Hiburan By: SGMS Faida October 12, 2018 @ 1:30pm

Suami Terkejut Rupa-Rupanya Tasha Manshahar Pandai Masak

Wah…Penyanyi dan penyampai radio Raqib yang baru sebulan bergelar suami mengaku terkejut mendapat tahu isterinya pakar memasak.

Kata Raqib, sepanjang tempoh dua tahun perkenalan dengan isterinya Tasha Manshahar, dia tidak tahu mengenai hal itu.

“ Secara jujurnya, saya tahu dia boleh masak tapi terperanjat jugalah tengok rupa-rupanya pakar di dapur,” katanya sambil ketawa.

Ditanya tentang menu pertama selepas bergelar suami isteri, Raqib memberitahu Tasha menyediakan hidangan kari ayam.

“ Kami masih duduk berjauhan cuma berjumpa hujung minggu sahaja.

“ Cuma Tasha bakal berpindah ke Kuala Lumpur tak lama lagi. Cuma tunggu urusan transfer selesai. Lepas dah tinggal bersama, boleh makan masakan sedap hasil tangan isteri hari-hari,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Raqib bakal mengacarakan sebuah program berkonsep jelajah Islamik di mana dia akan mengembara ke beberapa buah negara untuk mendalami budaya mereka. 

Tak terlambat rasanya kami nak ucapkan, Selamat Pengantin Baru kan? Semoga kekal hingga anak cucu, Insya Allah.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 17 Nov 2019
Hiburan Mon, 12 Feb 2018

MALUKAN MALAYSIA, ALIFF SYUKRI DIMINTA JANGAN JADI BODOH!

Aksi itu seterusnya menimbulkan kemarahan sesetengah pihak yang menganggap Dato Aliff Syukri hanya memperbodohkan diri beliau tiap kali berada di luar negara

Events Sat, 13 Jul 2019

大马女神林明祯与泰国鲜肉TUL组CP!朱咪咪自认NG王

《新年泰疯狂》齐聚马新港泰大咖云集!大马女神林明祯与泰国鲜肉TUL组CP,朱咪咪自认是NG王~

Hiburan Thu, 24 May 2018

Kemelut Antara Nora Danish Dan Fasha Sandha Akhirnya Terjawab!

Menurut Nora Danish, beliau sendiri mengakui mahu menamatkan segala kemelut bersama Fasha sejak sekian lama?

Hiburan Mon, 28 Jan 2019

‘Hello, Boleh Saya Bantu?’ -Zaaim Rindu Kerja Kedai Fast Food

Wah…seronok lah pelanggan bila pesanan diambil daripada sang Juara pula tu!

Hiburan Sun, 7 Apr 2019

Kembali Bercinta, Gigi Hadid Dah Jumpa Pengganti Zayn Malik?

Gigi menerusi Twitter memuatnaik sebuah status menafikan berita percintaan mereka.

Hiburan Mon, 23 Sep 2019

Senarai Pemenang ABPBH 32

Acara gilang-gemilang anugerah berprestij, Anugerah Bintang Popular Bintang Harian (ABPBH 32) yang berlangsung malam semalam di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) menyaksikan pelakon, Mira Filzah dinobatkan Bintang Paling Popular ABPBH 32 dengan jumlah undian sebanyak […]

Hiburan Mon, 9 Jul 2018

Yana Samsudin Tuntut Pereka Fesyen Terkenal Bayar Hutang!

Pada mulanya saya tak mahu panjang isu ini. Saya tak hadap pun duit itu daripadanya…tetapi ya lah, hutang tetap hutang. Benda itu kena buatkan?

Hiburan Sun, 17 Mar 2019

Rimas Bersaiz XL, Sam Smith Nekad Sedut Lemak!

Sejak dari kecil lagi, Sam Smith memiliki badan bersaiz besar. Sebab terlalu rimas, Sam nekad berjumpa doktor!

| Live TV