Hiburan By: Del14 September 11, 2019 @ 3:09pm

Remy Ishak Ajak Dato’ Jamal Abdillah Berduet?

Comel sungguh gelagat pelakon popular, Remy Ishak apabila dia  terserempak dengan idolanya, Dato’ Jamal Abdillah sewaktu dalam perjalanan untuk ditemubual dan mempromosi filem terbarunya, Dendam Pontianak. Sempat berswafoto dengan penyanyi Kekasih Awal dan Akhir itu, Remy tidak dapat menahan rasa terujanya apabila dia berkongsi gambar tersebut di laman instagramnya. 

 

“Idola sepanjang zaman! Terserempak denga Dato’ Jamal Abdillah waktu nak ke interview dan promosi @dendam_pontianak di MHI @tv3malaysia dan @koolfm.my pagi tadi.  Terharu sungguh saya bila idola ni jerit panggil nama saya dari jauh! “REMY…!!! SANGKAR!!”  – laung beliau dari jauh! perghhh!!” tulisnya.

 

Tak kira tahap populariti kita tu macam mana, tapi kalau dah terjumpa idola tu mesti rasa macam budak kecil kan? Lebih-lebih lagi apabila penyanyi yang juga terkenal melalui filem lakonannya Azura suatu ketika dahulu yang mula-mula menegurnya! Remy juga sempat berseloroh dan mengajak Dato’ Jamal Abdillah berduet dengannya suatu hari nanti kerana menurutnya suara mereka ‘sebijik’ bila menyanyi.

 

“Terima kasih Dato’ sebab perasan kehadiran saya dalam dunia seni ni.. saya membesar dengan lagu-lagu nyanyian Dato’ sejak kecil, suara saya pun sebijik macam Dato’ kalau saya menyanyi, agak-agak boleh tak kita berduet satu hari nanti Dato”ujarnya lagi sambil berseloroh. 

 

 

Antara komen-komen yang ditinggalkan netizen di entri instagram Remy Ishak.

 

Betul ke ‘sebijik’? Apa kata Remy dan Dato’ Jamal betul-betul berduet satu hari nanti? Peminat-peminat pun mesti tak sabar nak dengar gandingan dua bintang hebat ini kalau ajakan Remy menjadi kenyataan!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 10 Jul 2019

Kalau Dah Jodoh, Fahmy Reza Terima Joy Revfa Sebagai Isteri

Fahmy tidak menolak seandainya jodoh berpihak kepada mereka pada masa hadapan.

Hiburan Fri, 13 Apr 2018

Super Junior Becomes Sexy Spaniards in Lo Siento While Album Tops iTunes Charts!

Their newest album has topped iTunes charts in so many countries including Malaysia!

Hiburan Fri, 26 Jul 2019

Muatnaik Sebab Teruja, Neelofa Janji Tak Buat Lagi!

Neelofa akui tindakan itu dibuat kerana teruja dengan filem itu!

Hiburan Thu, 26 Jul 2018

Tahniah! Comelnya Baby Keempat Pasangan Pelakon Ini

Kata pelakon dan pengusaha hotel butik, Fauzi Nawawi, Lisdawati sepatutnya melahirkan pada 20 Julai lalu tetapi terlewat beberapa hari.

Hiburan Fri, 8 Mar 2019

Taylor Swift Mula Terima Hakikat…

Semoga Taylor Swift terus kuat dan sabar!

Hiburan Sun, 19 May 2019

Adamidam Sudah Tiada…Al-Fatihah

Semoga roh Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang solihin. Al-Fatihah…

Events Fri, 26 Apr 2019

Ingin Menjadi Bintang? Serlahkan Bakat Di Nova Academy

Jadikan impian korang satu kenyataan!

Hiburan Thu, 11 Apr 2019

3.5 Juta Tonton FFM30, Ahmad Idham Ucap Terima Kasih!

Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS), Ahmad Idham Ahmad Nadzri melalui satu kenyataan media, mendedahkan siaran langsung malam anugerah Festival Filem Malaysia ke-30 (FFM30) lalu berjaya mencatat jumlah penontonan tertinggi keseluruhan sebanyak […]

Hiburan Sat, 2 Mar 2019

Ameer Forteen Kini Berstatus Suami, Selamat Pengantin Baru!

Semoga bahagia hingga ke Jannah, Amin!

Hiburan Thu, 16 Jan 2020

Putus Cinta, Dina Nadzir Mengakui Pernah Murung?

Semoga tahun 2020 ini, Dina akan berjumpa dengan pasangan hidup!

| Live TV