Hiburan By: SGMS Faida March 22, 2018 @ 9:32am

Ude Mohon Bekas Isteri Henti Drama!

Alahai, macam-macam. Nampak gaya macam tiada kesudahan pula kes penceraian mereka ni…

Bekas suami Intan Liana Salleh yang juga merupakan suami pelakon Izreen Azminda meminta agar bekas isterinya itu tidak terus ‘berdrama’.

Muhammad Radzi Abdul Wahid, 30 yang merupakan pemuzik bebas turut menepis segala dakwaan dan kenyataan dikeluarkan bekas isteri pertamanya dan menyifatkan kenyataan Intan adalah pembohongan semata-mata dan sekadar ingin meraih simpati.

“Dia cakap tidak tahu salah kenapa ingin diceraikan dan kami tidak pernah berbincang masalah ini. Sedangkan dia tahu masalah dalam rumah tangga kami sudah berlarutan sejak dua tahun lalu.

“Saya selalu berbincang cara baik dan kalau boleh tidak mahu masalah ini diperbesarkan. Kenapa dia tidak bercakap kebenaran ini? Jadi saya agak terkilan kenapa dia mengeluarkan kenyataan ini. Tindakannya itu secara tidak langsung membuka aib saya.

“Orang mula berpandangan negatif terhadap saya sehingga ramai beranggapan saya bapa tidak bertanggungjawab dan banyak lagi. Jadi, kepada Intan berhenti drama air mata,” katanya kepada Harian Metro.

Tambahnya, masalah rumah tangganya dengan Intan sudah bermasalah sebelum dia berkenalan dengan Izreen.

 “Saya tidak mahu bercerita apa masalah kami sejak dua tahun lalu. Ia terlalu peribadi buat saya. Kalau dia nak bercerita, ia terpulang. Apa yang penting saya tidak akan bercakap apa-apa.

“Banyak kali saya ajak berbincang, tetapi semuanya gagal. Pun begitu, jika ada yang tetap beranggapan saya sebaliknya, terpulang kepada mereka kerana mereka tidak tahu apa masalah sebenar. Takkan saya nak cerita semua hal dalam rumah tangga kami.

“Jadi saya berharap netizen perlu berlaku adil dengan tidak meletakkan kesalahan sepenuhnya atas diri saya,” katanya.

Terdahulu Ude dan Intan sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur pagi tadi.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 29 Jan 2020

Anzalna Nasir Pilih Jaga Anak Sendiri

Sudah lama rasanya kita tidak melihat wajah Anzalna Nasir menghiasi kaca televisyen sejak menimang cahaya mata sulungnya. Menurut Anzalna dia sanggup menolak beberapa tawaran berlakon demi menjaga puteranya, Mohamad Eidress kini berusia tujuh bulan. Anzalna berkata, buat […]

Events Mon, 28 Jan 2019

Pokémon: Catch ‘Em All at Genting Highlands in February

Catch Pokémon The Movie: The Power of Us at Resorts World Genting next month.

Hiburan Mon, 28 May 2018

「万人体育馆开唱」戴佩妮惊:开这么大做么

不常活跃于社交网站的Penny戴佩妮,即将于8月11日回马开唱!近期常被催促开IG帐号,让她满脸疑惑反问:“开IG(演唱会)票就会卖得比较好吗?”

Hiburan Thu, 9 Nov 2017

#BEST WISHES MAWARAF

Menggunakan hashtag #mawaraf, Raf Yaakob dan Mawar Rashid telah diraikan oleh keluarga terdekat semasa majlis bersiram dan berinai yang telah dijalankan disalah sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Hiburan Tue, 9 Jul 2019

‘Kahwin Muda Lepastu Cerai, Buat Apa Kan?’- Hans Issac

Takpe, kalau ada jodoh tak ke mana…tak gitu Hans?

Hiburan Wed, 10 Jul 2019

Lagi Aksi Ghairah Melampau Chef Selebriti, ‘Phone Sex’ Tak Ingat Dunia Okay?!

Tapi benarkah lelaki tersebut adalah orang yang sama? Jangan lupa klik untuk tahu berita sepenuhnya

Hiburan Sun, 26 May 2019

Neelofa Terasa Ditegur Model Senior?

“Saya faham mesej yang dia cuba sampaikan dan saya menerimanya dengan positif.”

Hiburan Fri, 13 Jul 2018

Si Perampas, Dengar Sini…Che Ta Nak Habaq!

Tapi hat (yang) jantan (yang lelaki) tu pun jenis gatai (gatal). Adoi… Ramai sangat yang duk DM kami cerita pasal rumah tangga mereka…

Hiburan Thu, 21 Jun 2018

Kempen Dah Lama Habis, Sila Bayar Duit Mawar

Setiap kali ditanya, dia akan memberikan pelbagai alasan, termasuk mendakwa masih belum menerima bayaran daripada klien. Kasihanilah saya yang bertungkus-lumus bekerja.

Hiburan Fri, 13 Dec 2019

Winnie K Realisasi Impian Ibu

Good Luck, Winnie K!

| Live TV