Hiburan By: Salma Syahbuddin May 30, 2018 @ 10:57am

Siapa Sabrina Dihati Sajat?

Wah, kalau dalam episod-episod sebelum ni kita selalu sahaja melihat Sajat sibuk dengan urusan perniagaan dan segala photoshoot beliau kan? Tetapi untuk episod kali ini kita dapat melihat Sajat bercucuk tanam. Wah! apa yang ditanam oleh Sajat agaknya.

Tak dapat nak bercucuk tanam, nampaknya Sajat tukar fikiran, katanya nak beli ayam pula. Hurmmm, jom kita saksikan dekat mana agaknya Sajat membeli ayam untuk dijadikan haiwan peliharaan beliau.

Nampaknya, dalam memilih anak-anak ayam untuk dijadikan haiwan peliharaan, Sajat juga akhirnya telah membeli seekor burung bernama Sabrina. Wah! sampai tangan berdarah pun Sajat tetap nak bawa balik Sabrina. Hurm, takpelah sekurang-kurangnya ada juga haiwan peliharaan Sajat kat rumah kan? Takdelah sunyi je memanjang.

Haa,, kepada peminat yang tidak sempat untuk menyaksikan episod kali ini, bolehlah saksikan Nur Sajat Rated Xtra hanya di tonton.com.my!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 11 Oct 2019

Twice Opens Up About the Reality of Idol Life and Mental Health

Sometimes people forget that despite the perfect image fabricated by these idols on screen, they are at the end of the day still a person.

Events Thu, 24 Jan 2019

Hilton Malaysia Launches Sale on Wedding Packages!

It’s a good year to get married.

Hiburan Tue, 10 Jul 2018

“Suami penyokong kuat saya” – Diana Danielle

Siapa sangka Diana Danielle sudah menjadi seorang pelumba kereta sekarang. Ikuti program Toyota Gazoo Racing musim kedua untuk melihat perkembangan si cantik manis ini….

Hiburan Sun, 3 Dec 2017

Tasha Shilla Di Kata Mencari Publisiti Murahan

Tasha Shila Hanya Mahu Jadi Diri Sendiri bukannya suka-suka nak seksi.

Hiburan Wed, 27 Jun 2018

Dikejarkan Ke Hospital, Ummi Nazeera Mohon Doa Peminat

Ummi memohon doa daripada peminat-peminat beliau agar mendoakan kesihatan dirinya dan juga bayi dalam kandungan

Hiburan Mon, 22 Jan 2018

《万千星辉颁奖典礼2017》王浩信唐诗咏夺视帝后

TVB《万千星辉颁奖典礼2017》昨晚(21日)在香港将军澳电视城举行;视帝由大热门之一王浩信凭《踩过界》“盲侠”一角获得,视后则是由曾提名7次该奖项的唐诗咏首次夺得宝座。

Hiburan Wed, 2 Jan 2019
Hiburan Fri, 8 Feb 2019

‘Allahuakbar…Caption Kau’- Pengarah Nur 2 Kecewa Dengan Siapa Tu?

Beliau turut mengingatkan agar penulis tidak sesuka hati membuka aib orang lain dan sentiasa beringat tentang dosa sendiri.

Contest Wed, 9 Jan 2019

#xtra好康头 | 送你《诸事大吉颂Happy》贺岁专辑+红包封+Jasmine新阳香米

#xtra好康头 送你《诸事大吉颂Happy》贺岁专辑、红包封以及Jasmine新阳香米,伴你过个大肥年!

Hiburan Sat, 15 Jun 2019

陈威全暌违五年全新专辑!容祖儿跨刀首次合唱情歌

陈威全暌违五年全新专辑《你想成为什么样的人》,找来香港天后容祖儿首次合唱情歌。

| Live TV