Hiburan By: Mohd Fuad Mohd Noor December 20, 2017 @ 8:05am

“TAK PE BASAH PUN SEBAB LAKI DIA IZINKAN” – NETIZEN KECAM VIDEO SHARIFAH SAKINAH BERPELUK DENGAN AIMAN HAKIM!

Gandingan lakonan Sharifah Sakinah dan Aiman Hakim sememangnya cukup mantap. Bak kata orang,”chemistry” mereka berdua memang cukup serasi dan membuatkan peminat sentiasa ternanti-nantikan gandingan mereka.

Umum mengetahui bahawa Sharifah Sakinah telah mendirikan rumah tangga namun jelas sekali bahawa aktres ini tidak mencampurkan perihal peribadi dan professional.

Terbaru, gandingan mereka berdua dalam sebuah drama baru telah menimbulkan kontroversi. Kisahnya bermula apabila Aiman Hakim memuat turun sebuah video yang menunjukkan adegan mereka intim berpelukan di set penggambaran.

Dengan kapsyen “Ape itu chemistry ? Chemistry itu apabila husband @sharifah_sakinah approve sape hero dia ? @alpjml .ada dua org je.Dan aku salah sorang yg bertuah.cuba teka sape lagi sorang tu ? ???????????? sape tau dia hebat”

Terbaru, Aiman Hakim telah meminta netizen untuk berhenti menjadi batu api kerana adegan tersebut merupakan tuntutan watak. Namun begitu, tetap muncul komen- komen pedas netizen di instagram milik Aiman. Antaranya adalah :

Sumber: Instagram Aiman Hakim

Sumber: Instagram Aiman Hakim

Sumber: Instagram Aiman Hakim

Sumber: Instagram Aiman Hakim

Wow,boleh tahan juga komen-komen netizen untuk mereka. Apapun, Aiman sendiri sudah mengeluarkan kenyataan bahawa dia mendapat “izin”daripada suami Sakinah. Bila dah berlakon kena la professional, ye tak? 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 27 Sep 2018

Anggap Ujian Sebagai ‘Teguran’ Kecil, Perkongsian Asyraf Khalid Buat Netizen Terjaga

Bila saya diuji, benda pertama dalam fikiran saya, ujian ni datang dari Allah dan mungkin saya kurang ingat pada Allah atau mungkin saya tak jaga waktu solat saya…

Hiburan Thu, 24 Oct 2019

Bakal Jadi Isteri, Zahirah Macwilson Imbas Zaman Persekolahan…

Untungnya Aiman..wajah kekasih tak dimamah usia!

Hiburan Tue, 5 Dec 2017

5 VIDEO KELAKAR ABAD INI

Kalau di Malaysia korang selalu layan video-video viral pasal artis yang selalu berbalas tweet mahupun retweet, kali ini kami di xtra akan tampilkan beberapa video dari beberapa buah negara yang boleh dikatakan viral jugak lah.  Walaupun usia video tersebut sudah beberapa tahun di muat naik dilaman youtube tetapi masih lagi mendapat sambutan.

Hiburan Sat, 25 Nov 2017

Uqasha Senrose DiKritik Lagi Kerana Gambar di Instagram

Selepas di buka tudung suatu ketika dahulu, kini di kritik lagi hanya kerana gambar di Instagram

Hiburan Fri, 17 Jan 2020
Hiburan Thu, 21 Jun 2018

Ji Suk Jin’s Father Passes Away

May he rest in peace.

Hiburan Sat, 23 Feb 2019

Ratusan Peminat Sambut Ketibaan BLACKPINK Di KLIA

Are you ready girls for tonight?

Hiburan Sun, 5 May 2019

演唱会结束歌迷不愿离场!A-Lin超疼歌迷二度安哥

新加坡演唱会结束歌迷不愿离场!A-Lin超疼歌迷二度安哥~

Hiburan Wed, 15 May 2019

‘Tugas Saya Bukan Buka Aib Restoran’- Naz Rahman JJCM

Dalam perkembangan lain, Naz turut berkongsi program JJCM juga bakal memasuki musim baharu bermula Oktober depan.

Hiburan Sun, 16 Dec 2018

| Live TV