahu kerana orang luar tak akan faham malah tak tahu apa yang saya rasa.
Siapa yang tak mahu berkahwin dan berkeluarga? Kepada Emma, ada jodoh kita kahwin. Itu sahaja yang boleh saya katakan.”

Apabila diajukan soalan mengenai Zahirah McWilson dan isu Emma dikaitkan dengan seorang lelaki berpangkat Datuk. Kamal enggan mengulas dengan lebih lanjut.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 20 Mar 2018

Raja Ilya Kini Pelakon Hollywood?

Bagi Raja Ilya, beliau terpaksa menolak tawaran tersebut kerana terdapat beberapa perkara yang dianggapnya tidak sesuai dengan dirinya

Hiburan Fri, 6 Apr 2018

Sufian Suhaimi Tidak Kisah Digelar Raja Lagu Sedih

Penyanyi penuh kontroversi, Sufian Suhaimi sekali lagi mendapat perhatian media apabila beliau dilabel sebagai Raja Lagu Sedih. Namun, bagi penyanyi ini beliau sama sekali tidak kisah dilabel sebegitu asalkan lagu nyanyiannya diterima ramai

Hiburan Wed, 23 Jan 2019

Siapa 12 Artis Wanita Dalam Lagu Terbaru MarK Adam?

Wah tak sabar nak dengar lagu Amnesia Mark ni!

Hiburan Tue, 3 Dec 2019

Watch How This 6’1″ K-Pop Star Turned Into A Fanboy When Ryan Reynolds Stood Next To Him

Fans can’t help but notice how cute he was fanboying over a celebrity he looks up to.

Hiburan Sun, 29 Aug 2021

“Sibuk Betul Pasal P*en Orang” – Dikritik Mahu Bersalin Secara Pembedahan, Ayda Jebat Tempelak ‘Makcik’ Persoal Alat S*lit Suaminya

Gara-gara mendedahkan dirinya bakal melahirkan anak sulung secara pembedahan, pelakon dan penyanyi Ayda Jebat menerima kritikan hebat netizen. Dedah Ayda atau nama sebenarnya, Nur Suhada Jebat, 29, ramai warganet yang mempersoalkan tindakannya. “Assalamualaikum.. First of […]

Events Wed, 30 Jan 2019

Tampil Setelah 20 Tahun, Spanar Jaya X Suntik Nafas Baru

Jom imbau kenangan bersama Spanar Jaya X

Events Mon, 6 May 2019

New Science & Space Programme at KidZania KL Brings Forth More Educational Fun

The Science & Space programme is specially designed to arouse and engage the curiosity of young and inquisitive minds through interactive activities and experiments.

Hiburan Sun, 21 Apr 2019

“Tak Salah Kan Berniaga?” – Zara Zya

Nampaknya, manusia sekarang makin tenat. Asyik dengki je kan

Hiburan Fri, 1 Mar 2019

Namakan Filem ‘Tiada Tajuk’, Mawi Nafi Sengaja Reka Gimik

Tiada Tajuk merupakan filem komedi arahan pertama Mawi dan bakal berada di pawagam bermula 4 April depan!

Events Mon, 17 Dec 2018

| Live TV