Hiburan By: SGMS Putri February 2, 2018 @ 6:44am

Ismail Izani Mudah Jatuh Hati Pada Gadis Lembut

Risau pula rasanya baca berita kisah anak teruna penyanyi popular 80an, Datin Suliza Salam ini – Ismail Izani yang mendapat gelaran ‘Justin Beiber’ Malaysia.-

Daripada tajuk yang disiarkan Rotikaya ‘Saya Suka ‘Stalk’ Gadis Berhijab di Media Sosial’ rasanya tabiat anak muda berusia 18 tahun ini perlu ditangani. Bukan apa, awak tu masih muda, jangan asyik nak ‘stalk’ gadis-gadis tetapi tumpukan dahulu pada pelajaran.

Memang la katanya, suka tengok gadis lemah lembut persis ibunya tetapi takut nanti tabiat ni terbawa-bawa dan merosakkan minda.

Eloklah ‘stalk’ perihal kapal terbang ke sebab kan kata cita-cita nak jadi juruterbang jika bukan bergelar penyanyi. Cita-cita itu masih boleh dicapai dik… yang harus kena belajar rajin-rajin.

Dan bila dah terbang di awan biru tu ramai lagi gadis-gadis lemah lembut akan buka mata melihat awak .untuk bikin awak cair gitu. Ismail pun akui yang dia seorang yang mudah jatuh hati jadi awasilah langkah dan pilih yang sesuai apabila tiba masanya ya…

 
credit : rotikaya 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 8 Mar 2018

Tolong henti buat andaian sendiri, jumlah hantaran bukan puncanya!

Tolong berhenti membuat kesimpulan sendiri dan hormatilah keluarga saya serta Elfira…

Events Sat, 27 Jul 2019

POTV一周年庆!创办人李俊颉宣布携手黄一山推新节目

POTV一周年庆!创办人李俊颉宣布将携手与香港合作,推出优质节目内容及资源整合平台,满足现代网络用户需求。

Hiburan Mon, 8 Oct 2018

狄妃「活着进棺材」探索生命的意义

配合马来西亚首个生死特展的系列活动「活着进棺材」日前邀来狄妃参与!躺过棺材的她,坦言曾因「等」的恶习错过了一些事,造成终身遗憾。

Hiburan Thu, 17 Oct 2019

Sharifah Amani Dedah Pengalaman Berlakon?

Ada juga ye yang macam tu?

Hiburan Tue, 26 Jun 2018

Kelab Peminat Fattah Amin Dah Bubar?

Selepas lima tahun kelab peminat Fattah Amin bergerak aktif, akhirnya mereka sepakat untuk membubarkannya. Setiap yang bermula pasti ada pengakhiran kan? Buat Fattah, sabar ya. Ada atau tanpa kelab peminat, kami percaya masih ramai yang menyokong karier seni Fattah. Good Luck, BamTah!

Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Syafiq Kyle Kembali Bangkit Selepas Kontroversi Video Viral

Dihimpit kontroversi yang menjadi bualan ramai, Syafiq Kyle tidak cepat melatah dalam menyelesaikan isu yang timbul..

Events Fri, 6 Sep 2019

Orang Sabah, Jom Serbu Karnival Jom Heboh Hujung Minggu Ini!

Jom orang Sabah kita kasi ramai KJH-Sabah ni ya! Aramaitii!

Hiburan Wed, 20 Dec 2017

TAK PERNAH KISAH PUN VIDEO MUZIK ABANG NAK TEGUR TAK LAKU – SAJAT

Setelah melihat dan mendengar sendiri lagu tersebut, ternyata benarlah dakwaan bahawa suara Sajat menjadi punca video muzik ini lantas menerima kutukan dan dislikes daripada netizen

Contest Mon, 15 Jul 2019

Wow! Peminat #ICSYVMYSuaraSiapaTu, Berpeluang Menang RM2000!

Stay tune bagi korang yang nak menang duit RM2000 tu!

| Live TV