Events By: Salma Syahbuddin February 4, 2019 @ 9:19pm

Artis Lipsync 12 Lagu Finalis AJL33 Di Karpet Merah, Janna Nick Paling Win!

Sebelum meraikan kemenangan Juara Lagu 33 malam semalam, barisan artis ini mengambil peluang untuk menggayakan fesyen mereka sambil lipsync 12 lagu finalis AJL33. Orang kata Janna Nick paling win, kenapa agaknya? Jom, korang tengok sendiri video ni!

Amboi, bukan main lagi Janna Nick kan? Feeling gitu!
 
Boleh tahan kreatif juga team produksi AJL33 ni kan? Al-maklumlah, selalunya bila artis lalu karpet merah je, artis akan menggayakan fesyen mereka sahaja, tapi kali ini sedikit kelainan ditampilkan buat peminat setia AJL dan penonton setia TV3.
 
Disamping itu, korang juga pun boleh saksikan sendiri serba sedikit realiti dan keadaan sebenar  yang berlaku disebalik penggambaran karpet merah. Team produksi terpaksa bersesak-sesak demi menghasilkan content terbaik buat penontonnya! 
 
Good job team!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Wed, 30 Jan 2019

Tampil Setelah 20 Tahun, Spanar Jaya X Suntik Nafas Baru

Jom imbau kenangan bersama Spanar Jaya X

Hiburan Wed, 3 Oct 2018

Whoah! Akhirnya Janna Nick Buka Mulut Tentang Ucapan Berbayar

Dah lama saya impi untuk memulakan projek ini di mana wang kutipan disalurkan kepada mereka yang memerlukan. Terbaiklah Janna, semoga Allah SWT permudahkan segala usaha kamu dik!

Hiburan Fri, 15 Dec 2017

AZWAN KOMBOS PILIH HARUM DALIA

Bagi pasangan Azwan Kombos dan Ezzaty Abdullah, apa pun nama yang akan diberikan kepada bayi sulung mereka itu sudah semestinya mempunyai maksud yang baik-baik.

Hiburan Sat, 4 May 2019

Kolaborasi Justin Bieber- Ed Sheeran Bakal Jadi Kenyataan?

Kemungkinan mereka berada di studio sama untuk sesi fotografi kot?

Hiburan Fri, 31 Jan 2020
Hiburan Thu, 23 Jan 2020

Beri Amaran, Che Ta Tak Rela Bermadu!

Cantik cam ni mesti suami tak cari lain lah!

Hiburan Fri, 22 Feb 2019

Hanya Sampaikan Cerita, Drama Band Tiada Niat Cetus ‘Drama’

Drama Band sedia terima kritikan daripada netizen. Dalam masa sama, mereka memohon maaf kepada mana-mana pihak yang terasa.

Hiburan Sat, 1 Jun 2019

2019年ntv7及八度空间《校园主播培训营》正式开放网上报名!

2019年ntv7及八度空间《校园主播培训营》正式开放网上招募!

Hiburan Mon, 1 Apr 2019

Crossroads : One Two Jaga Dominasi FFM30 Selepas AMPFKL 2018

Tahniah diucapkan buat semua pemenang FFM30

Hiburan Mon, 14 Oct 2019

Aqeef Anaqi Ikut Ibu Bapa Menunaikan Umrah!

Wahhh..murahnya rezeki si cilik ini!

| Live TV