Hiburan By: SGMS Enal January 31, 2020 @ 2:22pm

Ifa Raziah Takut Pakai Barang Kemas RM3.5 Juta?

Penyanyi Ifa Raziah mengakui rasa takut apabila memakai barang kemas bernilai RM3.5 juta sehinggakan terpaksa mengupah tiga orang pengawal untuk memastikan keselamatannya ketika menjalani penggambaran muzik videonya baru-baru ini.

Ifa Raziah berkata kesemua pengawal tersbeut dilengkapi dengan pistol untuk pastikan keselamatannya. Ifa berkata dia tidak menyangka diberi kepercayaan oleh Ceres Jewels untuk menyarung set aksesori dari batu permata asli bernilai jutaan ringgit itu.

 
“Jujur saya takut ketika menyarungkan semua tu atas badan. Disebabkan itu, pihak saya telah menyediakan tiga orang bodyguard lengkap dengan pistol untuk keselamatan. 

“Bodyguard tersebut ditugaskan untuk mengiringi barang kemas Ceres Jewels sepanjang penggambaran muzik video berlangsung,” katanya kepada Astro Gempak.

Berkongsikan mengenai muzik video lagu terbarunya Miss Diva, Ifa berkata dia dijelmakan sebagai ratu jahat Queen Ravenna. Ifa akui sangat gementar sewaktu penggambaran kerana risaukan barang kemas harga jutaan ringgit itu.

“Miss Diva ni watak dia sama macam Queen Raveena, dia tak mahu wanita lain menandingi kejelitaannya sebab dia rasa dia yang paling meletup dan terpaling hebat.

“Tapi dalam pada duk gementar sebab risaukan barang kemas juta-juta tadi, lepas pakai je tiara terus watak ratu jahat ‘merasuk’ diri. Manakan tidak, harga tiara tu je pun dah RM3 juta…Batu berlian ori tau!,” katanya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Mon, 17 Dec 2018

Sambut 300 Kanak-Kanak Bertemakan Harry Potter Krismas Ini

Merry Krismas Adik-adik! Seronoknya mereka ni kan?

Hiburan Sat, 30 Mar 2019

Fasha Sandha Sah Milik Aidil Aziz, Selamat Pengantin Baru!

Semoga kalian berbahagia sehingga hujung nyawa, Amin…

Hiburan Mon, 13 May 2019

E1 Gamit Raya Zaman Dulu Dalam Rindu Lebaran

Babak mengejar ayam memang paling mencabar tambah pula kami bertiga tak pandai pegang ayam sangat.

Hiburan Sat, 9 Nov 2019
Hiburan Fri, 13 Dec 2019

Ahmad Dhani Keluar Penjara 28 Disember, Mahu Fokus Jadi Ahli Politik

Ahmad Dhani dilaporkan akan lebih aktif dalam bidang politik berbanding di pentas nyanyian selepas dibebaskan nanti.

Hiburan Tue, 28 Aug 2018

《樱桃小丸子》漫画家樱桃子乳癌辞世 享年53岁

日本著名漫画家《樱桃小丸子》原作者樱桃子,于2018年8月15日晚上8时29分,因乳癌与世长辞,享年53歳,丧礼已举行完毕。

Hiburan Tue, 29 Oct 2019

Frust Bercinta…Ara Johari ‘Racun’ Hati Sendiri?

Kerana terlalu mencintai pasangan yang telah pergi…

Hiburan Fri, 28 Sep 2018

Sufian Suhaimi Rakam Semula Lagu Di Matamu?

Menariknya, susunan muziknya juga lebih baharu dan aura Indonesia. Mesti lagu ni lagi meletop kan?

Hiburan Fri, 23 Feb 2018

Faye自爆遭「踢出F.I.R.」网友怒洗版!

飞(Faye)22日自爆遭踢出F.I.R.(飞儿乐团),陈建宁随后也证实飞离开乐团,突如其来的消息震惊大票歌迷,回顾3个月前闹出合约问题时,飞曾感性发文。如今却无预警遭踢出,令不少网友气得上F.I.R.粉丝专页留言洗版!

| Live TV