Hiburan By: Salma Syahbuddin October 11, 2018 @ 6:42pm

Seriuslah…Ada Lagi Ke Filem Macam Ni Zaman Sekarang?

Kalau sebelum ini video kahwin yang di edit dengan efek animasi melampau menjadi viral, kali ini filem Mahaguru pula mengambil tempat tersebut kerana ramai yang memberi pandangan negatif terhadap filem tersebut.

Filem Mahaguru yang akan ditayangkan pada 15 November ini, baru sahaja melancarkan teaser filem tersebut. Dan, pelbagai persoalan yang timbul terhadap kualiti filem tersebut.

 
Video berdurasi 43 saat itu menunjukkan filem ini sebenarnya berkisarkan tentang ilmu seni mempertahankan diri. Namun, apa yang menarik perhatian tentang filem ini ialah, imej CGI yang digambarkan menerusi sebuah peluru yang mengejar penjenayah dalam filem tersebut. Korang dah tengok belum? Kalau dah tengok v korang ‘tergamam’ kejap.
 
Dan, ini adalah komen netizen mengenai filem Mahaguru yang tahap kualitinya dipertikaikan ramai.
 
 
 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 5 Dec 2018

Ish Ish…Ada Pihak Cuba Lagakan Rita Rudaini Dan Bekas Suami?

Hurm… tak baik tau pisahkan seorang ayah dan anak-anak. Toleransi harus ada, semua berhak bahagia.

Hiburan Mon, 26 Aug 2019
Hiburan Sun, 16 Dec 2018

黄明志首次与黄小琥、李佳薇同台飙唱!自嘲是小丑

黄明志这个月22日将与黄小琥、李佳薇两个巨肺歌手在云顶飙唱,他坦承压力大自嘲像马戏团的小丑:「感觉上像来乱的!」

Hiburan Fri, 22 Nov 2019

Eina Azman Bawa Pembantu Menunaikan Umrah

Semoga peroleh umrah yang mabrur!

Hiburan Sat, 10 Aug 2019

Alahai…Lepas Warna Kulit, Lutut Haneesya Hanee Pula Dikecam!

Edit kena kecam, tak edit pun kena kecam…

Hiburan Tue, 23 Jul 2019
Events Wed, 31 Oct 2018
Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Ini Respon Amelia Henderson Kepada ‘Makcik Bawang’

Netizen mula menjadi ‘makcik bawang’ melontarkan pelbagai spekulasi mengenai perkahwinan pelakon jelita, Amelia Henderson. Apakah respon yang diberikan oleh Amelia?

Hiburan Tue, 11 Dec 2018

Alif Satar Buang Karakter Lelaki Romantik Demi PIA?

Asyik bawa karakter lelaki romantik je, Alif Satar nekad keluar zon selesa.

| Live TV