Hiburan By: SGMS Fas April 14, 2018 @ 3:50pm

Insan Lain Punca Hubungan Putus – Zahirah MacWilson!

Tiada jodoh!

Itulah jawapan terbaik bagi hubungan dua bekas pasangan kekasih ini – Zul Ariffin, 31,  dan Zahirah MacWilson.

Daripada pihak  Zul Ariffin, beliau sedikit  pun tidak kecewa dengan perpisahan tersebut malah jawapannya pun agak sinis apabila berkata ‘kalau melihat orang berselfie dengan gembira kira-kira 20 meter dari jenazah ibu tanpa rasa sensitif, inikah orang yang layak dibuat pasangan hidup”?

Betul juga kan! Jenazah di dalam masjid, sebuk berselfie pula!

Itu kenyataan Zul. Ini pula kata Zahirah kepada BH Online berhubung status mereka:

Kredit: BH Online.

“Masing-masing ada kerja dan tanggungjawab. Jika saya hendak bercakap lebih-lebih pun, rasanya tidak manis kerana perkara itu turut membabitkan insan lain. Jadi, lebih baik saya diam dan tak perlu nak ungkit lagi hal ini.”

Apa maksudnya insan lain itu agaknya? Hanya kedua mereka yang faham kiasan masing-masing.

Apa pun pemilik nama sebenar, Nur Zahirah MacWilson binti Zainol, 23,  ini mengakui tidak perlu lagi menjaga hati sesiapa.

Bahkan tambahnya, “Tiada apa lagi yang hendak diragui mengenai status saya. Begitu juga tidak perlu lagi hendak ditanya sama ada hati ini sudah dimiliki atau sebaiknya.”

Kata pelakon berdarah kacukan Melayu-Australia  ini, cerita peribadinya tidak perlu diungkit lagi malah dia sendiri sudah membuangnya jauh dari minda dan move on.

Zahirah menganggap apa yang dilaluinya adalah resam dunia artis dan segala cerita panas harus ditelannya.

“Ia mungkin nampak teruk di mata orang luar mahupun netizen. Tapi, saya tetap mempunyai pilihan sendiri, untuk terus menjadi kuat dan memajukan diri,” ujar lulusan Sarjana Muda Pengurusan Sumber Manusia ini.

Hubungan Zul Ariffin dan Zahirah yang terjalin tiga tahun lalu dikhabarkan putus sejak lebih sebulan lalu.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 25 Jun 2018

Tahniah! Comelnya Anak Abah Terlajak Laris

” Sumpah nak tengok @shahidadherbs tahan kat bilik bedah pun tak sanggup. Kuatnya pengorbanan ibu. Setuju tak? Siapa ada pengalaman macam ni?” tulisnya.

Hiburan Fri, 2 Aug 2019
Hiburan Tue, 23 Oct 2018

Ain Edruce Dah Bertunang?

Baru-baru ini, gambar selebriti tinggi lampai dalam busana perkahwinan mula viral di laman sosial.

LIFESTYLE Tue, 18 Sep 2018

5 Local Drugstore Foundation Dupes for Oily Skin

Keep shine at bay, all day every day with these ringgit-friendly alternatives!

Hiburan Wed, 22 Jan 2020
Events Mon, 4 Nov 2019

网红究竟能赚多少钱?《网红炼精术》为你揭秘

网红到底是什么?网红又是如何赚钱的呢?如何成为网红?

Hiburan Sat, 20 Apr 2019

《声林之王 2》寻虎大会!422起展开大马网上招募

《声林之王 2》寻虎大会!网上招募马来西亚「声林猛兽」展开激烈「声存战」~

Hiburan Thu, 24 Oct 2019
Hiburan Sun, 23 Sep 2018

Tulis Kapsyen Sedih Di Instagram, Zara Zya Patah Hati?

Zara enggan mengulas lanjut tentang status hubungan mereka kerana tidak mahu mengeruhkan keadaan. Sabarlah Zara…

Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Dia Band Tukar Vokalis Lagi?

Ia soal komitmen. Yazid juga memiliki single sendiri. Kumpulan kami perlu mengorak langkah ke hadapan dengan komitmen. Tiada soal perselisihan faham atau sebagainya.

| Live TV