Hiburan By: SGMS Enal November 10, 2018 @ 1:04pm

“Baiklah Saya Akur Ini Salah Saya Tapi Lihatlah Mesej Yang Baik Ya!”

Tomok menggayakan pakaian perempuan dalam video muzik terbarunya, penyanyi itu akur atas kesilapan yang dilakukan.

Pencetus Ummah (PU) Amin dan beberapa orang lagi agamawan mengeluarkan kenyataan mereka mengatakan yang haram tetap haram walaupun Tomok berniat untuk menyampaikan mesej yang baik menerusi lagu Bekas Kekasih.

Tomok dalam kemaskini terbaru menerusi Instagram mengatakan yang beliau mengakui kesilapan yang dilakukan namun menyeru para peminat untuk mengambil mesej yang baik sahaja dari video muzik tersebut.

“Saya hanya berlakon sahaja untuk muzik video tersebut, saya mengangkat isu yang bagi saya agak berat kat malaysia sekarang. Bukan suka suka saya berpakaian macam tu, ada mesej yang saya nak sampaikan”

“Seperti yang saya kata sebelum ini yang tak baik jangan ambik, ambik yang baik saja. Kesilapan dari saya saya akui, salah tetap salah,” tulis Tomok.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 8 Jul 2019

Beli Kereta Mewah Hasil Menyanyi, Tahniah Ismail Izzani!

Ismail bakal tampil dengan single terbaharu dan kini dalam proses menyiapkan.

Hiburan Thu, 7 Feb 2019

Lima Penyanyi Warnai Mini Album Nur 2, Siapakah Mereka?

Tengok barisan penyanyi yang bakal bawakan lagu Nur 2, tak sabar dibuatnya!

Events Mon, 16 Jul 2018
Hiburan Tue, 26 Dec 2017

张祖诚比赛唱一半中断!全场评审傻住

大马创作歌手张祖诚在24日播出《不凡的改变》中,致敬周蕙《好想好好爱你》,他的微醺嗓音,让所有评审包括原唱周蕙都按铃通过。没想到当最后一位评审按铃,全场灯亮时,张祖诚却突然停下来傻笑,引起现场一片惊呼。

Hiburan Sun, 18 Nov 2018

Fazura Bakal Berduet Dengan Shane Westlife

Fazura bakal bertemu Shane pada Konsert Elmina Lakeside, 19 Januari.

Drama Thu, 23 Apr 2020
Hiburan Fri, 13 Sep 2019

Tiz Zaqyah Kecewa Dengan Mentaliti Pengotor

Siapa tidak sedih dan kecewa, kalau tempat yang pernah memberi ketenangan, kini penuh sampah sarap dan bunyi bising lagu dangdut. Perasaan itulah diluahkan pelakon jelita, Tiz Zaqyah di Twitternya selepas melawat pulau pelancongan popular Langkawi, minggu […]

Hiburan Thu, 27 Jun 2019

Tak Nak Keluar Rumah Sebab Gemuk, Ini Cara Kilafairy Selesai Masalah!

Fuh, tapi kalau tengok sekarang…memang lain dah kan? Apa rahsia Kila eh?

Hiburan Fri, 8 Mar 2019

| Live TV