Hiburan By: SGMS Fas February 15, 2018 @ 9:46am

NORA DANISH TAKUT MANDI KOLAM RENANG

Ishh! Biar betul?  Rumah pelakon yang sedang sarat mengandung, Nora Danish diceroboh makhluk yang tidak diundang?

Mustahil lah peminat tidak faham privasi Nora  yang kini menghitung hari bagi kelahiran anak keduanya,   dijangka awal Mac depan.

Makhluk yang tidak diundang itu rupa-rupanya menceroboh rumah Nora melalui kolam renang. Sehingga sekarang Nora tidak berani mengambil risiko bermandi dalam air yang telah dicemari oleh makhluk bernama ‘biawak’ itu selagi tidak dibuang dan kolam dicuci.

Laa….biawak pun meminati Nora rupanya haha!

Kemunculan biawak air berwarna hitam gelap berukuran dua setengah meter panjang itu berjaya dikeluarkan dengan bantuan rakan Nora di rumah.  

Difahamkan biawak air adalah haiwan yang takut dengan manusia tapi mampu menjadi garang apabila habitatnya diganggu.

Insiden ini menimbulkan juga komen nakal seperti ‘petanda apakah  ini’ waima Nora sedang sarat mengandung’?

Jangan gelabah Nora,  tiada apa-apa petanda tu. Nama pun biawak air sudah tentu  bila nampak air jernih kolam Nora tu, apa lagi menyelusurlah ia ke dalam, nak mandi kut hihi!

Tak apalah Nora, janji Nora dan baby  selamat!

Kami  di xtra.com doakan harapan Nora untuk bersalin pada tarikh hari lahir yang sama dengannya,  iaitu pada 7 Mac  dimakbulkan!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 8 Nov 2019
Hiburan Fri, 4 May 2018

Suho Hopes Fans Will Not Hate Him Based on Character in Rich Man

Sometimes, not all drama characters are fun and lovable.

Hiburan Mon, 23 Apr 2018

Muatnaik Gambar ‘Anu’, Apa Motif Zahirah Mcwilson Hack Instagram Zul Ariffin?

Namun, selepas sahaja pelbagai spekulasi mengenai penyebaran gambar tersebut, kini timbul pula kontroversi mengenai siapakah dalang disebalik penularan gambar tersebut baru-baru ini. 

Hiburan Wed, 13 Nov 2019

Konsert The Legend 40 Tahun Rosli Mohalim Bakal Mengubat Rindu Peminat Sweet Charity

Peminat muzik rock tanahair jangan lupa saksikan konsert tribute Rosli Mohalim ni ok?

Hiburan Mon, 3 Dec 2018
Hiburan Tue, 26 Mar 2019

Ong Seong Wu’s First Fan Meeting in Malaysia Saw Over 4,000 Attendees

It was a fun evening for the fans and even for Ong Seong Wu himself.

Events Tue, 19 Mar 2019

Reza Rahadian Tak Paksa Badan Kerja Lebih Masa

Kalau double job, aduh gak sanggup…

Hiburan Mon, 8 Apr 2019

BLACKPINK’s ‘Kill This Love’ Takes Over Spotify

People are streaming the song like over and over again!

Hiburan Tue, 17 Jul 2018

Kontroversi Melibatkan Hubungan Lesbian, Reen Rahim Akui Sedang Hangat Bercinta

Sebelum ini ramai kata saya lesbian kerana mempunyai ramai kawan wanita ataupun rapat dengan sesama jenis. Jadi saya mahu jelaskan bahawa ia tidak betul

Hiburan Thu, 11 Jul 2019

Terlampau Obses Sampai Sanggup Tunjuk Tarian Guling, Sherry Al Hadad Mohon Maaf!

Memang betul naik sheikh ni! Tapi Sherry kan dah minta maaf tu!

| Live TV