Hiburan By: Salma Syahbuddin May 4, 2018 @ 4:53am

Apa Motif Sajat Peluk Erat Fasha Sandha?

Pastinya kontroversi dan Nur Sajat berpisah tiada. Selepas isu panasnya menayang bentuk lurah baru-baru ini semata-mata mahu membuktikan dirinya itu adalah seorang wanita, Sajat sekali lagi dikecam pihak netizen kerana muat naik gambarnya berpelukan dengan begitu erat sekali bersama Fasha Sandha. Agaknya apa motif Sajat kan?

Gambar yang dimuat naik oleh Sajat beberapa hari yang lepas bukan sahaja mengundang kecaman terhadap dirinya, malah Fasha juga turut menerima kritikan hebat netizen yang mempersoalkan, bagaimana beliau boleh memeluk seseorang yang bukan mahram dengan begitu erat, sambil memakai baju yang agak seksi sehingga menampakkan bahagian dada beliau. 

Dan, apa yang menarik perhatian ialah, gambar yang dimuat  naik itu juga dipercayai diambil di sebuah kelab malam di ibu kota.

Apa Motif Sajat?

Kalau dilihat semula pada gambar tersebut, penampilan Fasha Sandha ketika itu masih lagi berambut pendek sedangkan sekarang ini pelakon itu kembali dengan imej berambut panjang nya. Tapi, apa motif Sajat  memuat naik gambar lama beliau bersama Fasha? Adakah, muat naik gambar tersebut cuma sekadar sebagai penghargaan beliau terhadap rakan baiknya itu? 

Apapun, netizen diminta melihat dan menyelidik sesuatu perkara tersebut dengan teliti sebelum mencetuskan kontroversi. Betul tak?

 

Artikel Berkaitan : 

Nak Tengok Gelagat Sajat Rekod Album Makhluk Penggoda?

Kenapa Sajat Takut Dengan Wartawan

Sajat Banyak Drama Dalam…?

Sajat Pakai Eyeliner RM10 Je?

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 9 Apr 2018

LHDN Arah Datuk Vida Bayar RM 4.6 Juta!

Dalam penyataan tuntutan LHDN itu, Hasmiza atau dikenali Datuk Seri Vida dikehendaki membayar kepada LHDN mengikut Subseksyen 91(1) Akta Cukai Pendapatan 1967 bagi tahun taksiran 2011 hingga 2015 berjumlah RM4,686,435.79.

Hiburan Thu, 13 Jun 2019
Hiburan Thu, 14 Nov 2019

Teguran Berhemah Zul Yahya Mengenai Foto Tular Dipuji Netizen

Terimalah teguran Zul Yahya dengan hati yang terbuka ya?

Hiburan Thu, 20 Dec 2018

Hubungan Cinta Erwin Dawson Dan Julia Farhana Kembali Terjalin

Alhamdulillah. Semoga semuanya hubungan ini berakhir dengan kebahagian.

Hiburan Sun, 20 May 2018

Kali Pertama Berjauhan Keluarga, Nabila Razali ‘Homesick’

‘Homesick’. Itulah yang tepat untuk menggambarkan keadaan Nabila Razali yang kini berada di Turki bagi menjalani penggambaran drama terbaru Cintaku Di Bumi Izmir.

Hiburan Wed, 19 Dec 2018

Popular Sekelip Mata Di Indonesia, Nissa Sabyan Masih Terkejut

Dengan pengikut seramai lebih 8 juta di Instagram, populariti Nissa sebagai penyanyi lagu dakwah dikagumi ramai.

Featured Mon, 13 Sep 2021

Sertai Jemaah Tabligh, Video Anuar Zain Menyanyi Sambil Hidang Teh Tarik Curi Perhatian Ramai

Video penyanyi terkenal, Anuar Zain menghidangkan teh tarik kepada rakan artis, Nabil Ahmad menjadi bualan di media sosial semenjak semalam. Namun apa yang paling mencuri tumpuan adalah suara Anuar dengan bersahaja menyanyikan lagu Lelaki Ini […]

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Fri, 29 Dec 2017

“Itu Aurat Dan Dosa Saya,” Noorkhiriah

Pelakon berbakat Noorkhiriah berharap permintaannya agar drama lakonannya sebelum menutup aurat tidak diulang siar tidak disalah erti.

Hiburan Thu, 10 Jan 2019

Soal Jodoh, Syazwan Zulkifli Lebih Selesa ‘Low Profile’

Bila ‘Pali’ buka mulut soal jodoh…hehe

| Live TV