Sertai misi di www.jomheboh.com.my dan berpeluang memenangi 5 juta koin Shopee, barangan Xiaomi dan beras ERA! Penyertaan dilanjutkan sehingga hari Jumaat 7 Mei 2021. Sertai sekarang!
Hiburan By: SGMS Enal November 10, 2018 @ 1:04pm

“Baiklah Saya Akur Ini Salah Saya Tapi Lihatlah Mesej Yang Baik Ya!”

Tomok menggayakan pakaian perempuan dalam video muzik terbarunya, penyanyi itu akur atas kesilapan yang dilakukan.

Pencetus Ummah (PU) Amin dan beberapa orang lagi agamawan mengeluarkan kenyataan mereka mengatakan yang haram tetap haram walaupun Tomok berniat untuk menyampaikan mesej yang baik menerusi lagu Bekas Kekasih.

Tomok dalam kemaskini terbaru menerusi Instagram mengatakan yang beliau mengakui kesilapan yang dilakukan namun menyeru para peminat untuk mengambil mesej yang baik sahaja dari video muzik tersebut.

“Saya hanya berlakon sahaja untuk muzik video tersebut, saya mengangkat isu yang bagi saya agak berat kat malaysia sekarang. Bukan suka suka saya berpakaian macam tu, ada mesej yang saya nak sampaikan”

“Seperti yang saya kata sebelum ini yang tak baik jangan ambik, ambik yang baik saja. Kesilapan dari saya saya akui, salah tetap salah,” tulis Tomok.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 21 Jan 2019

Emma Maembong Dah Ada Kekasih Hati?

Kalau betul pun apa salahnya kan?

Hiburan Sat, 31 Aug 2019

SAH…Nabila Fail Perceraian Terhadap Sharnaaz Ahmad

Sebelum ini, Nabila pernah memuat naik status yang menguatkan spekulasi dia dan Sharnaaz berdepan masalah rumah tangga.

Hiburan Sun, 13 May 2018

Tahniah! Mat Dan Dah Jadi Ayah

Menerusi entri tersebut, Mat Dan atau nama Islamnya, Kareef Daniel Abdullah memuat naik sekeping foto bayi.

Hiburan Thu, 4 Apr 2019

‘Fresh Orange Ikat Tepi’ Punya Pasal…

Lagi satu, orang jarang beli fresh orange ikat tepi. Selalu teh ais, milo dan lain-lain. Kru siap tanya saya, ada ke orang pernah buat?

Hiburan Tue, 2 Jul 2019

两大影帝古天乐张家辉807来马!为电影《使徒行者2》宣传造势

古天乐和张家辉8月7日来马,以24 小时旋风式为电影《使徒行者2:谍影行动》进行宣传造势!

Hiburan Sun, 3 Mar 2019

Hazama Terkejut Dapat Watak ‘Aneh’ Dalam Filem Tiada Tajuk

Pada awalnya memang sukar tetapi Mawi sebagai pengarah, dia banyak membantu.

Hiburan Fri, 12 Oct 2018

Ben Ladin Digelar Pengkid, Kenapa Agaknya?

Apapun, bagilah peluang buat artis muda kita ni berkarya, dan jangan suka mengutuk tanpa usul periksa. Ingat tu!

Hiburan Mon, 8 Apr 2019

‘Rezeki Nak Kahwin’- Pemenang Drama Pendek DFKL 2019 Terkejut

Pemenang anugerah drama pendek di Drama Festival Kuala Lumpur 2019, Mohamad Edzuan menyifatkan kemenangannya sebagai rezeki kahwin yang dijangka berlangsung tidak lama lagi. Edzuan yang menghasilkan drama pendek berjudul ‘Orang Kita’ ketika ditemui sejurus pengumuman […]

Hiburan Tue, 1 Oct 2019

Elfira Selamat Melahirkan Bayi Lelaki!

Alhamdullilah. Tak sabar nak tengok baby Elfira dan Faris!

FESYEN Thu, 22 Aug 2019

Artis ‘Turun Padang’ Memeriahkan KLFW 2019

KLFW platform pereka fesyen tempatan menunjukkan bakat

| Live TV