Hiburan By: Mohd Fuad Mohd Noor February 28, 2019 @ 1:37pm

Mesej DM tak senonoh, Syazwan Zulkifly dedah perangai sebenar?

Pelakon baru yang namanya semakin meningkat naik dengan drama Pujaan Hati Kanda,  Syazwan Zulkifly  kini sekali lagi dipalit kontroversi apabila seorang identiti wanita yg tidak dikenali mendedahkan mesej perbualan yang dihantar oleh Syazwan kepadanya di laman Instagram. 

Sumber:https://www.instagram.com/p/Bt9-_zpgYDD/

Apa yang lebih mengejutkan mesej perbualan tersebut menujukkan Syazwan menanyakan perkara yang agak memalukan dan tidak senonoh kepada wanita tersebut.

 

Sumber:https://beautifulnara.com/

Soalan tersebut agak melampau dan juga mengandungi unsur seksual. Namun begitu, apakah benar Syazwan Zulkifly sendiri yang menghantar DM tersebut? ataupun akaun Instagramnya mungkin kena hack?

Instagram wanita ini dihujani dengan pelbagai komen dan reaksi daripada netizen-netizen. Yelah, isu ni kan agak sensitif. Masih tiada penjelasan daripada pihak Syazwan buat masa ini mengenai perkara ini tetapi sama-sama lah kita tunggu ye. 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 16 May 2018

Sajat Mengaku Dirinya Buas!

Namun, apa yang menariknya teman-teman rapat Sajat pun dapat barang yang mereka nak! Bahagianya dapat kawan macam Sajat ni kan!

Hiburan Mon, 6 May 2019

打下辽阔江山帅气返场!鍾瑾桦发行中文单曲《被你宠爱》

打下辽阔江山帅气返场,Alvin鍾瑾桦发行久违中文新单曲《被你宠爱》高调直抒被黑心声。

Events Fri, 1 Nov 2019

叶良财直呼爆冷!贺岁剧《开餐吧!吃货小妹》获最佳电视剧

贺岁剧《开餐吧!吃货小妹》成功突围,杀出一条血路,获颁ASK2019「最佳电视剧」。

Hiburan Wed, 4 Dec 2019

Janna Nick Ingin Ikut Jejak Langkah Ellen?

Semoga tahun 2020 bakal jadi tahun yang lebih sukses buat Janna!

Hiburan Fri, 28 Jun 2019

Kurang Selesa Kongsi Soal Peribadi, Intan Ladyana Kunci Mulut

Kalau dah sampai hari bahagia, jangan lupa jemput kami yer!

Hiburan Mon, 27 Aug 2018

《李宗伟》创大马电影中国上映记录 8000家戏院上映

电影《李宗伟:败者为王》确定9月7日登中国,在当地8000家戏院上映,创大马电影中国上映纪录!

Hiburan Fri, 2 Nov 2018

Makin Lama Makin Nampak Muda, Happy Birthday Shah Rukh Khan!

Tak sabar nak tonton filem terbaru SRK bertajuk Zero. Aamir Khan pun puji tau!

Events Thu, 26 Sep 2019

SuperPark’s Bringing “Super” to Your SuperHalloween Experience With Promos to Die For!

Swap screams for laughter this Halloween at SuperPark Malaysia.

Hiburan Mon, 22 Oct 2018

郭晓东欲成立咖啡学院「影视音乐作品明年再说吧!」

郭晓东(小东)与女友Zen俊倩今年2月自创精品咖啡品牌「TAZ STORY」正式推介;日前小东在《咖啡杯测分享会》上道出他下半年计划重心将放在咖啡艺术,欲成立咖啡学院!

Hiburan Sun, 20 Oct 2019

赵传担忧自己变太帅!不能再唱《我很丑可是我很温柔》

几乎年年到云顶报到的赵传,透露自己近期有在锻炼身体,所以今年比去年更帅而无法再唱其成名曲《我很丑可是我很温柔》,逗乐全场观众!

| Live TV