Hiburan By: Salma Syahbuddin October 11, 2018 @ 6:42pm

Seriuslah…Ada Lagi Ke Filem Macam Ni Zaman Sekarang?

Kalau sebelum ini video kahwin yang di edit dengan efek animasi melampau menjadi viral, kali ini filem Mahaguru pula mengambil tempat tersebut kerana ramai yang memberi pandangan negatif terhadap filem tersebut.

Filem Mahaguru yang akan ditayangkan pada 15 November ini, baru sahaja melancarkan teaser filem tersebut. Dan, pelbagai persoalan yang timbul terhadap kualiti filem tersebut.

 
Video berdurasi 43 saat itu menunjukkan filem ini sebenarnya berkisarkan tentang ilmu seni mempertahankan diri. Namun, apa yang menarik perhatian tentang filem ini ialah, imej CGI yang digambarkan menerusi sebuah peluru yang mengejar penjenayah dalam filem tersebut. Korang dah tengok belum? Kalau dah tengok v korang ‘tergamam’ kejap.
 
Dan, ini adalah komen netizen mengenai filem Mahaguru yang tahap kualitinya dipertikaikan ramai.
 
 
 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 28 Apr 2018

Gelaran Sayang? Saya Masih Panggil Dia Awi

Awi banyak memberi kekuatan dan semangat ketika dia berada saya dalam keadaan putus asa. Alhamdulillah…

Hiburan Wed, 18 Apr 2018

Sajat Pakai Eyeliner RM10 Je? Saksikan Nur Sajat Rated Xtra Hanya Di Tonton

Bukan sahaja mengamalkan solekan yang ringkas dan mudah dalam aktiviti seharian, Sajat juga turut menggunakan alat solek yang murah tau! Eyeliner Sajat cuma berharga RM10 sahaja

Hiburan Sun, 10 Jun 2018

Terserahlah…Janna Nick Tak Kisah Dah

Saya tahu tidak semua boleh menerima cara saya, namun terserah kepada penilaian mereka…Saya tidak melatah.

Hiburan Sat, 23 Nov 2019

Demi Anak-Anak, Adira Tak Jadi Cerai

Semoga kesudahan yang baik-baik saja buat keluarga Adira dan Datuk Red.

Hiburan Mon, 12 Aug 2019
Hiburan Fri, 1 Mar 2019

这个周末约定你!倪安东《Anthology Vol.I》第二波宣传

倪安东携新作《Anthology Vol.I》3月2日及3日一连两天,来马进行第二波宣传!

Hiburan Fri, 24 May 2019

Selena Gomez Anti Media Sosial?

Erk…kenapa tu Selena?

Hiburan Tue, 5 Mar 2019

Alycia 323 办「我不完美」音乐会

去年12月推出第二张专辑的Alycia,将敲定于3月23日举办《我不完美》音乐会。

Hiburan Thu, 6 Jun 2019

Azira Shafinaz Menemui Jodoh Tetapi….

Azira Shafinaz akui sering ditanya soal kahwin.

Hiburan Sun, 18 Nov 2018

王浩歌陈宥维即兴撩妹!粉丝现场喊破喉咙

首季《双世宠妃》去年在中国播出创下50亿播放量,今年强势回归的《双世宠妃2》在10月播出后也有亮眼的成绩!配合dimsum二周年庆,演员来马举办见面会,吸引了一大票粉丝围堵。

| Live TV