Hiburan By: SGMS Enal January 1, 2018 @ 2:52am

Jun Ji Hyun Dijangka Bersalin Januari 2018

Pelakon drama Korea popular, Legend of The Blue Sea, Jun Ji Hyun dilaporkan bakal menimang cahaya mata kedua bulan depan.
 
Berita itu disahkan sendiri oleh agensi pengurusannya, Culture Depot menerusi satu kenyataan hari ini.
 
Menurut wakil agensinya, Ji Hyun berada dalam keadaan sihat dan usia kandungannya kini mencecah 36 minggu.
 
“Ji Hyun dijangka bersalin pada penghujung bulan depan. Anak keduanya ini juga merupakan seorang lelaki,” katanya.
 
Jun Ji Hyun telah berkahwin dengan Choi Jun Hyuk pada 13 April 2012 dan dikurniakan seorang anak pada Februari 2016.
 
Sumber: Soompi / Soompi

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 12 Feb 2019

Bibir Seksi Izara Aishah ‘Palsu’ Rupanya?

Izara Aishah antara top 5 wanita cantik kat hati min. Hehe

Hiburan Wed, 18 Apr 2018

Sah! KRU Umum Bubar, Konsert Terakhir 6 Mei

Terima kasih kepada semua peminat yang telah memberi sokongan kepada kumpulan tersebut sepanjang 25 tahun. Alahai, nampaknya lepas 6 Mei ini kita tak dapat lagi melihat KRU beraksi di pentas lagi.

Hiburan Wed, 31 Jul 2019

Jalan-Jalan Makan Angin Gabung Tiga Produksi, Pamer Tarikan Di Jepun

Kepada korang yang nak tahu tempat-tempat menarik di negara matahari terbit ni bolehlah tengok JJMA nanti ya!

Hiburan Tue, 25 Dec 2018

‘Amarah’ Stacy Dapat Perhatian, Taman Tema Bakal Ambil Tindakan

Selalunya saya buat tak tahu je. Hari ini isteri yang sedang urus anak-anak yang tengah meragam terdengar pula suara yang kurang enak.

Events Fri, 18 Oct 2019

Masya Masyitah And Jeryl Lee Will Host The Biggest New Year Countdown Concert At Arena Of Stars

Two rising stars, in one magical night that will definitely take your breath away.

Hiburan Thu, 1 Aug 2019

Dapatkan Klu #ICSYVMY Bermula 4 Ogos Ini!

Dengar jangan tak dengar!

Hiburan Mon, 8 Jul 2019

Siapa Artis Paling Banyak Ijazah Akademik?

Hebat, tahniah Soo Wincci!

Hiburan Sun, 24 Feb 2019

‘ Anje, Look At Where You Are Today!’- Sweetnya Ucapan Raf Yaakob Buat Mawar Rashid

Raf juga memberitahu Mawar merupakan seorang wanita berdisiplin dalam menjalani hidup sebagai seorang pelajar, pelakon, anak, isteri dan ibu.

Contest Tue, 6 Aug 2019

MyeongDong Topokki Challenges Your Taste Buds with Pedasss Chick-Yun Challenge!

Do you think you have what it takes to take on the ultra spicy chicken ramyun exclusively from MyeongDong Topokki?

Hiburan Thu, 24 Oct 2019

The Return of Ex-PRISTIN Members; Confirmed New Group’s Name and Official Logo

Their debut is getting nearer and fans are getting pumped!

| Live TV