Hiburan By: tex_admin October 7, 2018 @ 3:24pm

Dato Siti Praised for Breastfeeding Baby Despite Hectic Schedule

There’s no limit to what breastfeeding working mothers will do to make it work, and Datuk Seri Siti Nurhaliza is no exception.

As proof that celebrity mums are multi-tasking experts too, the country’s No. 1 singer shared her experience breastfeeding her daughter Siti Aafiyah in between rehearsals and singing practices during her work trip to Japan to attend the Asean Japan Music Festival.

Sitting in a room which what resembles a dressing room, Siti was captured from behind nursing Aafiyah in an Instagram post. The caption read: “Beginilah pengorbanan ibu, tiba-tiba ada ‘kuasa’ luar biasa. Layan anak, menyusu, berlatih, menyanyi, saya salute buat semua ibu, baik suri rumah ataupun ibu berkerjaya.”

(This is a mother’s sacrifice. Suddenly we have super powers. Juggling everything from caring for children, breastfeeding, rehearsing to performing. I salute to all mothers out there whether you’re a stay-at-home mum or a working one.)

The comment section of the Anta Permana singer’s saw fans giving her their thumbs up for trying to do her best for her baby no matter the situation.

A follower wrote: “All mothers are like this… we sacrifice a lot for our beloved children”.

Source: NST

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 3 Mar 2020

Timang Cahaya Mata Kedua, Tahniah Buat Hafiz Suip!

Tahniah di atas kelahiran cahaya mata yang kedua ini!

Hiburan Fri, 9 Aug 2019

Mengaku Silap…Janna Nick Mohon Maaf!

Ambil positif semuanya.

Hiburan Mon, 14 Jan 2019

‘Yang Kaya Itu Tak Semestinya Buat Kau Bahagia’- Perkongsian Shakila Khoriri Curi Perhatian Netizen

Tapi kalau lah Allah nak duga, akan datang dugaan tu. Aku tak kata Fizi tu sebaik manusia. Ada juga nakal dia, aku tahu. Sebab dia LELAKI…

Hiburan Tue, 30 Apr 2019

Rehat Mengacara Sepanjang Ramadan, Jihan Muse Fokus Berniaga Pes

Buat pertama kali, Jihan akan membuka booth di Select Fest di Singapura pada 17-19 Mei ini!

Hiburan Sun, 5 Jan 2020

26 Jam Untuk Hasilkan Video Muzik ‘Hello’

Siapa dah tengok, angkat tangan!

Hiburan Tue, 26 Jun 2018

Haqiem Rusli Terluka Lagi…

Dalam masa sama, penyanyi yang baru menyambut ulang tahun ke 20, baru-baru ini memaklumkan ada di kalangan artis yang menghentamnya selepas pengumuman untuk bersara dibuat. Alahai…

Hiburan Fri, 10 Jan 2020
Hiburan Sat, 7 Sep 2019

Lepas Artis, Anak Artis Pula Jadi Mangsa Kutukan Netizen

Kasihan..jangan lah kejam sangat sampai anak-anak pun nak kutuk?

Hiburan Fri, 9 Aug 2019

林德荣拍拳击戏直呼没减重压力!唯对尹汇雰一见钟情剧情:“要加价!”

林德荣主演的喜剧电影《作战啦!茶室总动员》拍拳击戏没有减重压力,且导演更是希望他可以增重;唯戏中他要对尹汇雰一见钟情,甚至还要成为夫妻却相当不满,直呼:“因为这一段我要求加价,片酬不高不可以!”

| Live TV