Hiburan By: Del14 September 6, 2019 @ 3:59pm

Baru 3 bulan Alisa Aisyah Dah Jadi Instafamous!

Baru berusia 3 bulan, ‘followers ‘ laman instagram @thealisaaisyah, anak perempuan pasangan selebriti Hanis Zalikha dan Hairul Azreen ini sudah mencecah 500k!!! Baru 3 bulan dah setengah juta..tak lama lagi pasti dia setanding dengan abangnya @theyusufiskandar yang mempunyai 2.7 juta ‘followers’ kerana ramai netizen yang terhibur dengan keletah Yusuf.

View this post on Instagram

Thank you ?

A post shared by Alisa Aisyah (@thealisaaisyah) on

 

Keluarga bahagia pasangan Hanis Zalikha dan pelakon PASKAL, Hairul Azreen ni punyalah ‘instafamous’ sampaikan akaun instagram kucing mereka @bujibuchempel pun mempunyai 1.3 juta ‘followers’. Ni dah ‘level’ lain dah ni..

 

Kucing pun lagi ramai ‘followers’!

 

 

 

 

Apa-apa pun peminat bayi cilik bernama Alisa ini mesti tak sabar-sabar nak tengok dia besar. Masa bayi pun dah comel dan gebu. Dah besar nanti mesti cantik cam ibunya juga. 

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 23 Aug 2019

Halal Gap? Ernie Perjelas Isu Pegang Tangan Syamel

Biasalah tu, diorang kan rakan duet?

Hiburan Sat, 16 Dec 2017

Isu zuriat, Elizad contohi Siti Nurhaliza

Menafikan yang rumah tangganya bermasalah kerana belum dikurniakan zuriat selepas 2 tahun berkahwin

Hiburan Thu, 29 Nov 2018
Hiburan Tue, 16 Jan 2018

Alhamdulillah…Farid Kamil Sudah Bebas!

Farid dibebaskan dengan ikat jamin oleh adiknya, Fadzil Zahari, kira-kira jam 3 petang tadi.

Hiburan Mon, 30 Sep 2019

Anak Jutawan Tapi…

Bagus Harris…sikap begini yang harus kita contohi!

Hiburan Mon, 25 Nov 2019
TECH Fri, 21 Dec 2018

Cara Memaksa Isyarat pada Android menjadi 4G Sahaja

Seperti yang kita tahu, rangkaian 4G mula berkembang di Malaysia. Bagi anda yang ingin mengunci telefon pintar ke dalam rangkaian 4G, inilah caranya.

Hiburan Sun, 3 Mar 2019
Hiburan Sat, 12 May 2018

Aik…Anak Shuib Minta Ibu Baru?

Untungnya sebab boleh minta ibu baru jadi macam mana Shuib?

Hiburan Tue, 14 May 2019

Suami Kantoi Tiga Kali, Bella Astillah Ambil Keputusan Undur Diri

You’re not alone, ramai yang sayangkan Bella!

| Live TV