Hiburan By: Salma Syahbuddin November 21, 2017 @ 5:03am

UQASHA POST GAMBAR EDIT, MOTIF?

gambar Uqasha semasa menghadiri ASK32

Kalau sebelum ini Uqasha di kritik kerana penampilan dan perubahan bentuk badannya semasa ASK32, kali ini Uqasha sekali lagi dikecam kerana dikatakan telah mengedit gambarnya sebelum memuat naik di laman instagram beliau.

Gambar Uqasha yang mencetuskan kontroversi

Gambar Uqasha ini dikatakan pelik kerana latar belakang dinding tersebut kelihatan senget. 

Dan, rata-rata netizen dan keyboard warrior mengkritik tindakan Uqasha ini.

Kesian Uqasha kan? tapi,  mungkin ini adalah salah satu inisiatif beliau untuk kelihatan kurus. 

Sebenarnya, ramai je keyboard warrior mahupun netizen kat luar sana yang menggunakan apps untuk mengedit gambar sebelum memuat naik  dilaman sosial masing-masing kan? Cuma, yang membezakannya adalah, Uqasha tu artis dan netizen tidak. So, bertabahlah ye Uqasha!

 

 

 

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 29 Sep 2018

Lepas Aliff Syukri Nyanyi Nasyid, Sajat Pula Nak Bina Masjid

Alhamdulillah, semoga masjid yang dibina ini mampu menyucikan hati-hati netizen diluar sana

Hiburan Fri, 16 Aug 2019

Lama Bercinta…Fadlan Hazim Buka Mulut Soal Kahwin

Pelakon drama Seribu Rindu ini mengenali Julie sejak zaman sekolah dan pernah menjadi teman baik.

Hiburan Wed, 11 Sep 2019

惊喜福利来了!5566确定928来马办签名会

惊喜福利来了!配合《SINCE 5566》巡回演唱会,5566确定将于9月28日来马办签名会。

Hiburan Tue, 23 Jan 2018

LELAKI CANTIK DAH POTONG A***?

“Lelaki Cantik” ini kembali hangat apabila ramai yang mengecam beliau terutama sekali apabila Safiey memuat naik gambarnya bersama lelaki

Hiburan Mon, 16 Apr 2018

Catriona Ross ‘Bercerai’ Dua Kali?

“Lebih baik saya berkurung di rumah saja,” tambah pelakon kelahiran Kelantan ini.

Hiburan Tue, 31 Jul 2018

Fuh…Aliff Syukri Palace Sedia Dijual Dengan Harga RM 43 Juta

Jutawan berusia 32 tahun itu mahu menjual kediaman mewahnya kerana mahu membeli hotel pula. Hebat betul Datuk Aliff ni berniaga, powerlah!

Hiburan Wed, 30 Jan 2019
Hiburan Thu, 28 Mar 2019

Janna Nick Mendapat Perhatian Netizen Hanya Kerana ‘Posing’

Janna mungkin perlu lebih berwaspada sebelum memuat naik gambar di media sosial.

Hiburan Sat, 8 Jun 2019

Sarung Tudung Nampak Leher, Sissy Iman Kecewa Diselar Netizen

Nak tegur, kenalah tahu adab. Tak gitu?

Hiburan Wed, 27 Mar 2019

Malaysia Tiada Dalam Senarai Siri Jelajah Konsert Backstreet Boys?

Macam-macam artis antarabangsa yang datang buat konsert kat Malaysia, tapi kenapa tidak BSB?

| Live TV