Hiburan By: SGMS Faida May 19, 2019 @ 1:33pm

Shima Anuar Tayang Bilik Bakal Anak , Cantik Kan?

Pelakon Shima Anuar teruja menanti kehadiran bayi keduanya yang bakal lahir tidak lama lagi.

Menerusi laman Instagramnya, isteri kepada Mohd Solih Toha ini menunjukkan bilik baharu untuk anaknya Sophia dan bakal adiknya.

“ Phew! Memang mak-mak punya perangai selagi bilik anak tak siap selagi itu hidup tak aman.

“ Just siapkan bilik je dulu. Barang-barang adik dia tak beli pun lagi. Dah habis raya, gender reveal semua tu nanti. Nak dekat due baru pergi beli,” tulis pelakon filem Highland Tower ini.

Kata pelakon berusia 28 tahun ini juga, dia tidak berdepan masalah untuk mencari barangan bayi baharu memandangkan baju-baju anak pertamanya boleh diguna semula.

“ Mana barang or baju Sophia dulu banyak gila tu nak recycle je balik. Sebab masa Sophia dulu banyak gila barang dia, ada yang tak pakai pun. Membazir! So this time no more. Beli yang penting-penting je,” katanya memberitahu tidak percaya bakal bergelar ibu dua anak tidak lama lagi.

Semoga dipermudahkan urusan buat Shima melahirkan bayi kedua. Ameen! 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 10 Jan 2019

Pekan Sudah Ditemui Tetapi Dalam Keadaan Berbeza

Alhamdulillah…PEKAN sudah ditemui dalam keadaan selamat.

Hiburan Sat, 29 Jun 2019

Datin Shahida Tutup IG Anak Angkat

Siapa saja yang tak ikuti perkembangan anak angkat kepada Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Shahida iaitu Ameena di Instagram. Namun ramai yang tertanya-tanya mengapa akaun milik Ameena tidak lagi kelihatan. Terbaru, Datin Shahida mendedahkan akaun media sosial milik

Hiburan Fri, 26 Jan 2018

Tahniah Buat Jihan, Dah Jadi Seorang Ibu

Jihan atau nama sebenarnya Nuur Jihan Musa, 35, melahirkan bayi comel seberat 3.85 kilogram itu secara pembedahan hari ini

Hiburan Mon, 23 Dec 2019
Hiburan Mon, 15 Oct 2018

Masya Masyitah Akui Punyai Kekuatan Vokalnya Tersendiri

Kalau nak tahu sedap ke tak suara Masya Masyitah ni, jangan lupa dengar lagu Halimunan okay!

Hiburan Thu, 9 Nov 2017

#BEST WISHES MAWARAF

Menggunakan hashtag #mawaraf, Raf Yaakob dan Mawar Rashid telah diraikan oleh keluarga terdekat semasa majlis bersiram dan berinai yang telah dijalankan disalah sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Hiburan Fri, 10 Aug 2018

Kenapa Sharifah Sakinah Bengang?

 Tidak salah apa yang diluahkan oleh Sakinah. Asalkan, jangan menyusahkan orang lain kerana salah sendiri. Okay?

Trending Hari Ini Fri, 29 May 2020

| Live TV