Hiburan By: SGMS Faida September 20, 2018 @ 6:06pm

” Duit Aku Bila Nak Bayar?”, Fathia ‘Sound’ Aiman Hakim Di Instagram

Sekali lagi mencetuskan kontroversi, kali ini pelakon Fathia Latiff memuat naik gambar aktor Aiman Hakim Redza yang merupakan bekas kekasihnya.

Kapsyen di foto berkenaan mula menimbulkan pertanyaan di kalangan netizen apabila Aiman diminta untuk membayar balik hutang kepada Fathia.

Fathia juga mendakwa, Aiman menyekat panggilannya apabila dia cuba meminta pelakon itu membayar kembali wang tersebut.

“ Ni lagi sorang! Duit aku bila nak bayar? Bila minta duit ‘block’ panggilan. Kalau handsome takpe la juga,” tulisnya.

Di bawah foto berkenaan, Fathia turut meletakkan tanda pagar rempitModeOn dan menggelar Aiman sebagai lelaki dayus.

“ Dayus detected #rempitModeOn @aimanhakimredza,” tulisnya lagi.

Namun begitu, Fathia bertindak memadam foto berkenaan selepas beberapa jam kemudian. So, apa komen Aiman tentang hal ini eh?

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 31 Dec 2019

“Saya Lebih Suka Berterus Terang…” – Ruhainies

Pelakon jelita, Ruhainies atau nama penuhnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas bersyukur kerana masih mendapat tawaran lakonan walaupun sejak akhir-akhir ini kisah cintanya  dengan seorang ahli perniagaan yang digelar ‘Mr. E’ sering di beri perhatian […]

Hiburan Wed, 10 Jul 2019

Kalau Dah Jodoh, Fahmy Reza Terima Joy Revfa Sebagai Isteri

Fahmy tidak menolak seandainya jodoh berpihak kepada mereka pada masa hadapan.

Hiburan Thu, 5 Apr 2018

16 Tahun Tanpa Album, Jackie Chan Siap Sedia Asah Suara!

Bakal tampil dengan album terbaharu tak lama lagi, pelakon berusia 64 tahun ini dah tak sabar untuk menghiburkan kita dengan lagu-lagu terbarunya. Fuh, mesti gempak ni!

Events Mon, 29 Jul 2019

Pertama Kali Turun Jom Heboh, Ini Reaksi Ac Mizal!

Suasana Karnival Jom Heboh malam kelmarin bertambah riuh apabila Datuk AC Mizal membuat persembahan solo dan berduet bersama Masdo dengan lagu ‘Dinda’ di pentas utama karnival itu!

Hiburan Sun, 22 Apr 2018

Diva Azwan Ali Sah Bertanding PRU-14

Saya bukan nak cakap besar, tapi duit saya berlambak dalam bank. Andainya tewas teruk sekali pun, wang pertaruhan itu saya anggap sebagai sedekah kepada SPR (Suruhanjaya Pilihan Raya)

Hiburan Mon, 17 Jun 2019

Cubaan Tukar Jantina, Sajjad Diminta Tampil Buat Permohonan Maaf

Dalam masa 48 jam, Sajjad diminta tampil membuat permohonan maaf…

Hiburan Sat, 10 Mar 2018

Henti Aktiviti IG Story, Micheal Ang Enggan Ulang Kesilapan

Rata-rata netizen kurang senang dengan pendapat Micheal yang dikatakan seolah-olah mempersenda Islam apabila menyatakan lokasi pelancaran itu boleh digunakan sebagai tempat penganjuran pelbagai acara termasuk majlis tahlil.

Events Fri, 15 Feb 2019
Hiburan Fri, 10 Aug 2018

Sportingnya Aeril Zafrel Jadi Model Mascara

Suami menjadi model untuk kosmetik and produk tu pula mascara, so macam mana rupanya

Hiburan Wed, 17 Jan 2018

CNBLUE’S JUNG YONGHWA CHEATED HIS WAY INTO KYUNGHEE UNIVERSITY?!

There have been rumours going around that a KPOP idol had cheated their way into the prestigious Kyunghee University, and CNBLUE’s Yong Hwa admitted to everything.

| Live TV