Hiburan By: Del14 December 13, 2019 @ 7:22pm

Rambut Hitam Lebat, Kulit Putih Gebu…Comelnya Aya Soffya!

Pelakon Wawa Zainal berkongsi wajah anak bongsunya, Aya Soffya yang dilahirkan pada 1 Disember lalu, melalui entri di akaun instagram miliknya dan milik Aya, hari ini.  

“Assalammualaikum semua…Nama saya Aya Soffya binti Aeril Zafrel.  Saya dilahirkan pada 1.12.19, sehari sebelum birthday ayah saya..

“Berat saya 2.86 masa lahir.  Muka saya macam kakak Hayla,” tulis kapsyen entri di akaun milik Aya tersebut.

Baca: Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel Sambut Cahaya Mata Ketiga!

Comel sungguh cahaya mata ketiga pasangan Aeril dan Wawa yang berkulit putih dan berambut hitam lebat ketika dirakamkan semasa sesi ‘newborn photoshoot’ tersebut.

Rata-rata, pengikut-pengikut Wawa juga memuji kecomelan Aya di dalam ruangan komen. 

Lebih menarik lagi, Wawa berkongsi bahawa Aeril telah pun meminta untuk menambah seorang lagi cahaya mata lelaki untuk melengkapi keluarga mereka. 

“Tak sangka ada anak tiga dua ketul tu. @Aeril_zafrel dah minta nak tambah satu lagi lelaki..tapi ingatkan kesakitan nak beranak tu Ya Allah…

“Kali ni beranak paling tak boleh lupa…sakitnya betul-betul hujung nyawa rasa.

“Tapi bila si kecil ni keluar, lega dia tu Subhanallah…lain anak lain pengalaman kan? Tapi orang kata beranak baby girl, sakit dia lain macam betul ke?” tulis Wawa sebagai kapsyen. 

 Terdahulu, Wawa dan Aeril mempunyai sepasang cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar (6) dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa (4). 

Kredit Foto: Instagram @w4w4_zainal & @ayyasoffya

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 27 Feb 2018

Saleem Makin Stabil Tapi Perlukan Rehat

Semoga Saleem segera sembuh seperti sediakala memandangkan dia bakal meneruskan siri jelajah Kempen Antijenayah di sekitar pendalaman Sabah pada April depan!

Hiburan Sat, 27 Oct 2018

Afgan – Rossa Sebenarnya Dah Kahwin?

Wow…Pasangan berbeza usia 11 tahun ini memilih bernikah dalam sebuah majlis tertutup. Biar betul?

Hiburan Thu, 2 Jan 2020

Sitkom J.K.K Cetus Kontroversi Gara-Gara…?

Amboiiii, Pak Kodie ni pun!

Hiburan Thu, 29 Aug 2019

Shaheizy Sam Ditegur Sebab Boroi

kadang kurus, kadang gemuk…artis juga manusia biasa.

Hiburan Thu, 28 Jun 2018

Bahagia! Hasrat Abby Abadi Akhirnya Tercapai

Hasrat Abby Abadi untuk mengambil anak angkat bayi lelaki dimakbulkan dengan sekelip sahaja. Syukur ke hadrat ilahi.

Hiburan Thu, 17 Oct 2019
Hiburan Sun, 24 Nov 2019

赴中国年度盛典领殊荣!玛莎以「最具潜力新人」姿态进军中国

继茜拉成第二位受王炳智力捧的马来歌手,玛莎以「最具潜力新人」姿态 强势进军中国 。

Hiburan Thu, 5 Dec 2019

Pembantu Peribadi Kongsi Detik Terakhir Bersama Allahyarham Nassier Wahab

Semoga Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Events Wed, 20 Feb 2019

Here’s the Final Match-Up for IEM Katowice CS:GO Major New Legends!

You’ll be surprised at who some are going against.

Hiburan Thu, 14 Mar 2019

“Netizen Jangan Jadi Hipokrit” – Shahrulezad Mohameddin Terpaksa Sokong Kenyataan A. Aida

Ingat jangan terus melalak tanpa berfikir secara rasional ye kawan-kawan!

| Live TV