Hiburan By: SGMS Faida February 26, 2019 @ 7:54pm

‘Maafkan Saya…’- Janna Nick Menangis Mohon Hubungan Bersama Sheila Rusly Pulih Seperti Dulu

“ Mohon maaf secara peribadi sudah, sekarang saya ambil pendekatan untuk memohon maaf secara terbuka. Maafkan saya seandainya ada perbuatan saya sebelum ini mengguris hati pihak sana,” demikian luahan pelakon Janna Nick kepada produser terkenal, Sheila Rusly.

Susulan berita perselisihan faham yang berlaku antara dua nama besar dalam industri hiburan, pelakon Leftenan Zana ini seakan buntu dan tidak tahu apa yang perlu dibuat lagi.

“ Jujurnya saya sudah mengirimkan pesanan memohon maaf tetapi tiada respon daripada beliau buat masa ini.

“ Ramai wartawan dan kenalan datang bertanya kepada saya mengenai punca mengapa ia terjadi. Jujurnya saya sendiri tidak tahu mahu berkata apa lagi kerana saya sendiri tidak tahu mengapa ia terjadi,” katanya ketika ditemui di majlis pelancaran telefon pintar Vivo V15, petang tadi.

Akui Janna, dia enggan memanjang isu ini dan sebagai anak didik produser berkenaan apa yang mampu dilakukan adalah memohon maaf sekali lagi.

“ Saya mohon maaf namun sekiranya tiada lagi respon daripada pihak sana, saya mohon ampun daripada Allah SWT.

“ Saya berdoa agar Tuhan bukakan pintu hatinya untuk memaafkan saya. Saya sudah menganggapnya sebagai keluarga sendiri. Sudah tentu saya sedih dengan apa yang terjadi.

“ Kami terlalu rapat sebelum ini, sudah tentu saya terkilan dan sedih. Saya bukanlah individu yang mudah melupakan jasa orang-orang yang pernah banyak membantu saya berada sehingga ke tahap ini,” katanya yang menitiskan air mata.

Janna turut memohon agar perselisihan faham ini segera selesai kerana dia sudah menganggap Sheila dan suaminya, Jinggo sebagai ibu-bapa angkatnya.

Terdahulu, Sheila Rusly telah memuat naik gambarnya mempromosikan drama bersiri, Leftenan Zana, yang turut dibintangi aktres muda terbabit.

“Kalau rasa nak tengok silakan… Mungkin tidak sehebat yang diharapkan dan tak semudah juga untuk sis (merujuk kepada dirinya selaku penerbit) menyiapkan kerana tak semua jasa akan dikenang,” tulis Sheila pada perkongsian berkenaan.

Status itu tentu sahaja pantas mengundang pelbagai spekulasi dan biarpun penerbit terbabit tidak menyebut sebarang nama, tidak kurang netizen yang mengaitkannya dengan Janna.

Wartawan lokasi: SGMS Fas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 21 Feb 2018

FROM COMEDIAN TO IDOL? WHAT DOES KANG HO DONG HAVE IN MIND?

Famous South Korean comedian, Kang Ho Dong has expressed his plans to become an idol!

Hiburan Mon, 8 Jan 2018

第75届金球奖 《意外》横扫4奖项成大赢家

第75届《金球奖》于马来西亚时间8日早上9时盛大举行!《意外》横扫4奖项成为本届大赢家;影帝由凭着《最黑暗的时刻》精湛演出获得肯定的盖瑞欧德曼,而影后则是由《意外》法兰西斯麦多曼摘下宝座。

Hiburan Wed, 7 Feb 2018

CHINESE LADIES TOP THE ’55 MOST BEAUTIFUL WOMEN IN ASIA’ LIST

Many people tend to insinuate that only Western people’s features can be considered beautiful, but these 55 women prove that Asians are downright gorgeous too.

Hiburan Sun, 17 Feb 2019

‘Billy Tunjuk Perkembangan Positif’- Lana Nodin Ucap Terima Kasih

Alhamdulillah…semoga Billy terus sihat ya. Jom doakan ramai-ramai agar si comel ini kuat!

Featured Sat, 2 Apr 2022

“Saya Ingat Akan Kena Kecam Tapi…” – Bawa Watak ‘G*y’, Gambit Akui Ia Berkesan Dan Diterima Penonton

Tu lah semua positif je dan ada yang tak sabar nak tunggu eh drama macam ni lagi…

Selebriti Mon, 9 May 2022
Hiburan Thu, 30 Jan 2020
Hiburan Mon, 18 Feb 2019

’Mula-Mula Ingat Dia Ni Tomboy Ke Pengkid Ke’- Fizi Ali Kenang Momen Lucu Dengan Isteri

Fizi mengaku hampir berputus-asa sewaktu nak mengorat Shakilla. Apa yang Fizi lakukan selepas itu?

Events Mon, 23 Apr 2018

Empat Peserta Mentor Otai Ini Bakal Berentap Di Pentas Final!

Pemilihan mereka adalah berdasarkan kepada persembahan mereka pada konsert minggu ke- 6 semalam yang turut menampilkan peserta membuat persembahan bersama mentor mereka masing-masing.

Hiburan Tue, 31 Dec 2019

| Live TV