Featured By: Maya Basir December 8, 2022 @ 1:46pm

[VIDEO] Meerqeen Back Up Anna Jobling Dikatakan Sombong – “Itu Kan TV!”

Pelakon kacak, Meerqeen mempertahankan Anna Jobling apabila seorang wanita yang dipercayai ibu saudaranya mengatakan aktres itu adalah seorang yang sombong.

Menerusi perkongsian di TikTok @taehyung_wife39, ibu saudaranya sedang menonton drama lakonan Anna di televisyen dan beremosi dengan watak yang dibawanya.

“Sombonglah Anna ni,” kata ibu saudaranya.

Kemudian, Meerqeen mempertahankan Anna dengan memberitahu berulang kali bahawa itu hanya lakonan di televisyen.

“Itu kan TV. Itu TV. TV!” ujarnya kuat untuk mencuri perhatian ibu saudaranya itu.

“Itu kan TV. Itu TV. TV!,” ujarnya kuat untuk mencuri perhatian ibu saudaranya itu.

@taehyung_wife39 wkwkwk gak terima ayangnya dibilang sombong🤣 #annajobling #meerqeen #fyp ♬ original sound – she

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan Meerqeen yang kelihatan sangat tidak bersetuju apabila Anna dilabel sebagai seorang yang sombong.

“Dia punya sebut TV tu kemain eh. Disintaknya.

“Geram je member punya nak back-up si sayang dia.

“Sekarang aku percaya Meerqeen ni kelakar,” komen netizen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Tue, 17 Mar 2020
Trending Thu, 12 Apr 2018

South Korea’s Hot Air Balloon Accident Causes 1 Dead and 12 Injured

It was a sudden crash that has shocked the nation.

Hiburan Tue, 21 Aug 2018

Siti Nurhaliza and Datuk K’s first wedding anniversary with Aafiyah

The gorgeous little family looks amazing together.

Featured Wed, 23 Mar 2022

Iqbal Zulkefli Dedah Kisah Sebalik Cincin Permata RM100,000 Dalam MV Ku Ikhlaskan, Rupa-Rupanya…

Fuh.. Rupa-rupanya Iqbal dicabar oleh DSV untuk membuktikan cintanya.. tetapi.. Klik artikel untuk baca berita penuh!

Hiburan Tue, 16 Jan 2018

EYKA FARHANA DIKECAM? RAYU AGAR NETIZEN FAHAM

Penonton harus faham jalan cerita drama tersebut sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan, kerana dalam watak itu sahaja jelas menggambarkan bahawa dia merupakan seorang remaja yang terlalu meminati kumpulan kpop

Featured Wed, 24 Aug 2022

Najib Razak Tinggalkan Nota Terakhir Buat Keluarga – “Ia Satu Perjalanan Yang Sedih Sekali…”

Yang baik itu datang dari Allah. Yang buruk itu datang dari diri kita sendiri. Moga dipermudahkan buat DS Najib.

Trending Wed, 3 Apr 2019

Misteri Kehilangan Acap, Dipercayai Disorok Makhluk Ghaib Di Gua

Sesetengah natizen yang dipercayai mempunyai “ilmu” memberitahu lokasi Acap dan sebab mengapa lelaki itu hilang.

Hiburan Wed, 10 Apr 2019

Penganjur Letak Harga ‘Cekik Darah’, Azza Elite Bawa Diri Ke Singapura

Untung kami pun tak seberapa dalam keadaan ekonomi yang agak perlahan sekarang…

Featured Fri, 9 Dec 2022

“So I’m A Chef Now?” – Buat Dessert Depan Gordon Ramsay, Athisha Khan Berjaya Jadi Juara!

Personaliti media sosial, Athisha Khan berpeluang menyertai sesi khas cara menyediakan pencuci mulut bersama cef antarabangsa popular, Gordon Ramsay. Menerusi perkongsian di Instagram, adik kepada pengacara Neelofa ini mewakili pencipta kandungan Malaysia menyertai sesi khas

| Live TV