Hiburan By: Salma Syahbuddin May 25, 2018 @ 5:49am

Kenapa Sajat Marah?

Wah! episod kali ini tagline nya adalah hempas ye! Kalau nak tahu apa kenapa hempas, penonton dan peminat Sajat kenalah saksikan episod penuh hanya di xtra.com.my. Tapi sebelum tu, beginilah selebriti media sosial kita menjalani penggambaran koleksi baju raya beliau.

Dalam penggambaran koleksi baju raya Sajat kali ini, nampaknya mood beliau begitu terganggu ya. Asyik nak marah je. Kenapa agaknya?

Bagi Sajat, beliau kurang selesa kerana solekan dan baju yang dikenakan tidak sesuai. Dan, disebabkan hal tersebut beliau malas mahu meneruskan penggambaran seperti yang dijanjikan.

Nampaknya, episod kali ini macam sedikit kontroversi je kan? Kalau nak tahu apa lagi yang Sajat marahkan janganlepaskan peluang untuk menonton Nur Sajat Rated Xtra hanya di tonton!

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 10 Dec 2019
Hiburan Wed, 11 Dec 2019

Katy Perry In Khoon Hooi? Wow!

Way to go Khoon Hooi!

Hiburan Mon, 22 Jul 2019

E!News Musim Kedua Tampil Wajah Baharu?

Jadi jangan lupa untuk saksikan E!News Musim kedua nanti!

Hiburan Tue, 23 Jul 2019

Lepas New York, Mak Cun Bawa Diri Ke China Pula?

Mak Cun ni memang gigih dan tidak pernah berputus asa!

Hiburan Tue, 17 Sep 2019
Hiburan Wed, 10 Apr 2019

Anugerah DFKL 2019 Ditonton 5.2 Juta Penonton

Kami cukup berbangga dengan penglibatan mereka sehingga hari ini, kerana ini membuktikan bahawa masyarakat kita amat mengambil berat tentang industri drama tempatan.

Hiburan Thu, 10 Jan 2019

Mungkin Ini Adalah Watak Paling ‘Win’ Buat Reen Rahim?

Halah, Hala, Halah! korang tak reti-reti lagi standby kat depan TV, setiap hari jam 7 malam?

Hiburan Fri, 8 Nov 2019
Hiburan Thu, 20 Jun 2019

‘Wanita Tipu Isteri Itu Bukan Skandal Saya’- Fauzi Nawawi

Menerusi ruangan komen, dapat dilihat ramai yang menganggap perkongsian yang dibuat oleh isteri kerana skandal saya dan sebagainya gara-gara kontroversi sebelum ini.

| Live TV