Hiburan By: SGMS Faida January 14, 2020 @ 8:00am

Sibuk Bekerja, Agnez Mo Langsung Tidak Pernah Cuti?

Penyanyi Agnez Mo mengaku sudah lima tahun tidak bercuti.

Kata Agnez yang mengunjungi Pulau Bali baru-baru ini, dia gembira dapat menghabiskan masa di sana.

“Tahu tak, selepas saya pulang dari Bali saya terfikir, rupanya sudah lama tidak vacation, tidak pernah holiday,” kata Agnez saat ditemui di JCC, Senayan, Jakarta Pusat, Sabtu (11/1/2020).

 
 
 
View this post on Instagram

#AGNEZMO

A post shared by AGNEZ MO (@agnezmo) on

 
 
 
View this post on Instagram

Always create and appreciate moments ❤️. “Life is not measured by time, it is measured by moments”. . . #AGNEZMO

A post shared by AGNEZ MO (@agnezmo) on

Hal ini hanya disedari selepas salah seorang rakannya bertanyakan bila kali terakhir dia meluangkan masa pergi bercuti. 

“Jadi terakhir maybe ke Eropa dan itu sudah lama banget. Jadi saya sudah berapa tahun enggak pernah holiday,” ucap Agnez yang bercuti ke ke Bali selama 10 hari bersama ahli keluarganya.

Meskipun tidak banyak melakukan aktiviti ketika berada di Bali, dia tetap seronok menghabiskan masa bersama keluarga.

“Saya di Vila sahaja. Yang penting ada matahari boleh berjemur, biar hitam. Ada juga aktiviti makan malam bersama keluarga seperti sambutan hari natal dan tahun baharu. Tapi tidak apa aktiviti yang ‘aneh-aneh’,” akhirinya.- Kompas.com

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 17 Oct 2019

Sharifah Amani Dedah Pengalaman Berlakon?

Ada juga ye yang macam tu?

Hiburan Fri, 24 Nov 2017

“NAK KAHWIN TAK?” FATTAH AMIN

semua sedia maklum bahawa Fattah Amin dan Fazura telah mengumumkan yang mereka telahpun mengikat tali pertunangan pada 13 November lalu sebelum kedua-duanya berangkat untuk menunaikan ibadah Umrah bersama keluarga.

Hiburan Thu, 3 May 2018

偶遇Baby一家3口「真实未P身材」网友认输了

Angelababy和黄晓明结婚即将满3年,2人的儿子「小海绵」现在已经满1岁,正值成长的黄金阶段,夫妻俩虽然工作忙碌,但只要一有时间就会带着孩子出游,近日被目击一家三口同游香港迪士尼,网友爆料未修图的身材「腿真的很细」。

Hiburan Mon, 5 Feb 2018

FARID KAMIL DEDAH TIGA RAKAN ARTIS TERLIBAT KES DADAH BELIAU?

Farid turut memberitahu beliau bukan sahaja diberikan minuman yang mengandungi bahan terlarang tersebut, malah turut diberikan rokok yang bersalut sejenis cecair

Hiburan Mon, 9 Dec 2019

卢广仲演唱会惊喜不破梗:自己来现场看!

「国民长孙」卢广仲出道11年,首次来马举办巡演让他都直呼等了好久,并指 “马来西亚的演出是我2020第一场演唱会,希望这个好开始能搭上好运的顺风车,一路好到底!”

Hiburan Tue, 9 Apr 2019

Hael Husaini Lancar Single ‘Hari Ini’

Wow! Min dah tengok dah mv lagu ni. Peminat Hael jangan makan hati pulak ye!

Hiburan Mon, 24 Sep 2018

林文荪《这世界终会记得我的名字》为听觉障碍孩童发声

去年获得《决战好声》新马版冠军的林文荪加盟环球音乐后,正式发行了个人首支单曲《这世界终会记得我的名字》!

Hiburan Mon, 21 Jan 2019

Hael Husaini Jadi Rebutan?

Semoga Hael terus mewarnai industri seni tanah air!

Hiburan Wed, 9 Oct 2019

BTS Sumbang Berbillion Ringgit Buat Korea Selatan!

Wow, bukan sikit ya jumlah yang disumbangkan!

Hiburan Fri, 30 Nov 2018

” Anugerah Itu Satu Rezeki, Saya Takkan Tolak” – Ella

Tak sabar rasanya nak tunggu lagu baru dari kakak kita ni kan?

| Live TV