Hiburan By: Salma Syahbuddin March 5, 2018 @ 7:35am

“Orang Lain Yang Sedap, I Plak Yang Kena” – Rita Rudaini Rimas

Kontroversi yang melibatkan perkahwinan Izreen Azminda dan Ude serta kisah perceraian suaminya itu bersama isteri pertamanya, Intan Liana turut memberikan impak bukan sahaja kepada mereka bertiga tetapi isu ini turut memberikan kesan kepada pelakon, Rita Rudaini apabila nama pelakon ini terpalit isu perkahwinan mereka. 

Sejak Izreen Azminda menutup laman instagramnya kerana dilabel sebagai perampas suami orang dan menjadi punca kepada isu perceraian Ude dan Intan, Rita pula menjadi mangsa apabila akaun instagram miliknya diserang dengan pelbagai komen melibatkan pelakon yang digelar sebagai sahabat baiknya itu. 

 

Rimas dengan komen berkaitan Izreen Azminda, Rita sekaligus memaklumkan bahawa dia langsung tidak mengambil kisah tentang kehidupan orang lain lantas merasa bengang kerana beliau sendiri tidak mempunyai kaitan dengan isu tersebut. 

Namun, jika dilihat menerusi komen yang ditulis oleh penyanyi, Ani Mayuni beliau menjelaskan bahawa Rita dan Izreen bukanlah sahabat baik atau Bff seperti yang digembar-gemburkan. Dan, bagi Ani adalah tidak adil sekiranya netizen terus mengecam Rita berhubung kes ini.

Terbaru, Rita telah memuat naik satu gambar menerusi instagram beliau seolah-olah sudah bengang dengan tuduhan yang dilemparkan kepadanya.

Alahai, kesian dengan Rita Rudaini kan? Berkenaan kes Izreen dan Ude ni, biarlah mereka sahaja yang settle kan, tak pasal-pasal orang lain pula yang kena. Buat Rita, semoga terus tabah dan berjaya dalam dunia pengacaraan!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 2 Jan 2018

ALICIA AMIN BUNUH DIRI?

Alicia Amin membuat pengakuan tersebut selepas melihat semakin ramai artis mahupun individu mengambil keputusan untuk membunuh diri disebabkan tekanan jiwa yang melampau

Hiburan Sat, 24 Feb 2018

BILA OTAI DAH BERSUARA, ‘SEBAB KORANG, KAMI MERANA’

Dengar apa saya nak tegur, apa yang kamu lalui kami sudah lama tempuhi, jadi kasihanilah industri hiburan!

Hiburan Wed, 16 Jan 2019

Tahniah! Bella Dally Selamat Bertunang Dengan Mr. A

Wah, yang penting kena move on dan sentiasa positif macam Bella okay!

LIFESTYLE Fri, 4 Jan 2019
Hiburan Mon, 9 Jul 2018

Ini Sebab Kenapa Emma Maembong Dilabel ‘Playgirl’

Adakah gelaran tersebut diberikan kepada Emma kerana dirinya itu dilihat sangat rapat dengan beberapa pelakon lelaki lain?

Hiburan Wed, 27 Dec 2017

Jonghyun – Peminat Berhijab Berkumpul Kenang Netizen Kecam

Peminat yang terdiri daripada pelbagai bangsa itu hadir dengan membawa beberapa barangan peringatan seperti lilin, bunga, belon dan potretnya ketika upacara itu berlangsung

Hiburan Fri, 9 Feb 2018

DID LEE MINHO AND SUZY REALLY GET BACK TOGETHER?!

Multiple news sites are reporting that they have gotten back together in a relationship!

Hiburan Fri, 17 Jan 2020
Hiburan Wed, 16 May 2018

Mood Republik Teruskan Tradisi Hujan Duit

‘Hujan Duit’ & Mood Republik dikatakan bagai irama dan lagu bakal di teruskan tahun ini, betul ke?

Hiburan Fri, 15 Dec 2017

AZWAN KOMBOS PILIH HARUM DALIA

Bagi pasangan Azwan Kombos dan Ezzaty Abdullah, apa pun nama yang akan diberikan kepada bayi sulung mereka itu sudah semestinya mempunyai maksud yang baik-baik.

| Live TV