Hiburan By: Salma Syahbuddin May 30, 2018 @ 10:57am

Siapa Sabrina Dihati Sajat?

Wah, kalau dalam episod-episod sebelum ni kita selalu sahaja melihat Sajat sibuk dengan urusan perniagaan dan segala photoshoot beliau kan? Tetapi untuk episod kali ini kita dapat melihat Sajat bercucuk tanam. Wah! apa yang ditanam oleh Sajat agaknya.

Tak dapat nak bercucuk tanam, nampaknya Sajat tukar fikiran, katanya nak beli ayam pula. Hurmmm, jom kita saksikan dekat mana agaknya Sajat membeli ayam untuk dijadikan haiwan peliharaan beliau.

Nampaknya, dalam memilih anak-anak ayam untuk dijadikan haiwan peliharaan, Sajat juga akhirnya telah membeli seekor burung bernama Sabrina. Wah! sampai tangan berdarah pun Sajat tetap nak bawa balik Sabrina. Hurm, takpelah sekurang-kurangnya ada juga haiwan peliharaan Sajat kat rumah kan? Takdelah sunyi je memanjang.

Haa,, kepada peminat yang tidak sempat untuk menyaksikan episod kali ini, bolehlah saksikan Nur Sajat Rated Xtra hanya di tonton.com.my!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 27 Dec 2019

“Puas Tangan Nak Menepis…” -Datuk A. Aida

18 kali tepis, mungkin 19 kali terima!

Hiburan Wed, 31 Jul 2019

Jalan-Jalan Makan Angin Gabung Tiga Produksi, Pamer Tarikan Di Jepun

Kepada korang yang nak tahu tempat-tempat menarik di negara matahari terbit ni bolehlah tengok JJMA nanti ya!

Hiburan Tue, 3 Mar 2020
Hiburan Wed, 22 Jan 2020

Bersedia Untuk Timang Bayi, Siti Nurhaliza Ingin Anak Lelaki

Semoga doa Siti dimakbulkan yang Maha Esa…

Hiburan Sat, 26 Jan 2019

Demi Save Bidadari, Ismail Izzani Alami Bengkak Badan

Wah, sampai macam tu sekali. Powerlah!

Hiburan Tue, 14 May 2019

‘Sakit Ini Peringatan’- Pita Suara Bermasalah, Hael Husaini Mahu Rehat

Sakit ini memberi peringatan supaya tidak mengabaikan diri.

Hiburan Wed, 13 Jun 2018

Selepas Lapan Tahun Menanti, Tahniah Achey!

Namun pada 22 Mei 2018 di ramadan keenam anak ini hadir untuk mengisi kekosongan yang lama itu. Alhamdulillah…

Hiburan Sat, 9 Feb 2019

Terima 1 Juta Pengikut, Terima Kasih AJL!

Tahniah, semoga kerjaya seni Ean terus gemilang tahun ini. Tak sabar tunggu next single!

Hiburan Sat, 5 Oct 2019

Bantu Selagi Mampu…Ini Janji Jamal Abdillah

Tiket untuk menyaksikan Malam Amal Pengasih bermula daripada RM300 hingga RM2,000 mula dijual kepada peminat.

Hiburan Fri, 7 Jun 2019

Ajak Shiro Mahu Menjadi Pengacara

Ajak Shiro akui sudah selesa menjadi seorang pengacara selepas menamatkan tugas sebagai penyampai radio.

| Live TV