Hiburan By: SGMS Faida March 24, 2019 @ 1:33am

Kecewa Dituduh Perosak Rumah Tangga, Nina Iskandar Beri Amaran!

Pelakon Nina Iskandar kecewa dengan dakwaan terhadapnya yang dituduh menjadi punca keruntuhan rumah tangga penolong pengarah, Lah Lebah.

Dalam pada itu, pelakon drama Setelah Cinta Itu Pergi ini memberikan tempoh tujuh hari kepada pihak yang memfitnah dirinya untuk tampil memohon maaf secara terbuka atau bakal berdepan tindakan saman.

“ Tuduhan itu sama sekali tidak berasas sekaligus memberi kesan negatif kepada kerjaya dan nama baik keluarga di Brunei.

“ Permohonan maaf perlu dilakukan secara terbuka dalam tempoh seminggu jika tidak tindakan seterusnya akan diambil,” katanya di sidang media tergempar, petang semalam.

Tegas pelakon berusia 27 tahun itu, hubungannya dengan penolong pengarah berkenaan hanyalah atas dasar profesional dan tidak lebih dari itu.

Menurut peguamnya, Mohd Irwan Mohd Mubarak, mereka sudah menghantar surat tuntutan maaf secara terbuka. Notis terbabit dihantar pada dua tarikh, iaitu 15 dan 21 Mac, kepada pihak berbeza.

“Kami memberikan tempoh sehingga 27 Mac ini sebelum memfailkan saman terhadap pihak terbabit. Saya turut menyarankan anak guam tidak memberikan kenyataan lanjut berhubung hal ini,” kata Irwan. – BH Online.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 28 May 2019
LIFESTYLE Tue, 4 Dec 2018

Nak Panjangkan Bulu Mata Atau Lentikkan, Jom Baca Ni.

Nak tampil lebih muda, lebih segar dan lebih vibrant apa kata cuba tips ini

Hiburan Sat, 10 Mar 2018

“Saya Bukan Tumpang Populariti Uqasha” – Hefny Sahad

Namun menurut Hefny Sahad, hubungan beliau dan pelakon jelita, Uqasha Senrose masih baik namun kedua-duanya sedang sibuk dengan karier masing-masing

Hiburan Wed, 30 Oct 2019

Kisah Cinta Zul Ariffin Tergugat Angkara Godaan?

Siapa yang cuba gugat kesetiaan?

Hiburan Mon, 20 Aug 2018

Ribut Kencang Di Oklahoma, Backstreet Boys Pesan Simpan Tiket!

Hal ini turut disahkan oleh jurucakap di tempat kejadian, Kym Koch Thompson di mana runtuhan pintu gerbang ke arena konsert disebabkan ribut kencang. Semoga semuanya berada dalam keadaan selamat…

Hiburan Wed, 4 Sep 2019

Sheila Rusly Bukan Terer Drama Je…Tapi….

Boleh buat orang nangis lah!

Hiburan Mon, 15 Oct 2018

Selamat Datang Ke Kuala Lumpur, Mariah Carey! Korang Dah Beli Tiket Ke Belum?

Mesti gempak kan konsert tu nanti? Mariah Carey kot! Korang dah dapatkan tiket ke belum?

LIFESTYLE Thu, 13 Dec 2018

Masih Teringat EX? Kami Kongsikan Lima Tips Move On!

Ada juga yang tidak dapat menerima ketentuan dan mengambil cara singkat dengan membunuh diri bila putus cinta

Hiburan Tue, 4 Sep 2018

Fathia Latiff Jadi Simbol Seks Netizen?

Mahu meraih publisiti semula ke? Sila baca artikel ini untuk mengetahui cerita selanjutnya

| Live TV