Hiburan By: Asrul Haliff July 10, 2019 @ 4:49pm

#Shamila are Making Fans Quickly Skeptical, and Some are More than Convinced!

Hollywood’s hottest new couple may not be a couple at all! Wait, WHAT?!

via GIPHY

The young Hollywood singers Camila Cabello and Shawn Mendes have not just always known for being friends for a long time, but they have also been tourmates and collaborators. It was only recently that the two names got heated when paparazzi shots of the two being together in the streets, wearing matching outfits surfaced on the Internet.

People thought they were an item, but many are being skeptical of this possibly publicity stunt.

Mendes and Cabello have previously and repetitively confirmed that they are indeed in a platonic relationship and just friends. But that doesn’t stop the rumours for churning, especially with the recent release of the two stars’ sensual “Senorita” video.

The two were spotted together holding hands and showing PDA around the streets and paparazzi were quick to capture the two.

But, many are more than convinced that the duo’s recent sightings are actually a PR stunt. Wouldn’t it be the perfect timing? Just few weeks after the duet’s release, the two suddenly went out together showing affection out of nowhere. Sounds like a good post-promotion strategy.

Despite the skepticals, there are actually who defended the couple.

So, which side are you? Are you team #Shamila or team #ShamilaYouBetterDont?

via GIPHY

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 31 Jul 2019

‘Demam’ Mentor Milenia Dah Mula…Jom Datang Ke Uji Bakat Mentor Milenia 3 & 4 Ogos Ini!

Para peserta juga boleh muat turun borang pendaftaran di http://www.xtra.com.my/mentormilenia dan bawa ke sesi uji bakat selepas diisi. Selain itu, bawa kad pengenalan, gambar berukuran pasport atau 3R dan membawa minus one lagu-lagu yang bakal dipersembahkan untuk penilaian. 

Hiburan Mon, 22 Apr 2019

Happikiddo Anjur ‘Baby Shower’ Untuk Hanis Zalikha

Majlis istimewa ini telah dianjurkan oleh HappiKiddo yang mana Hanis telah dilantik menjadi duta rasmi mereka.

Hiburan Wed, 16 Jan 2019

香港「最强气势」舞台剧《秘密》3月30日席卷云顶

风靡一时的《溏心风暴》系列核心演员李司棋、米雪、夏雨、阮兆祥携手实力派演员江美仪和刘锡贤于3 月30 日席卷云顶,上演《秘密》舞台喜剧!

Hiburan Mon, 5 Aug 2019

Tahniah…Nina Iskandar Kini Bergelar Isteri Penolong Pengarah!

Bagi saya, ini waktu sesuai saya mengadakan majlis resepsi selain diadakan sempena hari jadi.

Hiburan Mon, 25 Jun 2018

Tahniah! Comelnya Anak Abah Terlajak Laris

” Sumpah nak tengok @shahidadherbs tahan kat bilik bedah pun tak sanggup. Kuatnya pengorbanan ibu. Setuju tak? Siapa ada pengalaman macam ni?” tulisnya.

Hiburan Wed, 12 Sep 2018

Lepas Bobo Di Mana, Aliff Syukri Nyanyi Lagu Nasyid Pula?

Shahida turut memberitahu suaminya memang tahu suara dia tak berapa nak sedap tapi sebab suka nak jadi artis, beliau usahakanlah dia jadi artis nasyid. Korang sokong dan setuju tak?

Hiburan Wed, 21 Mar 2018

赛琳娜被嫌胖「0脏字反击酸民」粉丝泪赞

小天后赛琳娜(Selena Gomez)近日被狗仔偷拍到她穿着比基尼的模样,被网友狠酸身材走样;对此,她强调不会因此生气,也很喜欢自己的身体,高EQ回应获得粉丝疯赞。

Trending Tue, 16 Jun 2020
Hiburan Wed, 15 Aug 2018

Tiada Sebab Beto Tolak Tawaran Berlakon KLGU

Jujur saya akui penggambaran drama ini sangat memenatkan. Maklum saja ia merupakan filem aksi namun kebersamaan kami dalam naskah epik ini membuatkan tempoh penggambaran berjalan tidak terasa lama.

Hiburan Sat, 7 Dec 2019

Kembali Ke Set, Izara Aishah Letak Syarat?

Mesti rindu nak tengok Izara kembali berlakon, kan?

| Live TV