Hiburan By: Alexon December 16, 2018 @ 4:14pm

BLACKPINK 大马演唱会确定加场!

由于大马粉丝反应热烈,主办单位 MacpiePro 应粉丝要求,决定在首场演唱会隔日举办第二场BLACKPINK 2019亚洲巡回《IN YOUR AREA》演唱会-吉隆坡站!

加场演唱会将于 2019 年 2 月 24 日(星期日)傍晚6 时正,在沙亚南美拉华蒂体育馆(Malawati Indoor Stadium)举行;演唱会票价仍旧分为273令吉(蓝区)、373令吉(青区)、483令吉(紫区)、573令吉(黄区)、673令吉(红区)及693令吉(BLINK 区)。

线下门票将于 12 月 28 至 30 日在指定购物广场 Atria Shopping Gallery、所有 Mcalls 时尚生活热点及 Low Yat Plaza 4楼的 Mcalls 展位开卖;而线上门票将于 12 月 31 日,中午 12 时正在 官网 进行在线销售。

 

最热娱乐焦点、最新艺人动态,守着八度空间中文娱乐新闻节目《八八六十事》

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Sat, 15 Sep 2018
Hiburan Thu, 14 Jun 2018

Hael Bawa Helena Beraya Di Kampung

Saya bersyukur Helena turut disayangi rakan-rakan dan peminat. Pendek kata, rezeki yang saya peroleh hari ini segalanya menerusi Helena. Saya hanya penjaga kepada rezekinya… Syukur Alhamdulillah.

Hiburan Wed, 14 Mar 2018

Elly Mazlein Sangkal Dakwaan, T***k Besar Bukan Pembedahan!

Beliau sedikit pun tidak kisah tentang pandangan masyarakat terhadap saiz payudaranya itu, kerana menurut Elly ia sama sekali diluar kawalannya. Dan, apa yang penting baginya ialah dia masih mampu dan masih diberikan rezeki untuk menyusukan anaknya itu.

Hiburan Sun, 14 Apr 2019

Bapa Aman Nassim Meninggal Dunia

Al-Fatihah buat Allahyarham Nassim Haroon…

Hiburan Thu, 4 Jan 2018

ZARINA ZAINUDDIN DIHALAU DAN DITENGKING. TIPIKAL MELAYU, MEMANG SELALU DENGKI!

Walaupun perniagaannya ini tidak menjana keuntungan malah telah mengalami kerugian pada hari tersebut, Zarina turut menyatakan bahawa pahala untuknya kerana telah menyedekahkan makanan yang sepatutnya dijual pada hari tersebut kepada orang ramai

Hiburan Wed, 14 Nov 2018

Tiara Jacquelina Terkilan Tak Dapat Jumpa Allahyarham Zaibo

Maklumnya, ‘Hang seorang je yang tengok keadaan aku yang kurus macam ni. Aku rasa aku ada 4-5 bulan aja’

FESYEN Sat, 28 Sep 2019

Abby Minta Doakan ‘Baby D’

Doakan Abby Abadi dan Baby D ya?

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

ALL HAIL, JOE JONAS – KING OF THE NORTH!

We love good and surprising news don’t we? And nothing beats good surprising news than the recent engagement announcement made by Sophie Turner and Joe Jonas on their Instagram accounts. *screams*

Hiburan Tue, 4 Jun 2019

Teruja Sampai Lupa Nak Beli Baju Raya, Doakan Abam!

Punya ler excited sampai terus lupa dibuatnya…

| Live TV