Hiburan By: Del14 December 13, 2019 @ 7:22pm

Rambut Hitam Lebat, Kulit Putih Gebu…Comelnya Aya Soffya!

Pelakon Wawa Zainal berkongsi wajah anak bongsunya, Aya Soffya yang dilahirkan pada 1 Disember lalu, melalui entri di akaun instagram miliknya dan milik Aya, hari ini.  

“Assalammualaikum semua…Nama saya Aya Soffya binti Aeril Zafrel.  Saya dilahirkan pada 1.12.19, sehari sebelum birthday ayah saya..

“Berat saya 2.86 masa lahir.  Muka saya macam kakak Hayla,” tulis kapsyen entri di akaun milik Aya tersebut.

Baca: Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel Sambut Cahaya Mata Ketiga!

Comel sungguh cahaya mata ketiga pasangan Aeril dan Wawa yang berkulit putih dan berambut hitam lebat ketika dirakamkan semasa sesi ‘newborn photoshoot’ tersebut.

Rata-rata, pengikut-pengikut Wawa juga memuji kecomelan Aya di dalam ruangan komen. 

Lebih menarik lagi, Wawa berkongsi bahawa Aeril telah pun meminta untuk menambah seorang lagi cahaya mata lelaki untuk melengkapi keluarga mereka. 

“Tak sangka ada anak tiga dua ketul tu. @Aeril_zafrel dah minta nak tambah satu lagi lelaki..tapi ingatkan kesakitan nak beranak tu Ya Allah…

“Kali ni beranak paling tak boleh lupa…sakitnya betul-betul hujung nyawa rasa.

“Tapi bila si kecil ni keluar, lega dia tu Subhanallah…lain anak lain pengalaman kan? Tapi orang kata beranak baby girl, sakit dia lain macam betul ke?” tulis Wawa sebagai kapsyen. 

 Terdahulu, Wawa dan Aeril mempunyai sepasang cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar (6) dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa (4). 

Kredit Foto: Instagram @w4w4_zainal & @ayyasoffya

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 30 Jul 2019

‘Saya Mahu Jadi Suami Lebih Baik’- Ammar Alfian

Semoga kuat dan harungi semuanya!

Hiburan Mon, 28 May 2018

Wow! Anak Teman Kajol Rasmi Patung Lilin

Ini merupakan pertama Kali, Nysa menemani ibunya ke acara rasmi seperti itu.

Hiburan Mon, 8 Apr 2019

‘Kalau Kurang ‘Pakej’, Jangan Sentap’- Ucapan Azhan Rani Di Pentas DFKL 2019 Tarik Perhatian Ramai

Moga kata-kata ini jadi peringatan buat diri aku sendiri. Umur pun makin tua kot-kot aku cakap harini esok aku lupa tolong luku kepala aku.

Hiburan Wed, 12 Feb 2020
Hiburan Fri, 3 Aug 2018

Status Zahirah MacWilson Sindir Bekas Kekasih?

Heroin drama Jangan Benci Cintaku ini menulis kenyataan seolah menyindir seseorang yang memutar belit cerita dalam masa sama berlakon seolah-olah menjadi mangsa keadaan.

Hiburan Mon, 1 Jan 2018

Vin Diesel dan The Rock Pelakon Termahal 2017

Vin Diesel dan The Rock Pelakon Termahal 2017

Hiburan Fri, 5 Jan 2018

tvN《花游记》周末恢复正常播出!

韩国改编自古代传说《西游记》的奇幻戏剧《花游记》找来重量级卡司李升基、车胜元担纲主演,却自开播以来灾难不断,导致戏剧播岀2集就紧急喊卡,搞得人心惶惶。终于在停播一周后,tvN官方5日传来好消息,第三集终于将在6日正常播岀。

Hiburan Fri, 21 Sep 2018

#daiTV3 : Siapakah Yang Bakal Berentap Di Pusingan Akhir Pentas Da’i Musim Ke-6?

Pastinya, pusingan separuh akhir pentas pencarian pendakwah nusantara musim ke-6 pada minggu ke-10 ini nyata akan memberikan persaingan sengit diantara barisan pendakwah kita.  Mana taknya, kalau pada minggu lepas sahaja juri telah mengeluarkan kenyataan mahu […]

Hiburan Mon, 10 Dec 2018

Mummy Takkan Kejar ‘Lelaki’!

Apapun, kita doakan yang terbaik buat mummy. kot lah terjumpa jodoh kat Indonesia kan?

Hiburan Thu, 22 Nov 2018

CFU Bongkar Kisah ‘Ditikam’ Rakan Sendiri Dalam Single Ku Takkan Menyerah

Mereka dapat kereta mereka lari, itu yang membuatkan saya betul-betul kecewa…

| Live TV