Hiburan By: SGMS Putri February 2, 2018 @ 6:44am

Ismail Izani Mudah Jatuh Hati Pada Gadis Lembut

Risau pula rasanya baca berita kisah anak teruna penyanyi popular 80an, Datin Suliza Salam ini – Ismail Izani yang mendapat gelaran ‘Justin Beiber’ Malaysia.-

Daripada tajuk yang disiarkan Rotikaya ‘Saya Suka ‘Stalk’ Gadis Berhijab di Media Sosial’ rasanya tabiat anak muda berusia 18 tahun ini perlu ditangani. Bukan apa, awak tu masih muda, jangan asyik nak ‘stalk’ gadis-gadis tetapi tumpukan dahulu pada pelajaran.

Memang la katanya, suka tengok gadis lemah lembut persis ibunya tetapi takut nanti tabiat ni terbawa-bawa dan merosakkan minda.

Eloklah ‘stalk’ perihal kapal terbang ke sebab kan kata cita-cita nak jadi juruterbang jika bukan bergelar penyanyi. Cita-cita itu masih boleh dicapai dik… yang harus kena belajar rajin-rajin.

Dan bila dah terbang di awan biru tu ramai lagi gadis-gadis lemah lembut akan buka mata melihat awak .untuk bikin awak cair gitu. Ismail pun akui yang dia seorang yang mudah jatuh hati jadi awasilah langkah dan pilih yang sesuai apabila tiba masanya ya…

 
credit : rotikaya 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 26 Nov 2018

Biadap Dengan Ibu, Shiha Zikir Bengang Dengan Siapa Di Instagram?

Shiha Zikir berang apabila ada seorang wanita bersikap biadap terhadap dia dan ibunya.

Hiburan Sat, 31 Mar 2018

AMOi-AMOi台籍团员多次入境大马「被误卖淫」

大马女团「AMOi-AMOi」 成员为May吴翠媚、Stella 乐晴、ET 王依渟、洪少琦,平均年纪20岁。唯一的台籍团员依渟,多次入境马来西亚,曾因语言不通及身上马币不多,让海关人员怀疑她到大马「卖淫」

Hiburan Fri, 20 Sep 2019
Hiburan Sun, 11 Feb 2018

Beri Peluang Pada Pelakon Baharu

Sebagai orang lama dalam industri saya faham bukan mudah untuk seorang artis baru menempa nama dalam bidang hiburan

Hiburan Fri, 8 Mar 2019

Man’s First Impression of Remy Ishak: “I Thought He was Just a Random Bangla…”

It was during prayers in Wangsa Walk’s surau when he saw Remy Ishak.

Featured Wed, 27 Jul 2022
Hiburan Fri, 11 Jan 2019

神剧《美丽新世界》5奖项入围「第四届亚洲彩虹盛典」

本地电视剧和节目再次在国际舞台捎来好消息!神剧《美丽新世界》5奖项入围「第四届亚洲彩虹盛典」。

LIFESTYLE Mon, 13 May 2019

Kembara Muslim Bersama Elfira Loy Di Perth. Best Sangat!

Wah! Tak sangka Perth rupanya dilabel sebagai Muslim Friendly. Nak packing lah, nak pergi holiday!

| Live TV