Hiburan By: SGMS Faida March 8, 2019 @ 1:24pm

Bapa Angkat Azharina Kini Tenat Di Hospital

Penyanyi Azharina memaklumkan bapa angkatnya yang dikenali sebagai Hamidi kini tenat di hospital.

Menurut penyanyi Elergi Sepi ini, dia berasa hiba apabila lelaki yang menjaganya sejak dari usia 18 tahun kini sakit terlantar di hospital.

“ Asalamualaikum semua, papa Nina sedang tenat di hospital. Dialah yang menjaga dan selalu menasihati Nina bersama mama dari usia Nina 18 tahun perkenalan pertama kami sehingga Nina menjadi ibu tunggal sekarang.

“ Dialah imam bila mana setiap kali ada bacaan doa dan solat di rumah. Papa Hamidi mengambil Nina menjadi anak angkatnya bila dia mula melihat Nina, kasih sayang papa dan mama tak ada bezanya dengan yang lain,” katanya hiba.

 
 
 
View this post on Instagram

Asalamualaikum semua . Papa nina sedang tenat di hospital . Dialah yang menjaga dan selalu menasihati nina bersama mama dari usia nina 18tahun perkenalan pertama kami sehingga nina menjadi ibu tunggal skarang . Dialah imam bilamana setiap kali ada bacaan doa dan solat di rumah . Papa hamidi mengambil nina menjadi anak angkatnya bila dia mula melihat nina … kasih sayang papa dan mama tak ada beza nya dgn yang lain . Sama seperti anak kandung mereka . Sedih pilu hati nina melihat keadaan papa begini . Setiap nina di landa masalah papa slalu mendengar luahan dan menasihati nina bersabar . Di usia 74tahun dia gagahi setiap langkahnya setiap hari 5x ke surau nurul imam dan menguruskan hal hal surau . Doakan papa senantiasa sehat dan kuat menghadapi sakit ini . Semoga papa bisa sembuh . Anakmu nina … sayang papa

A post shared by Azharina Azhar (@azharina_a) on

Tambah penyanyi berusia 34 tahun ini, dia sudah menganggap Papa Hamidi seperti bapa kandungnya sendiri.

“ Setiap kali Nina dilanda masalah papa selalu mendengar luahan dan menasihati Nina bersabar. Di usia 74 tahun dia gagahi setiap langkahnya setiap hari lima kali ke surau Nurul Imam dan menguruskan hal surau,” katanya.

Ibu kepada Rahmat Azharin Azhar Abdullah ini turut mendoakan agar bapa angkatnya itu dikurniakan kesembuhan oleh Allah SWT.

“  Doakan papa sentiasa sihat dan kuat menghadapi sakit ini. Semoga papa bisa sembuh. Anakmu Nina…sayang papaa,” akhirinya.

Dalam perkembangan lain, Azharina bakal beraksi di Konsert Azharina Queen of Soul yang bakal berlangsung pada 29 Jun di Royale Theatre Shah Alam, Selangor. 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

LIFESTYLE Mon, 10 Sep 2018
Hiburan Wed, 22 Jan 2020

988与八度空间《88贺岁Live Fun添》携手共庆新年!斗智斗勇大比拼

988与八度空间「破天荒」首度携手共庆新年,一众DJ、艺人提早向全马朋友拜年!

Hiburan Mon, 7 Jan 2019

Pergh…Tiket AJL 33 Licin Dalam Masa Sejam?

Korang dah dapatkan ke belum? Kalau belum, cepat- cepat beli di www.myticket.asia tau!

Hiburan Mon, 21 Jan 2019

Emma Maembong Dah Ada Kekasih Hati?

Kalau betul pun apa salahnya kan?

Hiburan Thu, 19 Dec 2019

Dato’ Fazley Yaakob Dimalukan?

Orang berbudi kita berbahasa. Hormatilah privasi orang kalau nak ambil gambar sekalipun.

Hiburan Fri, 27 Apr 2018

Insiden ‘Ngeri’ Di Lokasi, Puteri Aishah Kongsi Pengalaman Cemas!

Ketika itu saya berada di atas sampan bersama seorang lagi pelakon. Tiba-tiba kami terdengar bunyi pelik (air berkocak) tetapi saya buat macam biasa dan enggan berfikir bukan-bukan!

Hiburan Wed, 18 Dec 2019
Hiburan Wed, 7 Nov 2018

Hetty Sarlene Dikatakan Tiru Rekaan Baju Che Ta

Rekaan baju dikatakan sama dengan Che Ta diinsipirasikan daripada burung merak, siapa sebenarnya yang mereka rekaan ini dahulu..

Hiburan Sat, 7 Jul 2018

Tahniah! Rody Kristal Bakal Jadi Papa Tak Lama Lagi

Aku tak pernah terfikir semua ini akan terjadi dalam hidupku, di usia 32 tahun aku telah dikurniakan isteri dan seorang anak. Tahniah Rody!

LIFESTYLE Tue, 18 Dec 2018

Kunyit Melindungi Daripada Penyakit Berbahaya

Kunyit Juga Dapat Melindungi Anda Daripada Penyakit Berbahaya Seperti Diabetes Selain DiGunakan Dalam Masakan

| Live TV