Hiburan By: SGMS Faida April 17, 2018 @ 4:11am

Netizen Nampak ‘Baby Bump’ Fazura?

Tajam betul penglihatan netizen ni sebab apa saja perbezaa pada artis kesayangan mereka, pasti dapat dihidu pantas dulu! Fuh, hebat korang ni.

Kalau kita perhatikan gambar di bawah ini betul-betul, kelihatan seperti baby bump kan?

Seperti yang Xtra maklumkan tadi, penglihatan netizen amat tajam! Bila terbaca segala posting di Twitter, baru kami perasan…Eh ya lah, macam ada baby bump!

Namun itu hanya andaian sahaja, perlu dapatkan kepastian daripada tuan punya badan sendiri. Tapi kalau benar Fazura sudah hamil, kami di xtra juga tumpang gembira.

Kita tunggu sahaja kenyataan sahih daripada Fazura atau suaminya, Fattah Amin nanti!

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 24 Dec 2019

Mawar Runsing Anak Dan Seisi Rumah Jatuh Sakit

Semoga semua sembuh seperti sediakala…

Hiburan Wed, 28 Aug 2019

Bella Dally Bakal Jadi Ibu?

Kalau betul seperti apa yang ditunjukkan, Alhamdulillah!

Hiburan Tue, 7 May 2019

许佳麟获「点播率冠军」奖项!首踏足北京领奖与献唱

歌手Danny许佳麟凭着《国民幻想》夺得了第九届「流行 音乐全金榜年度盛典」点播率冠军奖项!

Hiburan Tue, 13 Feb 2018

ZIZAN RAZAK BAKAL TEMBUSI PASARAN INDONESIA, BERLAKON DENGAN RAFFI AHMAD

Bakal bergandingan dengan suami kepada pelakon Nagita Slavina, Zizan dijangka memulakan penggambaran tak lama lagi. Tahniah Zizan!

Hiburan Tue, 16 Jan 2018

Betulkah Mengandung? Gurau jer…

Mengidam tu hari-hari saya mengidam sebab saya ini memang kuat makan tetapi mengandung ke tidak…..

Fab Foodies! Thu, 7 Jun 2018

Apa Di Dapur Bersama Chef Imelda; Pai Labu Manis

Lari dari kebiasaan, hidangkan pai labu ini untuk yang tersayang…Manis, enak & labu antara makanan berkhasiat, jom cuba hari ini. Gerenti korang tak berganjak dari meja makan!

Hiburan Sun, 4 Nov 2018

Jari Manis Disarung Cincin, Raja Ilya Dilamar Ahli Perniagaan

Berita baik itu dikongsi Raja Ilya menerusi gambar jari manisnya disarung cincin apabila dilamar kekasih.

Hiburan Thu, 19 Jul 2018

东于哲「30小时不睡觉」拍摄《黑白说》MV

东于哲暌违两年推出新歌《黑白说》回归本地乐坛!为了把MV呈现最好的视觉效果,两人和制作团体牺牲了睡眠时间,足足用了30个小时。

Trending Hari Ini Mon, 3 Aug 2020

Lima Sekolah Di Kedah Ditutup Serta-Merta

Lima buah sekolah di daerah Kubang Pasu dan Padang Terap di Kedah yang dikaitkan dengan kluster PUI Sivagangga diarah tutup bermula hari ini sehingga 29 Ogos depan. Tindakan itu diambil oleh kerajaan negeri dalam usaha […]

Hiburan Mon, 22 Oct 2018

Neelofa Menginap Villa Bawah Laut Semalam RM200k di Maldives

Pernah terfikir menginap di villa yang berharga lebih kurang RM 200k semalam ditemani dengan hidupan laut yang ada

| Live TV