Hiburan By: Del14 September 11, 2019 @ 3:09pm

Remy Ishak Ajak Dato’ Jamal Abdillah Berduet?

Comel sungguh gelagat pelakon popular, Remy Ishak apabila dia  terserempak dengan idolanya, Dato’ Jamal Abdillah sewaktu dalam perjalanan untuk ditemubual dan mempromosi filem terbarunya, Dendam Pontianak. Sempat berswafoto dengan penyanyi Kekasih Awal dan Akhir itu, Remy tidak dapat menahan rasa terujanya apabila dia berkongsi gambar tersebut di laman instagramnya. 

 

“Idola sepanjang zaman! Terserempak denga Dato’ Jamal Abdillah waktu nak ke interview dan promosi @dendam_pontianak di MHI @tv3malaysia dan @koolfm.my pagi tadi.  Terharu sungguh saya bila idola ni jerit panggil nama saya dari jauh! “REMY…!!! SANGKAR!!”  – laung beliau dari jauh! perghhh!!” tulisnya.

 

Tak kira tahap populariti kita tu macam mana, tapi kalau dah terjumpa idola tu mesti rasa macam budak kecil kan? Lebih-lebih lagi apabila penyanyi yang juga terkenal melalui filem lakonannya Azura suatu ketika dahulu yang mula-mula menegurnya! Remy juga sempat berseloroh dan mengajak Dato’ Jamal Abdillah berduet dengannya suatu hari nanti kerana menurutnya suara mereka ‘sebijik’ bila menyanyi.

 

“Terima kasih Dato’ sebab perasan kehadiran saya dalam dunia seni ni.. saya membesar dengan lagu-lagu nyanyian Dato’ sejak kecil, suara saya pun sebijik macam Dato’ kalau saya menyanyi, agak-agak boleh tak kita berduet satu hari nanti Dato”ujarnya lagi sambil berseloroh. 

 

 

Antara komen-komen yang ditinggalkan netizen di entri instagram Remy Ishak.

 

Betul ke ‘sebijik’? Apa kata Remy dan Dato’ Jamal betul-betul berduet satu hari nanti? Peminat-peminat pun mesti tak sabar nak dengar gandingan dua bintang hebat ini kalau ajakan Remy menjadi kenyataan!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 4 Apr 2018

Meet BTS Members’ Siblings a.k.a Your Future In-Laws

If you’re going to marry Oppa, you need to know his family.

Hiburan Wed, 9 Jan 2019

八度空间15周年庆!艺人齐到孤老院「送」欢乐

八度空间15周年庆!艺人齐到孤老院为长者和小朋友们「送」欢乐,「颂」快乐。

Hiburan Thu, 18 Jan 2018

Adi Putra Nikah Semula Lagi?

peminat Adi Putra apabila pelakon berkenaan telah melangsungkan pernikahan semula bersama bekas isterinya, Aida Yusof pada tarikh 18 Januari 2018. Perkara tersebut dikongsikan sendiri oleh Adi dan juga Aida di laman Instagram mereka.   “Syukur […]

Hiburan Sun, 17 Feb 2019

Tuduhan Guna ‘Mak Esah’ Viral, AKHIRNYA Netizen Tampil Mohon Kepada Misha Omar

Lain kali jangan ulang lagi ya, berdosa besar fitnah orang lain wak!

Hiburan Tue, 27 Feb 2018

Jom sertai BoBoiBoy sambut hari jadi di MAPS!

Bukan itu saja, pihak pengurusan turut menampilkan penyanyi Joe Flizzow, Altimet dan SonaOne. Nampaknya, barisan artis yang membuat persembahan bukan biasa-biasa tau! 

Hiburan Thu, 25 Jan 2018

Farid Kamil Tak Mengaku Salah Ambil Dadah

Farid Kamil mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Petaling Jaya

Hiburan Mon, 20 Aug 2018

Sharifah Amani Bagi Warning?

Namun, sebaik sahaja ditanya oleh netizen filem manakah yang mengundang spekulasi pelakon popular Gubra ini, Amani bagaimanapun tidak menjawab persoalan tersebut dengan hanya berdiam diri

Hiburan Fri, 21 Jun 2019

‘Hairan Raihan Bila Jumpa Jihan’- Netizen Puji Nyanyian Bersahaja Raihan, Jihan

Siapa yang tidak kenal dengan kumpulan nasyid popular, Raihan kan? Kumpulan lagenda yang mengangkat irama nasyid ini pernah mencetuskan fenomena pada tahun 90-an malah masih kekal diminati sehingga kini. Baru-baru ini, kumpulan Raihan teruja dapat […]

Events Thu, 26 Dec 2019
Hiburan Wed, 19 Dec 2018

多重身份不忘初衷是音乐!朱浩仁8年磨利刃发新辑

出道10年的朱浩仁,曾往音乐制作人、演员、主持人等多样发展;但他坦言一直没忘记自己进入娱乐圈的初衷,直呼“音乐是一个我想做到死为止的事情。”

| Live TV