Hiburan By: SGMS Enal January 7, 2020 @ 2:00pm

Noh Salleh Ditegur Tunjuk Isyarat Lucah Jari Tengah

Vokalis kumpulan Hujan iaitu Noh Salleh antara yang menjadi perhatian lebih-lebih lagi hijrahnya bersama isteri, Mizz Nina yang menjadi inspirasi ramai dan terkenal dengan misi-misi amal yang sering dilakukan bersama

Bagaimanapun, baru-baru ini aksi Noh menunjukkan isyarat lucah jari tengah ketika bergambar dengan ahli kumpulan Hujan mengundang rasa kurang senang netizen. Tindakannya itu tidak sepadan dengan kapsyen yang ditulis iaitu kesyukuran kepada Tuhan.

Rata-rata netizen meminta Noh agar menjaga adab dan perlakuannya kerana sebagai seorang selebriti dia seharusnya menunjukkan contoh baik lebih-lebih lagi ramai peminatnya dikalangan orang muda dan remaja.

Dalam pada itu, netizen turut menasihati penyanyi itu agar lebih menjaga tingkah laku dan akhlak kerana bimbang aksi seperti itu boleh mengundang fitnah. Apa pun diharap Noh akan lebih berhati-hati selepas ini setiap kali bergambar.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Sun, 10 Sep 2023

[VIDEO] Selepas Setahun Bertunang, Imran Aqil & Influencer Jelita, Dahlia Rizal Sah Berkahwin

Sama cantik, sama padan diorang ni. Tahniah Imran Aqil & Dahlia Rizal! ❤️‍🔥

Featured Sun, 19 Mar 2023
Hiburan Fri, 15 Mar 2019

Yura Yunita Terkejut Dapat Kongsi Pentas Dengan Idola

Korang dah dapatkan tiket untuk ke konsert Siti Nurhaliza On Tour di Axiata Arena ke esok?

Hiburan Sat, 10 Aug 2019

Intan Najuwa Serik Dengan Lelaki Gila Duit?

Intan Najuwa tekad menjadi pembantu rumah untuk menyiasat calon suaminya!

Hiburan Thu, 12 Apr 2018

Mantap! Double ‘A’ Bergabung Dalam Rojak

Gandingan pengacara popular Awal Ashaari dan Ajak bakal menghiasi kaca televisyen bakal mengetengahkan konsep sembang santai

Hiburan Thu, 28 Nov 2019

Dikecam Nyanyi Tak Sedap, Nazim Minta Tolong Mentor Ernie Zakri

Kalau dah minat, teruskan je lah. Pedulikan tanggapan negatif orang lain!

Featured Wed, 8 May 2024