Hiburan By: Salma Syahbuddin September 18, 2018 @ 11:43am

Sanggup Bersumpah, Aeril Zafrel Kata Itu Bukan Dia!

Rasanya penularan gambar lucah bukanlah sesuatu yang baru dalam dunia hiburan kita, selepas Zul Ariffin, anak Che Ta, kini giliran Aeril Zafrel pula menjadi mangsa ‘penyakit mental’ ini.

Tularnya gambar bogel tersebut seterusnya mengundang pelbagai spekulasi melibatkan pelakon ini, dan bagi menjawab segala persoalan yang timbul akibat gambar bogel yang tersebar semalam, Aeril tampil memberikan kenyataan menerusi akaun instagram miliknya apabila menafikan gambar yang tersebar itu bukanlah dirinya. 

Menurut Aeril Zafrel, perbuatan memalukan dan terkutuk itu hanya fitnah yang direka untuk mengaibkan dirinya dan menurut Aeril perbuatan ini hanya sengaja mahu menjatuhkan maruahnya. 

” Ini gambar penuh yang diberikan seorang wartawan kepada saya dengan dan dikatakan tular semalam.

“Cubaan keji yang mengaitkan saya dengan keaiban yang dangkal ini. Wawallohi Watallohi Wabillahi itu bukan saya. Biarlah Allah yang memberi balasan pada yang terusan berniat atas fitnah ini.”

“Sunat pun tak lagi yang dalam gambar tu. Maaf terpaksa tidak blurkan apa yang sepatutnya sebagai bukti tak sunat tu. Haha, gambar ini hanya sementara. Akan delete soon.”

“Dinasihatkan JANGAN ZOOM ya.”Jelas Aeril menerusi ruangan caption nya.

Foto selfie yang tersebar semalam menunjukkan seorang lelaki tanpa seurat benang dengan posing yang ala-ala menggiurkan itu menarik perhatian netizen apabila ianya mirip muka pelakon Aeril Zafrel yang terkenal dengan imej islamiknya. 

Jadi, pada netizen kat luar sana, sila jangan sebarkan mana-mana perkara tanpa usul periksa kerana ia boleh mendatangkan fitnah. Dan bagi mereka yang mempunyai penyakit mental dengan menyebarkan gambar lucah sebegini, sila fikirkan akibat daripada perbuatan anda okay!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 3 Oct 2018

‘Kau Artis Ke Kau Siapa, Ada Aku Kisah?’, Kokom Sentap Dengan Penyanyi Senior?

Sabarlah ya Kokom. Adat hidup, bukan semua orang akan suka hasil kerja atau diri kita walau bagus macam mana sekalipun. ‘Usik-usik’ manja je tu…

Hiburan Sat, 15 Jun 2019

陈威全暌违五年全新专辑!容祖儿跨刀首次合唱情歌

陈威全暌违五年全新专辑《你想成为什么样的人》,找来香港天后容祖儿首次合唱情歌。

Events Mon, 11 Mar 2019

Co-labs Coworking Sebarkan Kasih Sayang Sempena Meraikan Hari Wanita!

Jom lawat ruang kerja ni untuk pengalaman bekerja yang produktif dan bersemangat!

Hiburan Fri, 12 Apr 2019

Former Japanese Footballer Takes on Sake After Retirement

Let’s join him in his journey from being the hottest footballer to a Sake entrepreneur!

Hiburan Sat, 18 Aug 2018

Fasha Sandha Terima Lamaran Kahwin?

Alahai, cuba nasib ya dik? Semalam, pelakon Fasha Sandha telah berkongsi kisah lamaran seorang pemuda di laman Instastory.

Hiburan Fri, 28 Feb 2020

启动全球亚洲心动娱乐!重兵进驻马来西亚打造影视城

亚视进攻OTT平台,启动全球亚洲心动娱乐;同时亦宣布四大区域管理层,并誓言将重兵进驻马来西亚打造影视城。

Hiburan Thu, 25 Jan 2018

Khatam 15 Kali Masih Lagi Tampil Seksi?

Tampil seksi walaupun sudah berkhatam 15 kali , dengar penjelasan Nana

Hiburan Sun, 16 Jun 2019

Mad August Jim首次为团员亲自下厨?团员直呼有阴谋

Mad August团员Jim特别为3位摇滚爸爸安排了日本餐提前庆祝父亲节!团员们受惊,觉得 Jim 有阴谋要作弄他们 。

Hiburan Mon, 15 Oct 2018

‘ Lagu Allahyarham Peneman Jiwa Saya’, Menteri Kewangan Terkesan Kehilangan Saleem

Guan Eng menulis lagu-lagu nyanyian Saleem menjadi peneman jiwanya ketika aktif sebagai pemimpin pembangkang suatu ketika dahulu.

Hiburan Wed, 26 Jun 2019

| Live TV