Hiburan By: SGMS Enal February 11, 2018 @ 6:34am

Umie Aida Suruh Pembantu Rumah ‘Berambus’!

Datin Seri Umie Aida meluahkan rasa geramnya di laman sosial Instagram (IG) apabila pembantu rumahnya bertindak biadab dengan meninggikan suara terhadap ibunya.

Berkongsi rasa marahnya terhadap perbuatan melampau pembantu rumah tersebut, Umie sempat berpesan agar majikan lain tidak beri muka terhadap golongan tersebut.

Umie berkata, tahap kesabarannya tinggi namun jika terlampau kurang ajar selayaknya dihaluar keluar daripada rumah.

Tambah Umie, menjadi kepantangannya pembantu rumah meninggikan suara terhadap ibunya.

“Dia orang ini tak boleh bagi muka, dipijak-pijaknya kepala!”, tulisnya.

Rasa-rasanya jika perkara sama berlaku kepada korang, adakah korang akan buat perkara yang sama?

Foto: Instagram Umie Aida

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 10 Oct 2019
Hiburan Fri, 25 Mar 2022

Disyaki Terlibat Kes Dadah, Penyanyi Nasyid Ditahan

Penyanyi nasyid itu ditahan di di Kota Damansara.

Hiburan Tue, 25 Jun 2019
Hiburan Tue, 18 Dec 2018

Elly Mazlein Sudah Dilamar?

Laman Instagram Elly turut dipenuhi dengan ucapan hari jadi daripada peminat yang gembira dan berharap idola ramai ini segera naik pelamin.

Featured Tue, 21 Jun 2022
Hiburan Tue, 28 Aug 2018

Tak Kecil Hati Video Teater Kembang Layarku Jadi Bahan Ketawa

Mereka rasa itu jenaka, tapi sebenarnya banyak emosi dipertontonkan. Itu cuma sebahagian saja. Kalau mereka tonton pementasan penuh, mesti mereka faham

Events Thu, 21 Feb 2019
Hiburan Wed, 31 Jul 2019

Lufya Siap Sedia Buat ‘Come Back’

Maklum saja sudah dua tahun saya tidak berlakon dalam mana-mana drama kerana banyak memberi fokus kepada keluarga dan membesarkan anak.

Featured Thu, 30 Jun 2022

[VIDEO] Pembantu Pulang Ke Kampung Halaman, Eina Azman Sedih! – “Saya Macam Lost Kejap”

Alahai min pun sebak tengok video tu 😥 Bukan senang nak dapat majikan dan pekerja baik macam tu kan?

| Live TV