Events By: Salma Syahbuddin February 4, 2019 @ 9:19pm

Artis Lipsync 12 Lagu Finalis AJL33 Di Karpet Merah, Janna Nick Paling Win!

Sebelum meraikan kemenangan Juara Lagu 33 malam semalam, barisan artis ini mengambil peluang untuk menggayakan fesyen mereka sambil lipsync 12 lagu finalis AJL33. Orang kata Janna Nick paling win, kenapa agaknya? Jom, korang tengok sendiri video ni!

Amboi, bukan main lagi Janna Nick kan? Feeling gitu!
 
Boleh tahan kreatif juga team produksi AJL33 ni kan? Al-maklumlah, selalunya bila artis lalu karpet merah je, artis akan menggayakan fesyen mereka sahaja, tapi kali ini sedikit kelainan ditampilkan buat peminat setia AJL dan penonton setia TV3.
 
Disamping itu, korang juga pun boleh saksikan sendiri serba sedikit realiti dan keadaan sebenar  yang berlaku disebalik penggambaran karpet merah. Team produksi terpaksa bersesak-sesak demi menghasilkan content terbaik buat penontonnya! 
 
Good job team!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 15 Dec 2018

Bakal Doktor Juara Gadis Panca MyBeauty 2018

Tahniah Husna, you deserve it girl!

Hiburan Tue, 31 Jul 2018

超过20组本地歌手零唱酬参与!爱国演唱会830引爆

《我爱马来西亚,同乐同庆演唱会2018》国庆倒数爱国演唱会将于8月30日在吉隆坡独立广场引爆!演唱会免费入场,且邀来了本地超过20组的三大民族歌手,众歌手皆零唱酬支持这场活动。

Hiburan Sat, 2 Jun 2018

Lega! Semua Dah Berakhir

Saya menaruh harapan yang sangat tinggi terhadap ‘aku janji’ dari pihak dia yang telah difailkan di mahkamah akan menjadi noktah buat semua.

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

SIAPA TEMAN ISTIMEWA “SUPER KIP” MALAYSIA ?

Peminat Justin Bieber ini merupakan anak ketiga dari empat adik beradik yang dua daripadanya memang terlibat secara aktif dengan dunia permotoran. Tapi, kali ni kita bukan nak sembang pasal motoGP ye, kita nak tahu siapa permaisuri hati Encik Keon?

Hiburan Fri, 28 Feb 2020

Belum Move On Dengan Camelia, Diana Danielle Bakal Beraksi Dalam “Syurga Untukmu” Pula!

Lakonan Diana tak pernah mengecewakan. Tak sabar nak tengok Syurga Untukmu pulak!

Hiburan Wed, 15 Aug 2018

Nora Danish Jawab Isu Pengasuh Dera Kanak-Kanak

Seiring dengan kes penderaan yang kini semakin menjadi-jadi, pelakon, Nora Danish berharap pihak berkuasa membuat tindakan ke atas kes tersebut.

Events Sun, 7 Apr 2019
Hiburan Wed, 10 Jan 2018

Roslan Shah Tidak Mahu Panjang Cerita

Tak mahu panjangkan pergaduhannya dengan Ifa Raziah, pelakon dan pengacara Roslan Shah membatalkan sidang media pada Jumaat ini, (12 Januari)

Hiburan Sat, 30 Jun 2018

Nokia 6.1 Dalam Perjalanan Ke Malaysia?

Nokia Mobile MY telah mempertontonkan video peranti Nokia 6.1 dengan ayat membayangkan peranti tersebut akan mula mendarat di Malaysia. Mengikut maklumat dari Nokia Malaysia, setakat ini cuma peranti Nokia 7 Plus dan Nokia 1 sahaja yang dibawa masuk secara rasmi oleh […]

Hiburan Mon, 23 Apr 2018

Achey Hadiahkan Isteri Kereta Mewah!

Bertemakan sukan dan santai, majlis meraikan hari jadi Anne berlangsung di sebuah bengkel kereta milik kawan Achey di Shah Alam

| Live TV