Hiburan By: SGMS Faida October 18, 2018 @ 3:00pm

‘ Cari Pelakon Baru Yang Boleh Berlakon, Jangan Menyusahkan Semua’ Shukri Yahaya Sindir Siapa?

Pelakon Vila Ghazara, Shukri Yahaya ‘menegur’ seorang pelakon baharu menerusi laman Instastorynya, semalam.

Tulis Shukri, dia turut berpesan kepada produser dan pengarah agar mencari pelakon baru yang boleh berlakon. 

” Jangan menyusahkan semua. Aku tahu kamu yang baru mahu menunjukkan yang kamu boleh berlakon. 

” Takkan babak marah, pukul, kau nak pukul betul-betul. Mampuslah orang yang kena tu. Kalau kau dekat tempat orang tu pun lunyai kau kena,” luahnya.

Tambah Shukri, dia pernah melakonkan pelbagai watak tapi tidak sehingga mendatangkan kemudaratan pada orang lain.

” Kata belajar belajar dengan orang hebat-hebat?,” katanya.

Dalam masa sama pelakon berusia 30 tahun ini menasihatkan guru lakonan lebih peka dengan teknik pembelajaran lakonan.

” Harap cikgu yang ajar bukan setakat mengajar masukkan roh, ajar sekali teknik kameranya.

” Belajar cari kamera, teknik lempang, teknik pukul, semua ada teknik sayang. Kau setuju ke kalau aku lempang tendang terajang kau betul-betul? Rakamkan banyak dalam satu babak?,” luahnya.

Soalnya sekarang, siapa agaknya individu yang dimaksudkan itu? Lepasni jangan terlalu emosi, mendalami watak sehingga mencederakan orang lain tau.

Jangan lupa terus tonton Vila Ghazara setiap Isnin-Jumaat, 7 malam hanya di TV3!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 12 Aug 2018

‘Awek Cendol’ Putus Cinta?

Perkongsian beberapa info dan gambar di laman Twitter menulis, pasangan yang pernah hangat bercinta itu dikhabarkan kini membawa haluan masing-masing.

Events Mon, 24 Jun 2019

Monsta X Sets Malawati Stadium On Fire With Their We Are Here Tour

The heart stealing performance has garnered the attention of  a total 5,000 MONBEBE’S. 

Hiburan Tue, 25 Dec 2018

‘Amarah’ Stacy Dapat Perhatian, Taman Tema Bakal Ambil Tindakan

Selalunya saya buat tak tahu je. Hari ini isteri yang sedang urus anak-anak yang tengah meragam terdengar pula suara yang kurang enak.

Hiburan Fri, 9 Mar 2018

Siapa “A” Cinta Hati Zulin Aziz?

Beliau memang rapat dengan Amanda dan kehadiran Amanda juga sedikit sebanyak dapat mematangkan dirinya. Beliau juga turut menjelaskan bahawa beliau tidak terniat langsung merampasnya dari ibu bapa kandung beliau

Hiburan Fri, 10 Aug 2018

Dah Lama Berehat, Pelakon Cilik Ini Dah Mula Bekerja

Menurut ibunya, Norashikin Mohd Aziz memaklumkan anaknya cukup teruja untuk kembali berlakon di mana kesihatan kanak-kanak itu beransur pulih.

LIFESTYLE Wed, 17 Oct 2018
Hiburan Thu, 8 Nov 2018

Pengarah TUJUH Kecewa Dengan Salah Seorang Pelakonnya?

Alamak…kenapa agaknya pelakon wanita itu tak muncul di majlis pelancaran Tujuh ya?

Hiburan Wed, 2 Jan 2019

Jennie BLACKPINK Sudah Ada Kekasih Hati?

Penyanyi wanita berusia 22 tahun yang menjadi kegilaan peminat dunia ini dilaporkan sedang hangat bercinta dengan anggota kumpulan EXO, Kai. 

Hiburan Wed, 18 Jul 2018

Tak Sangka Berat Badan Capai Angka Ideal – Shuk

Pelawak dan pengacara, Syuk Sahar akui telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 7 kilogram dalam masa seminggu sahaja. Tahniah Syuk….

Hiburan Fri, 16 Nov 2018

Bukan Lakonan Tapi Realiti, Ranveer- Deepika Kini Bergelar Suami Isteri

Cantik betul Deepika dalam busana perkahwinan! Memang sama cantik sama padan kan?

| Live TV