Hiburan By: Salma Syahbuddin November 20, 2017 @ 6:50am

APA LAGI NI KAMAL ADLI?

Selepas isu putus dengan kekasihnya, Emma Maembong. Kali ni timbul pula isu salam cium tangan antara Kamal dan juga Emma. Hurmmm..Dah berbaik ke? Ini antara spekulasi yang sedang rancak diperkatakan didada-dada akhbar sejak beberapa hari ini. Apa cer sebenarnya kisah mereka?

Gambar salam cium tangan menarik perhatian netizen

Selepas Kamal memenangi pertandingan dalam satu rancangan realiti tv, ramai peminat dan pihak wartawan yang mendoakan agar perhubungan mereka segera dipercepatkan. Yelah… duit tu pun dah cukup untuk menampung majlis mereka kan? Namun, menurut Kamal itu bukan sebab utama yang perlu dilaksanakan selepas menjuarai program tersebut.

Menjawab persoalan mengenai isu cium tangan, Kamal mengakui dia dan Emma sudah berbaik semula. Baginya, dia memahami kenapa Emma mengeluarkan kenyataan yang mengangap hubungan mereka sudah putus. Bagi Kamal apa yang penting sekarang ini, hubungan mereka baik – baik sahaja.

Hubungan yang sudah mencecah usia 4 tahun itu bukanlah suatu tempoh yang singkat,dan Kamal juga mengakui bahawa dia mahu berkahwin dan berkeluarga. Namun, walaupun sudah cukup bersedia dengan segala komitmen, Kamal mengakui bahawa ada beberapa sebab yang menghalangnya untuk meneruskan niat tersebut. Baginya, biarlah halangan itu hanya dia sahaja yang tahu dan bukan untuk dikongsi bersama public.

“Hubungan kami dah empat tahun dan saya sudah bersedia untuk memberi komitmen perkahwinan, begitu juga dengan keluarga saya yang sudah memberi restu. Tetapi ada halangan yang wujud. Saya tak boleh beritahu kerana orang luar tak akan faham malah tak tahu apa yang saya rasa.
Siapa yang tak mahu berkahwin dan berkeluarga? Kepada Emma, ada jodoh kita kahwin. Itu sahaja yang boleh saya katakan.”

Apabila diajukan soalan mengenai Zahirah McWilson dan isu Emma dikaitkan dengan seorang lelaki berpangkat Datuk. Kamal enggan mengulas dengan lebih lanjut.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 11 Dec 2019

Tak Kecil Hati Pun…

Jangan lupa tonton pentas akhir Mentor Milenia 2019 pada Ahad ini jam 9 malam di TV3! 

Hiburan Fri, 8 Nov 2019
Hiburan Tue, 27 Mar 2018

Lima Ciri Bakal Menantu Idaman Rohana Jalil

“ Saya akui ramai jejaka yang cuba dekati dia. Ada yang handsome, kaya dan banyak kriteria menarik pada lelaki-lelaki itu tetapi nampaknya adik mahu fokus pada kariernya buat masa ini,” jawabnya ringkas.

Hiburan Tue, 9 Jan 2018

《GoGo旺得福》造势活动开跑啦!

首要媒体集2018年新春活动和同名贺岁专辑《GoGo旺得福》已经隆重面世!ntv7艺人及八度空间主持人,将于1月13日起开展北、中、南马一连串的造势活动,与观众近距离接触玩游戏,大派奖品迎接“旺旺年”的到来 !

Hiburan Fri, 16 Nov 2018

Roller Coaster Boboiboy Galaxy Cactus Di MAPS , Perak

MAPS Lancar Roller Coaster Boboiboy Galaxy Center dan Teater Hantu Kak Limah

Events Fri, 21 Jun 2019

I Can See Your Voice Musim Kedua Lebih Mencabar?

Jangan ketinggalan untuk saksikan ICSYVMY musim kedua pada AHAD Ini!

Events Wed, 9 Oct 2019

Kenapa Akim Ahmad Sakit Hati Ni?

Wow! Netizen pun, nak tuduh tu biar lah berlapik okay

Hiburan Sat, 7 Sep 2019

不老男团草蜢再次跳上云星剧场!带来第二季《17385》

不老男团再次跳上云星剧场!带来草蜢《17385世界巡回演唱会–云顶站》第二季,继续为粉丝带来一场精彩无比的视听享受。

Events Wed, 3 Jan 2018

TICKETS TO RUSSELL PETERS SHOW IN KUALA LUMPUR NOW AVAILABLE!

The international comedian-turned-actor will be doing a show in Kuala Lumpur in March. Tickets are now available for purchase.

| Live TV