Hiburan By: SGMS Putri February 2, 2018 @ 6:44am

Ismail Izani Mudah Jatuh Hati Pada Gadis Lembut

Risau pula rasanya baca berita kisah anak teruna penyanyi popular 80an, Datin Suliza Salam ini – Ismail Izani yang mendapat gelaran ‘Justin Beiber’ Malaysia.-

Daripada tajuk yang disiarkan Rotikaya ‘Saya Suka ‘Stalk’ Gadis Berhijab di Media Sosial’ rasanya tabiat anak muda berusia 18 tahun ini perlu ditangani. Bukan apa, awak tu masih muda, jangan asyik nak ‘stalk’ gadis-gadis tetapi tumpukan dahulu pada pelajaran.

Memang la katanya, suka tengok gadis lemah lembut persis ibunya tetapi takut nanti tabiat ni terbawa-bawa dan merosakkan minda.

Eloklah ‘stalk’ perihal kapal terbang ke sebab kan kata cita-cita nak jadi juruterbang jika bukan bergelar penyanyi. Cita-cita itu masih boleh dicapai dik… yang harus kena belajar rajin-rajin.

Dan bila dah terbang di awan biru tu ramai lagi gadis-gadis lemah lembut akan buka mata melihat awak .untuk bikin awak cair gitu. Ismail pun akui yang dia seorang yang mudah jatuh hati jadi awasilah langkah dan pilih yang sesuai apabila tiba masanya ya…

 
credit : rotikaya 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Thu, 17 Oct 2019
Hiburan Mon, 12 Nov 2018

Uyaina Enggan Lepaskan Peluang?

Wah, bertuah betul Uyaina ni kan, bukan sahaja cantik tetapi beliau sangat berbakat

Hiburan Fri, 17 May 2019

‘Kalau Boleh Nak Yang ‘Evergreen’- Kaka Pening Pilih Nama Anak

Saya sudah membuat imbasan jantina kandungan cuma buat masa ini hanya ibu mertua sahaja yang tahu jantina bakal anak.

Hiburan Thu, 26 Apr 2018

Itu Urusan Saya Dengan Allah, Kata Fathia Latiff

Perbuatan Fathia mengerjakan solat dalam kereta menjadi persoalan ramai memandangkan keadaan negara yang tidak dalam keadaan darurat dan berkemungkinan tempat yang dituju mempunyai surau.

Hiburan Sat, 30 Jun 2018

Kecewa! Alvin Chong Didesak Peminat Untuk Memeluk Agama Islam

Netizen mula memberi kecaman kepada Alvin Chong apabila melihat kemesraa dia dan Emma Maembong. Malah, mereka menyuruh Alvin Chong untuk bersunat jika ingin kahwin dengan Emma.

Hiburan Mon, 1 Apr 2019
Hiburan Tue, 10 Apr 2018

Encik Mimpi Sudah Bersedia Buka Topeng?

Menurut Encik Mimpi, umpama Puteri Gunung Ledang meminta drone dengan kerabat diraja, begitu jugalah dia.

Events Tue, 30 Apr 2019

Hyolyn Makes Fans Sing & Dance During Performance in Kuala Lumpur

Fans could not get enough of her but thankfully, she’s coming back to KL soon 😉

Events Fri, 3 Jan 2020
Hiburan Thu, 27 Sep 2018

Anggap Ujian Sebagai ‘Teguran’ Kecil, Perkongsian Asyraf Khalid Buat Netizen Terjaga

Bila saya diuji, benda pertama dalam fikiran saya, ujian ni datang dari Allah dan mungkin saya kurang ingat pada Allah atau mungkin saya tak jaga waktu solat saya…

| Live TV