Hiburan By: SGMS Enal December 31, 2017 @ 3:52am

Nora Danish Berkerusi Roda Ketika Hamil

Nora Danishdihentam hingga dituduh pemalas. Jelasnya, beliau memang tidak dibenarkan berjalan selama tiga minggu kerana masalah tulang pinggul.

Mengandung pada usia sudah lebih 30 tahun agak berbeza berbanding ketika usia 20an. Kandungan saya lebih besar kali ini sehingga saya alami masalah tulang pinggul dan tidak boleh berjalan selama tiga minggu”

“Saya tidak baca komen-komen yang mengacau jiwa dan saya tidak kisah apa yang mereka nak katakan. Biasalah natizen akan kata macam-macam, saya nak hidup dalam keadaan positif,” katanya

Bakal menimang cahaya mata kedua pada awal Mac depan, Nora sangat teruja menantikannya hinggakan jantina bayi juga ingin dijadikan kejutan buat peminat semua. Selain itu, mungkin pengalaman hamil kali ini berbeza kerana ada si suami yang penyayang menjaganya, bukan?

Seingat kami, Datuk Seri Siti Nurhaliza juga pernah tampil berkerusi roda ketika hamil, tapi tak silap tiada pula yang mengecam bukan-bukan. Ramai yang memuji adalah. Apapun lain orang lain keadaanya bila mengandung, janganlah melulu membuat andaian

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 29 Jan 2018

KILAFAIRY TAMPIL MENGGODA DALAM PUT THE WORD IN

Malah, sesiapa sahaja yang baru mendengar lagu Put The Word In sudah semestinya akan mengakui bahawa lagu tersebut mempunyai aura tersendiri

Hiburan Wed, 28 Mar 2018

Jangan Bila Dah Tua, Baru Nak Cari Kami

Tambah Zed, dia kecewa dengan segelintir artis yang tidak pernah hadir pada acara yang diadakan Seniman namun begitu ‘galak’ mengkritik menerusi sosial media.

Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Watak Lum ‘Ringankan’ Filem Yang Berat

Alvin Wong menghidupkan watak Lum dengan menjadikannya sebagai seorang yang kelakar, positif dan bersemangat. Macam dirinya juga!

Hiburan Mon, 22 Oct 2018

资深艺人岳华病逝享寿76岁

香港一代传奇影星岳华传出在加拿大时间20日离世,据悉岳华近年来饱受病痛之苦,生前因为罹癌的关系身形爆瘦,辞世时夫人恬妮与女儿都在身边陪伴,友人张之玨证实岳华过世,享寿76岁。

Hiburan Fri, 11 Oct 2019

坚守岗位12年!Jym庄靖毅告别电台往梦想出发

Jym庄靖毅在电台值班长达12年后,决定踏出自己的舒适圈,宣布即将告别DJ生涯,将于10月25日进行最后一次当班。

Selebriti Fri, 9 Feb 2018

FATTAH, FAZURA NAIK PELAMIN 25 FEBRUARI

Fattah, Fazura memilih Februari sebagai bulan untuk meraikan hari bersejarah. Persandingan pasangan sama cantik sama padan ini akan diadakan di sebuah hotel di ibu kota. Pasti meriah kan!

Hiburan Thu, 22 Nov 2018

Seksinya Nur Sajat, Agak-Agak Makcik Bawang Kat Luar Sana Ramai Yang Dengki Tak?

Wow! Confirm Mak Cik Bawang makan hati tengok Sajat kali ni

Hiburan Wed, 21 Mar 2018

赛琳娜被嫌胖「0脏字反击酸民」粉丝泪赞

小天后赛琳娜(Selena Gomez)近日被狗仔偷拍到她穿着比基尼的模样,被网友狠酸身材走样;对此,她强调不会因此生气,也很喜欢自己的身体,高EQ回应获得粉丝疯赞。

Hiburan Thu, 16 May 2019

《金环奖》评审团曝光!阵容气势非凡

第三届《金环奖》评审团阵容曝光!今年的评审团阵容依旧气势非凡,由印度导演兼电影制片人拉吉库玛尔·希拉尼担任本届金环奖评审团主席。

Hiburan Tue, 19 Jun 2018

Tiffany Young Bakal Pesaing Ed Sheeran, Jason Mraz?

Terdahulu, penyanyi berusia 28 tahun ini mula dikenali sebagai Tiffany atau Tiffany Hwang namun menukar nama pentas ke Tiffany Young.

| Live TV