Hiburan By: SGMS Faida May 19, 2019 @ 1:33pm

Shima Anuar Tayang Bilik Bakal Anak , Cantik Kan?

Pelakon Shima Anuar teruja menanti kehadiran bayi keduanya yang bakal lahir tidak lama lagi.

Menerusi laman Instagramnya, isteri kepada Mohd Solih Toha ini menunjukkan bilik baharu untuk anaknya Sophia dan bakal adiknya.

“ Phew! Memang mak-mak punya perangai selagi bilik anak tak siap selagi itu hidup tak aman.

“ Just siapkan bilik je dulu. Barang-barang adik dia tak beli pun lagi. Dah habis raya, gender reveal semua tu nanti. Nak dekat due baru pergi beli,” tulis pelakon filem Highland Tower ini.

Kata pelakon berusia 28 tahun ini juga, dia tidak berdepan masalah untuk mencari barangan bayi baharu memandangkan baju-baju anak pertamanya boleh diguna semula.

“ Mana barang or baju Sophia dulu banyak gila tu nak recycle je balik. Sebab masa Sophia dulu banyak gila barang dia, ada yang tak pakai pun. Membazir! So this time no more. Beli yang penting-penting je,” katanya memberitahu tidak percaya bakal bergelar ibu dua anak tidak lama lagi.

Semoga dipermudahkan urusan buat Shima melahirkan bayi kedua. Ameen! 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 17 Jun 2019

《美丽生活节》622登场!一起「炭」索煤炭山

《美丽生活节》622登场!与八度空间艺人一起「炭」索煤炭山,度过温馨和有意义的双亲节。

Events Tue, 15 Jan 2019

Hangatkan Prelude AJL33 Di KL Live!

AJL33 lebih hangat dari biasa!

Hiburan Fri, 5 Jan 2018

Mana Ada Orang Bela Saya!!

Senangnya berkata-kata yang ada yang membela diri dan anak-anaknya sedangkan penat berkerja siang ke malam

Hiburan Tue, 13 Mar 2018

Putus sekali lagi, hubungan Justin-Selena sudah berakhir!

Mandy Teefey juga tidak mahu Selena dikecewakan oleh oleh Justin lagi selepas apa yang terjadi sebelum ini.

Hiburan Thu, 23 Jan 2020
Hiburan Thu, 2 Jan 2020

Sitkom J.K.K Cetus Kontroversi Gara-Gara…?

Amboiiii, Pak Kodie ni pun!

Hiburan Fri, 3 Jan 2020

Black, Hazama, Tomok Dan Akim Bakal ‘Gegar’ Istana Budaya

Semua ada keunikan masing-masing! Tak sabar!

Events Wed, 20 Jun 2018
Hiburan Sat, 9 Dec 2017

Angelina Jolie Tiruan Tidak Jalani Pembedahan

Menjalani 50 pembedahan untuk kelihatan seperti pelakon Hollywood Angelina Jolie menggemparkan dunia dengan wajah terbarunya

Hiburan Wed, 13 Mar 2019

Giliran Amani, Que Haidar ‘Sekolahkan’ Produser Terkenal

Itu lebih penting. Kalau tidak berdedikasi, pelakon itu mungkin hanya akan bertahan selama beberapa bulan dan kemudian, hilang!

| Live TV