Hiburan By: Alexon April 17, 2018 @ 2:08am

《偶像练习生》9%出道首张团体照!

中国偶像男团9%(NINE PERCENT)来自选秀节目《偶像练习生》,从100位练习生进行4个月的训练及淘汰赛,最后由全民票选出的前9名成员,近来该团飞往美国洛杉矶集训,15日更晒出道后的首张团体照,短短一天时间,就吸引超过26万粉丝留言热议,引发讨论。

▲《偶像练习生》从100人选出前9名组成男团出道。 (图/翻摄《偶像练习生》微博)

9%出道后,官方陆续创立社群网站,吸引大票粉丝追踪关注,15日首度晒出9人合照,这也是该团顺利出道后,第一次公开PO出的团体照,他们也在文中向粉丝喊话,分享近况:

“感谢全民制作人的支持,我们是NINE PERCENT!出道后的第一站是在LA的集训,期待蜕变,把更好的自己给你,今后也请多多关照哦。”

▲ 9%出道后首曝团体照。 (图/翻摄NINE PERCENT微博)

合照一公开,短短约一天时间内,便吸引超过26万粉丝暴动留言,「大家都要加油哦」、「未来可期」、「好期待」、「何时要出专辑阿」,在网路上引发一阵热烈讨论。

(图/翻摄《偶像练习生》微博)

在《偶像练习生》6日播出完结篇后,选拔出的前9名练习生,随即组成限定男团9%出道,其中成员包括蔡徐坤、陈立农、范丞丞、Justin(黄明昊)、林彦俊、朱正廷、王子异、小鬼(王琳凯)及尤长靖,在节目结束后,团体远赴美国受训,一到达当地机场,出关后立刻有大批粉丝涌上前拍照。

 

ETtoday/文(责编阿勒神)

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 18 Oct 2018

Ripple Kini Lebih Urban!

Ripple bakal tarik lebih ramai pengguna digital

Hiburan Thu, 31 Jan 2019

Betty Stylo Walaupun Dalam Pantang

Comel je kan mommy Betty ni!

Hiburan Mon, 4 Feb 2019

Pentas Macam Pelamin Kahwin, Sufian Suhaimi Nafi Sindir Sesiapa

Mana ada perli lah, Pian menghayati lagu je pun, sebab tu lah…

Hiburan Fri, 8 Feb 2019

Ibu Sheila Mambo Meninggal Dunia, Al- Fatihah…

Pelakon berusia 56 tahun ini turut memohon agar Allah SWT menempatkan roh ibunya bersama golongan para syuhadah.

Events Tue, 18 Feb 2020

Awesome! Sham Visa Singkir 5 Penyanyi Bersuara Sumbang

Agaknay artsi minggu hadapan terer tak macam abang sham kita? Tungguuuu…

Hiburan Mon, 24 Jun 2019

‘Sumpah Saya Tak Ingat’- Radhi OAG Lupa Frasa Cerai

“Saya berharap dia jujur kepada mahkamah kerana proses ini sangat rumit. Malah, saya juga terikat dengan komitmen kerja,” kata Ayu.

Hiburan Tue, 26 Nov 2019
Hiburan Tue, 6 Mar 2018

Suami Ziana Zain didakwa cederakan anak

Katanya “Saya tidak dera anak. Saya ajar dia mengaji dan solat, tetapi dia tidak faham dan bebal,”

Hiburan Sat, 5 May 2018

Peminat Pujuk KRU Batal Bubar, Ini Jawapan Norman…

“Takkan ketika usia sudah 60 tahun nanti KRU masih menari-nari di pentas. Lagi pun tiada apa lagi yang mahu dikongsi,” kata Norman.

Hiburan Sat, 7 Sep 2019

Lepas Artis, Anak Artis Pula Jadi Mangsa Kutukan Netizen

Kasihan..jangan lah kejam sangat sampai anak-anak pun nak kutuk?

| Live TV