Hiburan By: SGMS Faida July 25, 2019 @ 4:32pm

Hasrat Tak Kesampaian, Shukri Yahya Reda…

Pelakon Syukri Yahya mendedahkan isterinya, Tya Adnan mengalami keguguran pada April lalu.

Pelakon berusia 31 tahun itu memberitahu dia reda dengan khabar duka itu dan menganggap belum ada rezeki untuk menimang anak kedua.

“Tya disahkan hamil pada Mac lalu. Namun saya tidak mahu berkongsi kepada umum.

“Pada fikiran saya, biarlah orang ramai tahu sendiri atau jika ada yang tanya,”katanya kepada BH Online.

Sementara itu, Shukri mengaku jika ada rezeki selepas ini dia mengimpikan anak lelaki memandangkan sudah mempunyai anak perempuan.

“Insya-Allah… Saya pasti rezeki ada pada masa hadapan. Dikurniakan anak sulung perempuan, saya teringin anak lelaki untuk melengkapkan keluarga kecil saya,” katanya.

 
 
 
View this post on Instagram

rumah siapa next?

A post shared by ?????? ?????? (@shukriyahaya) on

Dalam masa sama, dia tidak akan berputus asa untuk menambah zuriat.

Shukri dan Tya mendirikan rumah tangga pada 2015 dan dikurniakan seorang puteri, Aaira Ameena yang berusia tiga tahun.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

LIFESTYLE Mon, 26 Mar 2018

Apa Perlu Dibuat Bila Gaji Rendah Tapi Nak Menabung?

Lebih-lebih lagi jika gaji awak dalam kategori rendah, beringat ya wak! Sampai bila nak ada sikap menunggu gaji masuk, ye tak? Kami kongsikan tips cara menyimpan duit bagi korang yang bergaji sederhana atau rendah…

Hiburan Mon, 30 Apr 2018

Cukuplah 7 Tahun, Ego PADI Kini Berakhir…

Akui mereka lagi, kemunculan semula Padi Reborn kini lebih matang dan mereka lebih mengenali antara satu sama lain…Terbaiklah Padi Reborn!

Hiburan Tue, 4 Sep 2018

Alvin Wong Mengaku Terima Impak ‘Lain Macam’

Dalam kumpulan itu ada hampir 15 orang dan hanya dua orang berbangsa Cina. Dari situ saya belajar fasih berbahasa Melayu. Kalau nak diikutkan, dulu saya lebih fasih

Hiburan Mon, 12 Nov 2018

Watak Polis Dalam 7ujuh Bukan Tempelan – Faizal Hussein

Wah, abang Faizal kita ni makin muda remaja je kan?

Hiburan Mon, 20 Nov 2017

小S被爆接演「道明寺家的女人」经纪人证实了!

中国版《流星花园》准备开拍,由偶像剧教母柴智屏重掌制作人,是否会找来前作的F4、大S回归,受到各界好奇!最新消息爆出,道明寺的妈妈或姐姐会是走红两岸的小S!

Hiburan Wed, 23 May 2018

Kawan-Kawan Jadi Penguat Semangat – Hael Husaini

Bagi penyanyi lagu yang popular menerusi lagu Jampi ini, beliau tidak akan melupakan rakan-rakannya yang sentiasa berada di samping beliau sepanjang perjalanan karier beliau selama 10 tahun sebagi anak seni

Hiburan Mon, 22 Jan 2018

Sufian Suhaimi Dah Bersedia Ke?

Penyanyi Sufian Suhami yang dikatakan bakal mengakhiri zaman bujangnya pada bulan Mac ini, bersama pelakon Elfira Loy, masih lagi menjadi tanda tanya kerana mereka masih tidak mempunyai tarikh dan masing-masing pula sibuk dengan urusan kerjaya. […]

Trending Wed, 22 Apr 2020
Fab Foodies! Wed, 13 Mar 2019

Check Out the Latest Rooftop Bar & Lounge in with a Breathtaking View of Kuala Lumpur

It’s the newest place to check out for a lovely evening with a breathtaking view of the city.

| Live TV