Hiburan By: SGMS Enal October 28, 2018 @ 11:16am

Kenapa Tiara Menangis Sewaktu Didukung Oleh Erra Fazira?

Pelawak Achey telah memuat naik sekeping foto di akaun Instagramnya yang melihatkan anaknya Tiara Zinnirah didukung primadona Era Fazira baru- baru ini.

Bagaimanapun, Tiara kelihatan seolah-olah sedang menangis apabila berada dalam pelukan Erra.

Namun, apa yang menarik perhatian netizen adalah apabila gambar yang dikongsikan Achey itu beserta kapsyen berunsur humor telah mencuit hati netizen.

“Ayah tak paham?? Kalau ayah di tempat kau ayah gembira nak..,”tulisnya.

Berikutan hal itu, gambar tersebut telah mendapat ratusan komen dari netizen dan juga rakan artis yang terhibur dengan kapsyen Achey itu.

Moga semuanya okay okay sahaja. Jangan ada yang bunyi kena tidur luar pula.

Sumber : KL Menjerit 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Sat, 15 Dec 2018
Hiburan Mon, 20 Jan 2020

Sasha Pilih Sirhan Sebagai Suami!

Tahniah Sasha dan Sirhan!

Hiburan Thu, 17 May 2018

Janna Nick Makin ‘Membawang’ Lepas Jadi Hos Melodi

Amboi dah boleh join makcik makcik bawang lah kalau macam nie

Hiburan Thu, 25 Oct 2018

Looks Like BLACKPINK Will Be Making Their Hollywood Debut Soon

They just signed with Interscope Records!

Hiburan Fri, 29 Jun 2018

Alahai, Wak Doyok Kantoi Tayang Gambar Kasut Dari Pinterest

Agaknya apalah yang difikirkan oleh Wak Doyok sebelum memuat naik gambar tersebut kan?

Hiburan Mon, 4 Feb 2019

Pentas Macam Pelamin Kahwin, Sufian Suhaimi Nafi Sindir Sesiapa

Mana ada perli lah, Pian menghayati lagu je pun, sebab tu lah…

Hiburan Sat, 2 Nov 2019

Fizz Fairuz Lebih Minat Watak Antagonis?

Dalam Kamar Kamariah, saya membawakan dua karakter yang jauh berbeza. Satu karakter lelaki baik manakala satu lagi watak jahat.

Hiburan Fri, 12 Jul 2019

Izzue Islam Nekad Keluar Zon Selesa

Insha Allah lagu ini boleh didengarkan pada pertengahan Ogos nanti!

Events Sat, 31 Aug 2019

第二届台马音乐人交流会!30位台湾音乐人来马促进交流

第二届台马音乐人交流会收获满满!台湾和马来西亚音乐厂牌达致两地合作,第二届「城市巨响音乐节」明年一月出击。

Events Fri, 6 Jul 2018

Korea Music Festival 2018 Full Artist Lineup Revealed

Get your tickets now before they are sold out.

| Live TV