Hiburan By: SGMS Faida May 17, 2019 @ 11:35am

Doa Ayah Untuk Bella Astillah…

Hati bapa mana yang tidak sedih apabila melihat anaknya berdepan ujian dengan penceraian.

Selepas anak Bella Astillah diceraikan dengan talak satu semalam, bapanya, Awang Astillah berdoa agar anak sulungnya itu terus kuat meneruskan kehidupan.

 “ Ayah doakan anak ayah baik-baik sahaja biarlah orang nak cakap apa. Kakak masih ada keluarga yang selalu di belakang kakak.

“ Susah senang hanya keluarga yang tahu. Yang penting jaga Ayden dan besarkan dengan baik supaya jadi anak yang soleh, Amin,” kata bapa Bella.

Rata-rata pengikutnya turut berasa sayu dengan pesanan itu dan meninggalkan komen agar Bella tidak patah semangat disebabkan bergelar ibu tunggal di usia muda.

Bella dan Aliff bercerai talak satu semalam selepas Aliff didakwa curang dengan beberapa wanita sepanjang perkahwinan mereka.

Berkahwin pada 9 September 2016, pasangan ini dikurniakan seorang anak lelaki bernama Mohamad Ayden Adrean berusia dua tahun.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 12 Feb 2019

Bibir Seksi Izara Aishah ‘Palsu’ Rupanya?

Izara Aishah antara top 5 wanita cantik kat hati min. Hehe

Hiburan Mon, 4 Mar 2019

Peluk Cium Anggota Boyband BLUE, Kilafairy Sedia Di Kecam

Hurmmm, korang bacalah okay artikel ni. Min pun starstruck jugak!

LIFESTYLE Thu, 21 Mar 2019

A Luxurious Escape from the Hectic City at Sembunyi Spa

Take your mind off from work to enjoy a relaxing and calming experience!

Hiburan Tue, 28 May 2019
TECH Mon, 6 May 2019

Mosque Donations Made Easy & Transparent Thanks to Touch ‘n Go eWallet

Now, we can worry less about mosques being robbed or money being stolen!

Trending Sat, 5 Dec 2020
Hiburan Sat, 18 Jan 2020

Elly Mazlein Sah Isteri Kepada Azlan Dengan Sekali Lafaz!

Tahniah Kak Lina Pom Pom dan selamat melayari bahtera perkahwinan!

Gaya Hidup Fri, 16 Oct 2020

Kena Hina Gemuk Macam B*bi – Faizdickie Nekad Berubah, Hilang Lebih 25 Kilogram

Selebriti popular Instagram, Faizdickie hilang lebih 25 kilogram selepas merehatkan diri selama empat bulan di laman sosial. Faiz atau nama sebenarnya, Mohd Nasrul Faiz Abu Azal, 32, kini muncul semula di Instagram dan tampil dengan […]

Hiburan Fri, 20 Apr 2018

Nadia Aqilah Tamat Zaman Bujang

Selain Shila Amzah, pelakon Nadia Aqilah juga memilih minggu ini untuk bernikah dengan pasangan pilihannya, sebentar tadi. Menerusi laman Instagram pelakon Sharifah Amani hari ini, beliau memuat naik beberapa keping gambar majlis pernikahan pelakon teater […]

| Live TV