Hiburan By: Del14 December 23, 2019 @ 8:32pm

Aqeef Anaqi Bakal Dapat Adik Perempuan!

Pasangan pelakon, Amyra Rosli dan Amar Baharin bakal menimang cahaya mata perempuan pada Februari 2020 dan berita gembira ini dikongsi pada majlis pengumuman jantina bakal anak kedua mereka baru-baru ini. 

Nampaknya kejutan yang dilakukan oleh Amyra kepada suaminya berhasil kerana Amar menyangkakan yang dia bakal menimang cahaya mata lelaki. 

“Jujurnya, saya memang langsung tidak tahu jantina bakal anak kedua kami.  Ketika proses imbasan kehamilan dilakukan pun, doktor dan Amyra memilih untuk berahsia.  Saya diminta oleh mereka untuk menunggu di luar. 

“Jadi, saya memang terkejut apabila jantina anak kami diumumkan, hari ini.  Selama ini juga, Amyra memberikan bayangan kami bakal menimang seorang lagi putera kerana dia banya membeli barang dan mencari buku nama anak lelaki. 

“Memang bersungguh-sungguh Amyra hendak memberikan kejutan kepada saya,” kata Amar kepada BH Online. 

Jelas Amar, walaupun terpaksa menanti dengan sabar untuk mengetahui jantina bayi dalam kandungan, namun ia lebih berharga apabila diberikan rezeki mendapat anak perempuan bagi melengkapi keluarga kecil mereka. 

Amar juga menyifatkan berita kehamilan itu sebagai hadiah paling bermakna sempena sambutan hari jadinya yang ke-34. 

Pasangan yang mendirikan rumah tangga pada November 2016 ini mempunyai seorang anak lelaki bernama Aqeef Anaqi yang dilahirkan pada 15 Oktober 2017. 

 

Kredit Foto: Instagram @amyrarosli

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 3 Oct 2018

Isteri Rancang Persembahan Amal Kutip Sumbangan Untuk Saleem

Kami sudah capai kata persetujuan tetapi bergantung kepada tahap kesihatan Saleem. Tunggulah dia sihat sikit kerana saya akan membawanya ke sana.

Hiburan Thu, 1 Mar 2018

Jangan Salah Anggap, Saya Bukan Gila Glamour

Saya dapat rasa individu itu baik orangnya. Macam ni lah, situasinya macam kita naik kereta. Bila di  luar kereta, baik saja kelakuannya. Tapi lain pula jadinya, bila tengah memandu…terkeluar segalanya!

Hiburan Thu, 5 Sep 2019

Kim Woo Bin -Shin Min Ah Kahwin?

Tak sabar nak tengok majlis resepsi diorang!

LIFESTYLE Tue, 18 Jun 2019

Here’s the Perfect Itinerary for a 3D2N Trip to Langkawi

Look no further, there’s all the info and planning you need.

Hiburan Tue, 28 Nov 2017

Nak Tenung Muka Siapa Hingga Tertidur

Nak Tenung Muka Siapa Hingga Tertidur tu Fathia Latiff, habis Twitter di share pada semua

LIFESTYLE Wed, 23 May 2018

Dr Siti Hasmah’s Handbag is NOT Marie Claire but is Hamano

Hamano handbags cost much more than a Marie Claire handbag.

Hiburan Thu, 28 Nov 2019

Perjuang Bahasa Kelabit, Alena Murang Tampil Dengan Midang-Midang

Ini salah satu usaha saya dalam mengekalkan untuk didengari oleh generasi akan datang…

Hiburan Wed, 17 Apr 2019

Dikecam Berniaga, Zara Zya Sedih Dihentam Netizen?

Kenapa nak dengki dengan Zara pula ni?

Hiburan Sat, 9 Feb 2019

Terima 1 Juta Pengikut, Terima Kasih AJL!

Tahniah, semoga kerjaya seni Ean terus gemilang tahun ini. Tak sabar tunggu next single!

Hiburan Tue, 12 Feb 2019

| Live TV