Hiburan By: Salma Syahbuddin April 4, 2018 @ 4:42am

Ini Antara Koleksi Baju Raya Sajat?

Wah! tak puasa lagi, Sajat dah ada koleksi baju raya sendiri? 

Nampaknya episod ketiga siri vlog Sajat Rated Xtra kali ini, Sajat kelihatannya begitu sibuk sekali. Al-maklumlah beliau sendiri pun mempunyai pelbagai cabang perniagaan kan?

Untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya semestinya bukan mudah. Sajat sahaja terpaksa menghadiri beberapa mesyuarat bersama rakan-rakan kongsinya. Termasuklah perniagaan emas beliau. Malah, episod kali ini juga Sajat turut berjumpa dengan pekerja-pekerja beliau untuk memeriksa jualan bengkung miliknya. Wow! Agaknya lah, jualan bengkung Sajat ni laku ke tak?

Selain itu, dalam episod kali ini Sajat turut menunjukkan koleksi baju raya beliau yang terletak di Empire Sajat. Nak tengok koleksi baju raya beliau ? murah ke tak murah? anda boleh lah saksikan episod ketiga Sajat dalam Nur Sajat Rated Xtra hanya di tonton!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 14 Aug 2018

Terbaik! Ini Cara Kris Dayanti Bantu Mangsa Gempa Bumi Lombok

Difahamkan, penyanyi ini telah melelong sepasang kasut jenama Christian Louboutin miliknya pada harga 6 juta rupiah (RM1,600).

Hiburan Sat, 20 Apr 2019

Beyonce Drops Surprise Album + Netflix Documentary on Coachella 2018

The Queen B sure knows how to treat her BeyHives.

Hiburan Sun, 28 Apr 2019

Psst…Cara Mudah Cantik Macam Priyanka Chopra!

Saya sedar harus melakukan sesuatu agar benar-benar terlihat seperti yang dilakukan untuk muka depan majalah.

Hiburan Fri, 8 Jun 2018

环映制作公司隆重开幕!今年将拍两部电影

环映制作公司(K Production)正式开幕!多位本地艺人王骏、温绍平、陈美娥、曾维山、甘家麒等人均现身站台;同时,也宣布今年将开拍两部分别有王骏和陈美娥主演的电影。

Events Wed, 1 Aug 2018

Happy 18th Anniversary RED BOX KARAOKE!

Since it’s their birthday, they’re rewarding YOU with lots of deals.

Contest Sat, 26 Oct 2019

用「XTRA优惠码」以更低价格购买BTS限量版礼盒!

一扣再扣!只要用「XTRA优惠码」就能以更低价格,在Superdeals购买到BTS限量版礼盒!

Hiburan Mon, 10 Jun 2019

Adik Masih Kritikal, Afdlin Shauki Mohon Doa Orang Ramai

Oleh: Endy Ashari Pelakon dan pengarah, Datuk Afdlin Shauki berkata adiknya, Jefri Adzman masih berada dalam keadaan kritikal akibat kemalangan petang semalam. “Dia sudah menjalani pembedahan selama empat jam bagi membuang darah beku dan saya

LIFESTYLE Wed, 24 Apr 2019

Experience Art & Cultures by Katja Loher During Your Stay at The House Collective

It’s a special type of experience indulging in art and fine hotels.

Hiburan Tue, 29 May 2018

Wow! Shah Rukh Khan Titip Pesan Buat ‘Kekasih’

Bertuah kamu mempunyai bapa yang sangat penyayang. Selamat Hari Jadi Abram, we love you!

| Live TV