Hiburan By: Alexon June 10, 2019 @ 4:30pm

林子祥9月重登云顶!用微笑征服粉丝的心

曾经数次登上云顶世界舞台的林子祥,将于9月28日再次重返,为大马的粉丝带来「林子祥《开心演唱会2019》云顶站」用微笑征服粉丝的心。

歌唱事业横跨50个年头的林子祥,为了这次的演唱会将与新加坡著名音乐制作人Jimmy Lee及他的音乐班底合作,以全新的编曲为首首经典歌曲注入全新的风格,让粉丝见识不一样的林子祥。

林子祥表示,快乐是人生中最珍贵的东西,期待这次的演出能给粉丝带来欢乐,看见粉丝们发至内心的笑容。 林子祥《开心演唱会2019》门票价格分别为486令吉(PS1)、386令吉(PS2)、286令吉(PS3)和186令吉(PS4)票价未包含4令吉手续费。

欲知更多票务详情,请浏览 官网 或致电03- 2718 1118。

 

最热娱乐焦点、最新艺人动态,守着八度空间中文娱乐新闻节目《八八六十事》

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 9 Jan 2019

Bapa Aizat Amdan Meninggal Dunia

Al- Fatihah buat Datuk Amdan Bin Hj Mat Din…

Hiburan Sat, 2 Dec 2017

Feeya Iskandar Hamil Anak Kedua

Melalui laman Instagram penyampai radio Sinar FM, Feeya Iskandar telah berkongsi berita gembira dimana dirinya itu kini sedang hamil anak kedua. Feeya atau lebih mesra dipanggil Cik Piah itu mengumumkan berita tersebut pada 23 November lalu, […]

Hiburan Wed, 6 Nov 2019

Selepas Ironman, Alif Satar Dinobat Personaliti Tahun 2019!

Apa saja yang Alif Satar tak mampu lakukan?

Hiburan Mon, 3 Dec 2018
Hiburan Mon, 1 Oct 2018
Hiburan Sun, 23 Jun 2019

Tahniah Ain! Tamatkan Zaman Bujang 13 Disember Ini

Wah, cantiknya Ain dalam persalinan berona pastel ni kan? setuju tak?

Hiburan Sat, 9 Feb 2019

Terima 1 Juta Pengikut, Terima Kasih AJL!

Tahniah, semoga kerjaya seni Ean terus gemilang tahun ini. Tak sabar tunggu next single!

Hiburan Tue, 27 Nov 2018

Tiga Lagu Hael Ke AJL 33, Nabila Razali Janji ‘Turun Padang’

Sweet je tengok dua selebriti ni kan. Teman tapi mesra gituew…

Hiburan Mon, 6 May 2019

‘Tolong Doakan Yang Paling Baik’- Ika Nabella Umum Hamil Anak Pertama

Kata Ika, dia juga nak cuba berpuasa penuh tahun ini.

Hiburan Tue, 5 Feb 2019

‘Malaysia Tolong Buka Mata’- Amylea Mohon Bakat Kaer Azami Tak Dipandang Sepi

Malaysia, wake up! Betul apa kata Amylea tu…sayang sekali kalau orang berbakat besar macam Kaer tak dapat perhatian ramai.

| Live TV